Camping Minicamping De Blökke

Laatste review

Graag weer

weustink,
4-10-2018

Ondertussen alweer voor de 3e keer hier geweest, dit zegt eigenlijk al wel genoeg.

Als we de kinderen vragen waar gaan we heen op vakantie is stellig het antwoord natuurlijk naar Boer Hans en boerin Ingrid.

Zelf hebben we het hier natuurlijk ook erg naar de zin genoeg te beleven op de boerderij er mag veel en niets moet. Pony rijden, boer helpen met koeien enz enz

Sanitair is altijd erg netjes en schoon en er zijn mooie ruime plekken.

Ook wordt er met regelmaat iets georganiseerd, maar er is in de omgeving ook genoeg te beleven.

Wederom geboekt voor het seizoen 2019

210 reviews over Camping Minicamping De Blökke in het Nederlands

Graag weer

weustink,
4-10-2018

Sanitair is altijd erg netjes en schoon en er zijn mooie ruime plekken.

Wederom geboekt voor het seizoen 2019

Super fijne vakantie gehad!

Familie Broeren,
28-8-2018

Alweer voor het derde jaar een super fijne vakantie gehad bij Ingrid en boer Hans. Onze kinderen willen nergens anders heen! Er is ook zoveel te spelen; traptractors, skelters, ballenbak, strobalen, trampolines, zandbak, schommels, glijbanen en nog veel meer. En natuurlijk helpen met de koeien naar de wei brengen, dit jaar extra leuk omdat dat vanwege de warmte pas savonds moest gebeuren. De pony’s verzorgen en kalfjes aaien en een heleboel kinderen om mee te spelen. Ze hadden het iedere dag te druk met spelen om naar bed te gaan.

Verder is het sanitair netjes en schoon. Er is een winkeltje met oa lekkere ijs. Met de huifkar zijn we naar de klompenfabriek geweest. We hebben weer brood gebakken.

Het was weer een geweldige vakantie!

Top locatie voor een top vakantie

Hanneke,
26-8-2018

Het is echt een fantastische camping! Alles mag en alles kan. Niks is te gek. Heerlijk spelen op de camping met de trampo’s, de zandbak die vol spullen staat, skelters en fietsen. En helpen bij boer Hans is natuurlijk helemaal te gek. Het mooiste moment van de dag is toch wel de koeien uit de wei halen en kijken bij het melken of de kalfjes de fles geven! Wij raden iedereen aan om van de gastvrijheid van boer Hans en boerin Ingrid te gaan genieten! Het ligt in een mooie omgeving heerlijk rustig! Maar toch veel te beleven

Geweldig!

Fam Hamming,
26-8-2018

We hebben drie heerlijke weken gehad. Een warm welkom en dat was een fijn begin. De tijden dat het rustig was was perfect.

Top. Kan t aan iedereen aanbevelen.

Hoefnagel,
19-8-2018

Het was een super vakantie. We hebben genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Goed!!!

Postma,
10-8-2018

Eerste keer hier, en heel fijn welkom.

Mandje met verse koffie, limonade voor de kids.

Alles voor de kinderen, koeien aaien, mee kijken van koeien melken, rondje pony rijden, geiten naar binnen halen, teveel om op tenoemen.

Verder schoon sanitair, en er is een winkeltje met zelf gemaakte/ streek producten.

Wij hebben het ijs geproeft, heerlijk!

Zeker tot volgende keer 🐮🐏🐰🐾🍦

Rustgevend

Ineke Horstra,
7-8-2018

Zeer ruime, gezellige, rustige camping!!! Voor de kinderen een paradijs, ik zie ze de hele dag niet, zijn alleen maar aan het spelen. Keurig schoon sanitair. Werden welkom geheten met een mand met koffie en limonade, erg gastvrij.

Hier kan je de batterijen goed opladen!

Stèfan,
6-8-2018

Heerlijke camping voor iedereen die op een rustige camping wil staan, waar kinderen veilig en in alle vrijheid kunnen spelen. Vorig jaar stonden we hier één week om uit te proberen, dit jaar twee en volgend jaar drie. Er worden leuke activiteiten georganiseerd, en de sfeer is gemoedelijk. Daarnaast worden de toiletten en douches twee keer per dag goed schoongemaakt!

Erg fijne vakantie.

Femke Samders,
5-8-2018

Camping de Blökke is een camping waar je je erg thuis voelt. Onze dochter heeft vanaf het eerste moment dat ze er was alleen maar gespeeld. De eigenaren zijn heel erg vriendelijk en ze hebben echt hart voor de zaak. Zeker aanrader voor jong en oud.

Fantastisch met en zonder kinderen!!!

Familie Kuiper,
4-8-2018

Wat een leuke camping!!!! Vriendelijk en hartelijk ontvangst door de boerin, ook al kwamen we pas 's avonds aan. Voor kinderen een geweldige plek. Kalfjes aaien, de geiten gras geven, knuffelen met de konijnen en volop skelters en karretjes. De sproeiers staan de hele dag aan en zorgen voor veel plezier. Zeker met de zelfgemaakte glijbaan eronder. Onverwacht mensen die meeeten is geen probleem, een diepvries gevuld met heerlijk bbq-vlees. Ook eieren, melk en boerderij-ijs is er te koop. Er worden activiteiten georganiseerd voor wie dat leuk vindt. Pizza's bakken of brood boven een knappend vuurtje. Bij regenachtig weer kan er ook binnengespeeld worden. Wij gaan er zeker nog vaker naar toe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Blökke in De Heurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Blökke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.