Camping Minicamping De Blökke

Camping Minicamping De Blökke
9,4

23 reviews over Camping Minicamping De Blökke in het Nederlands

Hier komen we nog vaker!

Fam. Bloemen,
19-8-2018

Mooie overzichtelijke boerderij-Camping. Waar je de gastvrije boer en boerin nog echt mag helpen op hun melkveebedrijf. Koeien en kalfjes voeren, koeien melken, koeien ophalen, op de tractor mee en helpen bij bijna alle andere voorkomende werkzaamheden. Ze organiseren Huifkartochten naar de klompenfabriek en Teunismolen.

Verder is er een winkeltje waar je verse melk en karnemelk, vlees, boerderij-ijs, heerlijke streekproducten kunt kopen

Er zijn buiten meer dan voldoende speelgelegenheden voor de kinderen (klimtoestellen, grote zandbak met Boerderij-Speelgoed en ballenbak) én er is ook een ruime speelgelegenheid binnen.

én niet onbelangrijk, keurig sanitair dat meerdere malen per dag wordt schoongemaakt.

Er zit maar één nadeel aan deze camping: de kinderen willen geen uitstapjes meer maken, ze willen alleen maar op de camping en boerderij spelen en helpen.

Door de ruime opzet is de camping ook geschikt voor mensen zonder kinderen

Super genoten👍

Fam. Jansen,
4-8-2018

We hebben een heerlijke ontspannen week gehad en dat zo dichtbij😉

De jongens hebben zich uitstekend vermaakt weer vriendjes ontmoet van vorig jaar. Vooral het meehelpen vinden ze super. En met de andere kinderen spelen. Je komt er heerlijk tot rust en als de kinderen het naar hun zin hebben wat wil je nog meer.

We hopen zeker nog eens terug te gaan en anders op bezoek bij fam. Super gastvrij en vriendelijk zijn Hans en Ingrid!!

Een aanrader!!

M.,
16-5-2018

Een superfijne kleine camping voor ons gezin met jongens van 13 en 11 jaar. Erg vriendelijk ontvangst en het contact is de hele vakantie erg prettig geweest. De plaatsen zijn ruim en liggen mooi. Het was voor ons ideaal dat je in het "winkeltje" brood kan bestellen en melk, bbq-vlees en heerlijk ijs kan halen.

Onze zonen hebben hun hart kunnen ophalen met spelen met o.a. skelters, trampolines en tafeltennis. Het allermooiste vonden ze het om te helpen met het voeren van het vee en te assisteren in de melkput. Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen. Een aanrader!!

Eeen heerlijke rustige en toch aktieve vakantie

Familie Spangardt-Oostendorp,
29-10-2017

Wij hebben een heerlijke herfstweek doorgebracht op camping en boerderij de Blökke bij vriendelijke boerin Ingrid en boer Hans

Sanitair was super schoon en heerlijk verwarmd voor de koudere dagen en nachten.

De camping was op mooi grasland en rustig gelegen in een prachtige omgeving waar we heerlijk konden wandelen, hardlopen, paardrijden en zwemmen in het Bahia tropisch zwembad in Bocholt.

Bezoek gebracht aan het archeologisch park Xanten en Kasteel Anholt en gewinkelt in winkelcentrum de Arkaden in Bocholt of op de markt van Dinxperlo.

De highlight van de dag was de koeien en geiten van het veld halen, kijken bij het melken en voeren van de kalfjes en koeien. Tijdens ons verblijf waren 2 nieuwe kalfjes geboren. Voeren, knuffelen en/of verzorgen van twee schatten van shetlanders, die voor hun lekkers ook graag kunstjes vertonen en spelen met de dolle hond Does. Onze zoon vond het ook helemaal geweldig om mee te mogen rijden op de trekker om hooi van het land te halen.

Wij komen weer!

geweldig leuke camping vooral voor kinderen.

Hugo Koek,
27-8-2017

alle voorzieningen zijn goed, zeer net sanitairgebouw met voldoende douche's en toiletten, en goed onderhouden/ schoon.

een nadeel is dat het op de camping s'nachts wel heel stil is ;-)

Blijft een mooie plek

Ankie Borninkhof,
29-7-2017

Een mooie minicamping in de Heurne. Gastvrije eigenaren en een mooie omgeving

niets moet en alles mag

Edwin Vijverberg,
26-5-2017

Wederom een heerlijke vakantie bij Hans en Ingrid gehad.

Kinderen vermaken zich prima op de trampoline en mogen helpen op de boerderij met van alles.

Kortom volgend jaar weer

Leuke, gezellige boeren camping

Hardam,
7-5-2017

Wij hebben een week gekampeerd op deze leuke camping met onze kinderen van 10 en 12 jaar. We hebben het heerlijk gehad ondanks het mindere weer.

De kinderen vermaakten zich prima op de boerderij. Pony's borstelen en erop rijden, kalfjes eten geven, de geiten naar hun hok brengen, de koeien uit de wei halen en boer Hans helpen in de melkput, ze vonden het fantastisch. Tussendoor genoten ze van de trampoline en deden ze spellen met andere kinderen. Er waren genoeg leeftijdsgenoten.

Wij vonden het ook leuk om rond te kijken op het boeren bedrijf. Daar is bij Hans en Ingrid alle ruimte voor. De sfeer is fijn en gemoedelijk en de koeien graasden vlak voor onze tent.

Dus zéker een camping om nog eens naar terug te gaan.

Fijne gastvrije camping. Veel speeltoestellen voor de kleinere kinderen. Heerlijke bult zand om in te spelen en 2 mooie grote trampoline ''s. Wc's en douches zijn schoon. Gratis WiFi. Helemaal top!

Hele leuke camping!

Jolinda Koek
5-8-2016

Ik moest eerst even slikken toen ik hoorde van 40 plekken, ipv 25. Maar het is ons goed bevallen, onze zoon van 12 heeft zich prima vermaakt; hij had geen tijd om te eten of te drinken, want hij moest helpen met de koeien naar binnen te halen, of helpen met melken. Onze zoon had steeds genoeg jongens van zijn leeftijd om mee te spelen.

Hans en Ingrid zijn altijd vriendelijk en gastvrij, en niets is hen teveel, het is te merken dat ze genieten van hun bedrijf en de camping.

Ook de omgeving is erg mooi, jammer alleen dat wij de fietsen hebben thuis gelaten, maar we komen zeker nog een keer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Blökke in De Heurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Blökke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.