Camping Minicamping De Blökke

Camping Minicamping De Blökke
9,4

15 reviews over Camping Minicamping De Blökke in het Nederlands

2008

Een gezellige kindvriendelijke camping.

Familie Houbaer
10-11-2008

Een gezellige kindvriendelijke camping waar heel veel mag. Net sanitair, een echte boerencamping met veel dieren. Genoeg te doen voor de kinderen, zandbult, trampolines, schommels, kijken bij het melken, en de kalfjes de fles geven. Helemaal super! Zij zien ons terug in de meivakantie 2009.

kindertopper

Fam.v.d.Kolk
26-10-2008

hele leuke kamping voor gezinnen met kinderen

waarvan paps en mams ook aan vakantie toe zijn.

mooie ruime plaatsen en er is genoeg te doen,zowel op de boerderij als in de buurt.

voor de kinderen geen andere camping meer

j. van kampen
21-10-2008

Mooie plaatsen, fijne familie, helpen mag op de boerderij dus voor de kinderen:GEWELDIG!!!!

gastvrije boerencamping

Klokhuys
14-9-2008

Je voelt je echt welkom bij de gastvrije boerenfamilie. De voorzieningen zijn prima, de hoeveelheid speelgoed voor kinderen is groot. Je mag een kijkje nemen in het boerenbedrijf, reuze interessant!

perfecte boerencamping

Fam. Bergervoet
10-9-2008

Een geweldige camping waar je zeer gastvrij ontvangen wordt en waar de kinderen zich perfect kunnen vermaken terwijl de ouders genieten van de rust en de ruimte.

Elk jaar weer! :D

Hoogenhoud
8-9-2008

Rustige camping, veel te doen in de buurt, en gezellige mensen! Heel gastvrij!

Leuk om ieder jaar terug te komen!

Ontspanning door inspanning op de camping

Fam. Jumelet
6-9-2008

Heerlijk uitgerust doordat alles netjes verzorgd is dat is echt vakantie houden dan. 1 dag op visite geweest bij grote camping kinderen wilde daar naar toe totdat we terug waren op de camping toen wilde toch liever de koeien! En het heerlijk zichzelf kunnen vermaken met van alles wat aanwezig is.

We zullen zeker nog een keer terug gaan zeker met zulke gastvrijheid!

Volgend jaar weer!

Hornung
24-8-2008

Geweldige camping voor (jonge) kinderen: veel speelgelegenheid en vriendjes.

Sanitair is heel schoon en voor een boerencampng erg goed. De staanplaatsen zijn ruim met uitzicht op de koeien en kalfjes.

De kinderen en wij hebben ons prima vermaakt en komen volgend jaar weer terug!!

gastvrijheid

van den Herik
15-8-2008

Meelopen en helpen op de boerderij, zeer kindvriendelijk:, speelatributen voor verschillende leeftijden: trampolines, zandbak, skelters, schommelen etc. Goede en duidellijke informatie over de omgeving. Sanitair wordt 2x per dag schoongemaakt. Verkoop melk en ijs!!

Een supercamping!

Ensing
13-8-2008

5 jaar geleden kwamen we voor het eerst op deze camping. We houden wel van afwisseling maar de daarop volgende jaren zijn we weer naar de Blökke gekomen. Hans en Ingrid zijn heel gastvrij, de kinderen vermaken zich de hele dag op de speeltoestellen, zandbergen, skelters e.d. en met het meehelpen op de boerderij. 2 jaar zijn we elders geweest maar dit jaar toch weer teruggekomen en we hebben een supervakantie gehad. Nieuwe dingen op de boerderij gezien en gedaan en ook in de omgeving weer nieuwe activiteiten ontdekt.

Volgend jaar gaan we weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Blökke in De Heurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Blökke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.