Camping Minicamping De Blökke

Camping Minicamping De Blökke
9,4

Laatste review

Geweldig. Zeker aan te raden.

Ria Witte,
2-11-2018

Wat een supervriendelijke camping. Hartelijke ontvangst. Bij het oprijden van de camping valt het direct op dat het voor kinderen hier aan niets ontbreekt. Tijdens ons verblijf hebben wij helaas geen kinderen gezien. Wij hebben ondanks dat ons prima vermaakt, wat dus betekend dat deze camping ook zeker geschikt is voor senioren. Alles was netjes, sanitair keurig en schoon. Ook leuk om te zien hoe 's morgens en 's avonds de koeien naar buiten/binnen gehaald worden. Het was ook een genot om naar de geiten te kijken, die af en toe behoorlijk heftig met elkaar konden tekeergaan. Kortom , deze camping is zeker aan te raden. Niet alleen voor gezinnen met kinderen, maar zeker ook voor senioren.

PS. Koop zeker het zelfgemaakte ijs in het winkeltje; Heerlijk.

33 reviews over Camping Minicamping De Blökke in het Nederlands

Geweldig. Zeker aan te raden.

Ria Witte,
2-11-2018

PS. Koop zeker het zelfgemaakte ijs in het winkeltje; Heerlijk.

Zeer schone kind en/of senior vriendelijk camping.

J van kasteel,
14-9-2018

Kindvriendelijke camping maar ook zeer geschikt voor senioren! Wij hebben hier met Pinksteren gekampeerd en vanaf eind juni tot half september met en zonder (klein) kinderen.

Je wordt hier altijd vriendelijk ontvangen. Dit jaar werd er zelfs na aankomst koffie met iets lekkers bezorgd. Ingrid en Hans zorgen ervoor dat iedereen plezier heeft.

Het sanitair is altijd goed verzorgd en wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Voor de kinderen is er genoeg te doen. Helpen op de boerderij. Kalfjes de fles geven, koeien naar de wel brengen of ophalen.Mee met boer Hans op de trekker. Alles kan en niets is te gek. Knutseluurtje of een huifkartocht met bezichtiging van de klompenfabriek of de molen is er ook wekelijks.

Grote zandbak, veel speelgoed, binnenspeelruimte en vermaak met de trampolines en waterbaan. Onze kleinkinderen hebben zich hier prima vermaakt maar ook voor de senioren een mooie omgeving om te fietsen/wandelen.

Fantastische camping voor herhaling vatbaar

Gerrit en Annie,
26-8-2018

Prima ontvangst door de eigenaren kindvriendelijke camping en toch een rustige camping

Mag de boer helpen met de verzorging van de dieren en andere werkzaamheden

Ook worden er verschillende activiteiten georganiseerd voor jong en oud kortom een hele mooie en gemoedelijke sfeer

Keurig schoon en netjes sanitair gebouw

Wij hebben een weekje gestaan maar was eindelijk te kort

Mooie omgeving om te fietsen en je zit zo in Duitsland

gastvrij, kindvriendelijk, fijn

larissa huisman,
21-8-2018

Zeer gastvrij, fijne camping en zeer kindvriendelijk. Enorm naar ons zin gehad en wat lekkers uit het ´winkeltje´ gekocht.

Veel speelgoed, trampoline, spelletjes, skelters aanwezig

Kindvriendelijke camping.

Fam. Van Rens,
13-8-2018

Mooie kindvriendelijke camping, schoon en voldoende sanitair, ruime plaatsen en vriendelijke eigenaren, een echte aanrader.

Fantastisch, zeer goed

Fam van den Heuvel,
19-7-2018

Geweldige mooie, nette boeren camping, met zeer gastvrije beheerders.

Tijdens het opbouwen komt de boerin een lekker bakkie koffie brengen.

Alles is er netjes en goed.

Zeker voor herhaling vatbaar

Germa Schenzel,
23-6-2018

We hebben het erg naar ons zin gehad. Hele vriendelijk gastvrije mensen. Erg kind vriendelijk.Mijn partner en ik hadden een camping gezocht waar het leuk is voor onze kleindochter van 4 jaar. Schot in de roos ! Ze vond het geweldig! En wij dus ook.

Sanitair is prima voor elkaar.

Wij vonden het niet zo duidelijk bij aankomst waar we ons moesten aanmelden

Jilles,
12-5-2018

Prachtige camping, ik heb geen punten die niet goed zijn.

We zijn drie weken op de camping geweest, onze kleinkinderen zijn vijf dagen geweest en vonden het fantastisch .

Aan te bevelen voor Opa's en Oma's om met de kleinkinderen op vakantie te gaan.

Prima camping en schoon

Jm ruijters van denderen,
11-8-2017

Kindvriendelijk camping met als er op en de aan.

Heerlijke vakantie plek

Silvana appel,
29-6-2017

Heerlijk om hier vakantie te vieren. Voor de Kids is er genoeg speelgoed zoals een trampoline skelters schommels noem maar op. Ook is het heerlijk om bij de koeien of kalfjes te kijken. 1 ding is zeker op deze camping je verveelt je nooit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Blökke in De Heurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Blökke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.