Camping Minicamping De Blökke

Camping Minicamping De Blökke
9,3

16 tips over Camping Minicamping De Blökke

Agnes, 29-7-2015
De camping is zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen.
Hanneke, 16-8-2014
Een goede tip.....ga zo door met deze camping en wij zullen jullie de komende jaren veel vaker zien!
Saskia, 16-8-2014
Wunderland Kalkar en Anholt Schweiz (klein zwitserland) zeker aanraders ! Heerlijk en gezellig gegeten bij Bonabo in Dinxperlo.

Familie Selles, 22-7-2014

De pizzabakker die af en toe langskomt en voor 5(!) euro een heerlijke pizza voor je maakt.

Huifkartocht naar de klompenfabriek.

Land van Jan Klaassen.

Zwembad de Paasberg in Silvolde.

Dagje Duitsland.

Fietsen in de omgeving.

Broodjes bakken op de camping

laura van grondelle, 13-9-2013
het ligt vlak bij het dorp en er is in de omgeving genoeg te bekijken. wij gaan zeker terug omdat ook te doen nu was er weinig tijd voor omdat ze zich op de boerderij al prima vermaakten
Familie van der Vliet, 18-7-2013
Neem lekkere speelkleding voor de kinderen mee

Familie Nelemans, 8-7-2013

Bezoek aan speeltuin "Jan Klaassen" in Braamt.

Pannenkoekenboerderij "De Heikant" in Ruurlo, gelegen in het bos.

fam.Vijverberg, 31-5-2013
De huifkar tocht naar klompenfabriek Kraayenbrink is een aanrader
Fam Benne, 14-5-2013

Leuke streek met genoeg mogelijkheden voor uitstapjes (Obelink op 15 minuten rijden) klompenfabriek was ook erg leuk. ijswinkeltje claudio in Suderwick is erg lekker

In Dinxperlo winkeltjes, zwembad Bahia in Duitsland op 8 km erg leuk.

GODWALDT, 27-4-2013

De camping ligt in de achterhoek

Een dagje Duitsland op de fiets