Camping Minicamping De Blökke ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Ria Witte

Geweldig. Zeker aan te raden.

Ria Witte,
2-11-2018

Wat een supervriendelijke camping. Hartelijke ontvangst. Bij het oprijden van de camping valt het direct op dat het voor kinderen hier aan niets ontbreekt. Tijdens ons verblijf hebben wij helaas geen kinderen gezien. Wij hebben ondanks dat ons prima vermaakt, wat dus betekend dat deze camping ook zeker geschikt is voor senioren. Alles was netjes, sanitair keurig en schoon. Ook leuk om te zien hoe 's morgens en 's avonds de koeien naar buiten/binnen gehaald worden. Het was ook een genot om naar de geiten te kijken, die af en toe behoorlijk heftig met elkaar konden tekeergaan. Kortom , deze camping is zeker aan te raden. Niet alleen voor gezinnen met kinderen, maar zeker ook voor senioren.

PS. Koop zeker het zelfgemaakte ijs in het winkeltje; Heerlijk.