Camping Minicamping De Blökke ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Fam. Bloemen

Hier komen we nog vaker!

Fam. Bloemen,
19-8-2018

Mooie overzichtelijke boerderij-Camping. Waar je de gastvrije boer en boerin nog echt mag helpen op hun melkveebedrijf. Koeien en kalfjes voeren, koeien melken, koeien ophalen, op de tractor mee en helpen bij bijna alle andere voorkomende werkzaamheden. Ze organiseren Huifkartochten naar de klompenfabriek en Teunismolen.

Verder is er een winkeltje waar je verse melk en karnemelk, vlees, boerderij-ijs, heerlijke streekproducten kunt kopen

Er zijn buiten meer dan voldoende speelgelegenheden voor de kinderen (klimtoestellen, grote zandbak met Boerderij-Speelgoed en ballenbak) én er is ook een ruime speelgelegenheid binnen.

én niet onbelangrijk, keurig sanitair dat meerdere malen per dag wordt schoongemaakt.

Er zit maar één nadeel aan deze camping: de kinderen willen geen uitstapjes meer maken, ze willen alleen maar op de camping en boerderij spelen en helpen.

Door de ruime opzet is de camping ook geschikt voor mensen zonder kinderen