Zeer schone kind en/of senior vriendelijk camping.

Camping Minicamping De Blökke ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door J van kasteel

Zeer schone kind en/of senior vriendelijk camping.

J van kasteel,
14-9-2018

Kindvriendelijke camping maar ook zeer geschikt voor senioren! Wij hebben hier met Pinksteren gekampeerd en vanaf eind juni tot half september met en zonder (klein) kinderen.

Je wordt hier altijd vriendelijk ontvangen. Dit jaar werd er zelfs na aankomst koffie met iets lekkers bezorgd. Ingrid en Hans zorgen ervoor dat iedereen plezier heeft.

Het sanitair is altijd goed verzorgd en wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Voor de kinderen is er genoeg te doen. Helpen op de boerderij. Kalfjes de fles geven, koeien naar de wel brengen of ophalen.Mee met boer Hans op de trekker. Alles kan en niets is te gek. Knutseluurtje of een huifkartocht met bezichtiging van de klompenfabriek of de molen is er ook wekelijks.

Grote zandbak, veel speelgoed, binnenspeelruimte en vermaak met de trampolines en waterbaan. Onze kleinkinderen hebben zich hier prima vermaakt maar ook voor de senioren een mooie omgeving om te fietsen/wandelen.