Camping Minicamping De Blökke ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Familie Broeren

Super fijne vakantie gehad!

Familie Broeren,
28-8-2018

Alweer voor het derde jaar een super fijne vakantie gehad bij Ingrid en boer Hans. Onze kinderen willen nergens anders heen! Er is ook zoveel te spelen; traptractors, skelters, ballenbak, strobalen, trampolines, zandbak, schommels, glijbanen en nog veel meer. En natuurlijk helpen met de koeien naar de wei brengen, dit jaar extra leuk omdat dat vanwege de warmte pas savonds moest gebeuren. De pony’s verzorgen en kalfjes aaien en een heleboel kinderen om mee te spelen. Ze hadden het iedere dag te druk met spelen om naar bed te gaan.

Verder is het sanitair netjes en schoon. Er is een winkeltje met oa lekkere ijs. Met de huifkar zijn we naar de klompenfabriek geweest. We hebben weer brood gebakken.

Het was weer een geweldige vakantie!