Camping Boerderijcamping De Mèbel *****

Camping Boerderijcamping De Mèbel
9,4

Weer vandaag4°-5°

166 reviews over Camping Boerderijcamping De Mèbel in het Nederlands

Geweldige boerderijbeleving voor kinderen!

Groeneveld, 21-1-2018

Wat was er goed? Nou eigenlijk alles! Super schoon sanitair, de staanplaatsen waren ruim, elke dag verse broodjes bestellen, of boerenkaas eten! Locatie ook erg prettig, want binnen 7 min. sta je in de Jumbo! Leuke dorpjes, groot subtropisch zwembad net over de grens (10km)...mooie fietsroutes....super camping! De kinderen mogen elke dag koeien ophalen uit het weiland, zelf melken, eieren rapen en elke week 's avonds met z'n allen broodjes bakken in het kampvuur! Veldjes zijn ook erg prettig. Skelters waren bij ons meiden van 4/7 erg favoriet! Na 21:00 is het stil. (Op een snurkende buurman na;))

Echt een aanrader!

Gezellig rustig mooie camping

Helga v d Boom, 29-9-2017

Vriendelijke beheerders staan altijd klaar super schoon was en douch en wc.

Nog geen min punt

Geweldig, echt kind vriendelijk

Wil Gartsen, 24-9-2017

Het is kleinschalig, landelijk gelegen, het is er mooi, schoon en de eigenaar is vriendelijk gaat leuk met de jeugd om!!

Onze kinderen hebben het super leuk gehad

Petra Wegman, 20-9-2017

De kinderen kunnen op deze camping zich prima vermaken. Ze kunnen klimmen, trampoline springen, er staan heel veel skelters. Ze mogen de boer helpen met de koeien melken, kalfjes eten geven. Ook mogen ze in de avond de geiten en kippen eten geven. Super leuk is broodjes bakken, het springkussen en de buikglijder. Spontaan worden er dingen gedaan.

fijne camping zeker met kinderen

Hannie, 14-9-2017

Trekkershut gehuurd dat was handig dan kon ik overdag met mijn vrienden op het camping terrein zijn

Het sanitair is hier mooi en schoon

Zeer voor herhaling vatbaar

Familie Mol, 6-9-2017

Op advies van vrienden een weekje geboekt op de Mebel. Alles wat we zochten hebben we gevonden: rust, ruimte, vermaak voor de kleine, zeer schoon en nieuw sanitair, leuke fietsroutes en vriendelijke eigenaren die hun stinkende best doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

We hebben een weekje de Safari-tent gehuurd en dat gaan we zeker nog eens doen.

Geweldig samen met onze kleindochter.

Thea Harmelink, 6-9-2017

Onze kleindochter heeft hier echt genoten. Skelters, lang slingertouw in een boom, trampoline, koeien melken. Veel kleinvee in een aparte wei waar de kinderen naar toe konden Je kunt het niet bedenken het was er.

Heerlijke Camping.

Fred, 5-9-2017

Leuke camping met goede voorzieningen en goede speelgelegenheid. Na 21.30 is er rust op de camping. De beheerders zijn aardige en Lieve mensen die altijd klaar staan voor de camping gasten.

prima

Gert, 4-9-2017

Heerlijk gemoedelijke camping, Echt hartelijke en zeer gastvrije eigenaren.

Wij komen hier al vanaf het eerste jaar dat de camping open is. Altijd in het voor- en naseizoen. De camping straalt rust uit terwijl er voor de kids toch enorm veel georganiseerd wordt. Én wat wij heel belangrijk vinden is dat het sanitair ontzettend schoon is. Ook onze kleinzoons komen ieder jaar wel een nachtje bij opa en oma logeren. Spelen op de camping en vliegeren met opa. Kleine kinderen kan je goed in de gaten houden op het grote veld omdat de speeltoestellen midden op het veld staan. Voor de wat oudere kinderen zijn er skelters. In één woord een geweldige camping waar wij hopenlijk nog jaren van kunnen genieten. Een pluim voor Johan en Paula!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping De Mèbel in De Heurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping De Mèbel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping De Mèbel scoort een 9.35 uit 10 op basis van 168 reviews.