Camping Boerderijcamping De Mèbel

182 reviews over Camping Boerderijcamping De Mèbel in het Nederlands

we komen hier zekerterug

B.E. van Dijk
15-8-2018

Heerlijke kleine camping. De eigenaar komt hier nog een praatje maken. Vooral geschikt voor gezinnen met kleine kinderen en senioren. Tijdens ons verblijf kwam er ook een pizzabakker langs om op de camping op bestelling pizza te bakken. Voor de kinderen zijn er leuke speeltoestellen en skelters. Tijdens de warme dagen zetten de eigenaren af en toe een sproeier voor de kinderen aan om doorheen te rennen. Ook kunnen de kinderen helpen bij de koeien of in de dierenweide. De stacaravan is ook heerlijk. Hier hebben ze echt iets leuks van gemaakt. Jammer dat we niet langer konden blijven

Heerlijke vakantie op De Mèbel in de stacaravan!

Mieke en Kees
11-8-2018

Wij hebben 3 heerlijke weken doorgebracht op De Mèbel. In deze kokendhete zomer hebben we de mooie stacaravan weinig van binnen bekeken. De boom voor de caravan was van levensbelang .. Op de camping zijn veel families met kinderen en die maken volop gebruik van het aangeboden speelmateriaal. Met elkaar houden de gasten de kinderen in de gaten en wordt er vriendelijk corrigerend opgetreden als dat nodig is. Wat kun je hier als kind fantastisch spelen en ontdekken en leren...bijvoorbeeld hoe een wip werkt en hoe je bochten instuurt zonder paaltjes te rammen. Wij hebben het met genoegen bekeken. Johan en Paula zijn mensen zonder poespas en met heel veel oog en oor voor hun gasten. De energie van Johan leek onuitputtelijk! Zij houden van hun werk en zijn er altijd als het nodig is. Ook zo fijn, de eitjes, de boerenyoghurt, de ijsjes en het fruit..zelf pakken en afrekenen! Goeie wasmachine ook.

Kortom: een camping met een hele fijne sfeer!

geweldig

Fam. Leenhouts
9-8-2018

Top vakantie gehad op camping de Mebel. genoeg plezier voor iedereen. Steeds leuke verschillende activiteiten voor iedereen! super fijn en schoon sanitair. Een echte aanrader dus voor iedereen die van een gezellige drukke camping houd.

Voor heel veel herhaling vatbaar.m

Fam. Hommering
6-8-2018

Een gemoedelijke camping, met ruime plaatsen. Volop schaduw van de bomen bij warm weer. Volop speelmogelijkheden voor onze kids. Volop leeftijdsgenootjes om mee te spelen. Gezellige medekampeerders. Zeer gastvrije campinghouders, niets lijkt hen te veel. Mooi schoon sanitair en heerlijke ijsjes. Onze kids willen volgend jaar weer naar de Mebel. Dank, dat we weer

zo'n leuke vakantie bij jullie konden beleven.

Perfecte camping gewoon super.

Fam visser
4-8-2018

Top camping en super gezellig en een perfecte plek voor kinderen en is genoeg te doen op de camping en er wordt van alles georganiseerd voor de kids en er is genoeg zwemwater in de buurt en ook van alles te doen in de omgeving en volgend jaar zijn wij er weer.

Wilmie Krus
21-7-2018

Mooie, gezellige en super schone boerderijcamping met gezellige en bevlogen eigenaren die klantvriendelijkheid hoog in het vaandel hebben staan. Mooie wandel- en fietsomgeving. Gratis wandel-, fietsroutes en folders met activiteiten en bezienswaardigheden verkrijgbaar. Verkoop van streekgebonden producten (o.a eigen gemaakte jam, boerenjoghurt , -melk en -ijs) dagelijks verse eieren en broodjes op bestelling. Wij hebben hier vier heerlijk relaxte dagen doorgebracht en komen beslist nog een keer terug.

Aanrader voor elke kampeerder, met of zonder kind

Marijke Schutten
5-7-2018

Wij zijn geen campinggasten, maar komen in de maand juni hier regelmatig op bezoek bij familie. De camping is geweldig, wil je zon??heb je het (als die schijnt)

wil je in de schaduw??? ook mogelijk. Gezellig met vaak kinderen op het terrein. En die genieten volop van alle speel-dingen of helpen met melken etc.

Sanitaire voorziening is prachtig en altijd keurig schoon!!!

Niks op aan te merken en aan te raden voor anderen!!

Heerlijk rustig in de achterhoek!

Joke
4-7-2018

Fijne camping, prachtig sanitair en super schoon.

Veel informatie over de omgeving.

Mooie omgeving en veel fietsmogelijkheden en vooral de rust overal.

Wel hebben we een minpuntje, de eerste toerit vanaf Anholt naar de camping is moeilijk in te draaien met caravan.

Prima camping met perfect sanitair-gebouw!

Hennie
4-7-2018

Hele fijne camping bij een gastvrije gemoedelijke familie. Het sanitair gebouw is zeer compleet ingericht (wc papier, prullenbakjes in elke wc en douche, zeeppompje bij de kraan, handdoekjes) en warm water is gratis, geen gedoe met muntjes. Het word dagelijks schoongemaakt.

Verder is er broodjes service, gratis wifi, verkoop van boerderij-ijs en toeristische info.

Het is ons echt supergoed bevallen!

super camping voor jong en oud

bruggeman
4-7-2018

de kleinkinderen hebben genoten van de natuur en de vrijheid op de camping sanitair is super schoon even als afwas gedeelte wij(opa en oma) genieten van de kinderen en ook de rust die er is op de camping wij komen graag terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping De Mèbel in De Heurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping De Mèbel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping De Mèbel scoort een 9.37 uit 10 op basis van 184 reviews.