Camping Boerderijcamping De Mèbel

234 reviews over Camping Boerderijcamping De Mèbel

• 2019
    9Emelie22-12-2019

Super

Gezellige kleine camping met mooi sanitair, prachtige uitvals basis voor de survivalrun in Dinxperlo. Start en finish in de "achtertuin".

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 9Kitty15-12-2019

Spontaan geregeld

Wij hebben een super weekend gehad op de Mebel. We konden gewoon 2 accommodaties ‘s huren. Top gewoon dat op onze vraag of het mogelijk was meerdere accommodaties ‘s te huren, dat daar spontaan op gereageerd is. Alles was uitstekend geregeld. Kachels stonden aan. Paula en Johan hartelijk dank voor deze gastvrijheid en alles wat jullie voor ons hebben voorbereid. De kerstsfeer zat in het zomerhuis als in de stacaravan er goed in, maar ook overal op de camping proefde je de kerstsfeer. Top gastvrijheid. Zelfs de broodjes service was er. We hebben heerlijk in Bocholt geshopt en konden op de camping heerlijk van de sfeer genieten Groet Families Van der Werff

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Monique en John14-12-2019

Deze zomer gekampeerd met de caravan en nu een weekendje in het zomerhuisje. Van de zomer heerlijk in de zon en nu met regen zonnetje en wind. Heerlijke omgeving . Hele fijne eigenaren . Doen er alles aan om het naar je zin te maken. Komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in december 2019

• 10Sophie26-10-2019

Fantastische plek. We zijn heel warm ontvangen door de gastheer en gastvrouw. De stacaravan is van alle gemakken voorzien: we grepen nooit mis en de ruimte is slim ingedeeld, brandschoon en heel comfortabel. De ruimte buiten is heerlijk voor de kinderen met klimtoestel, touwen, en de dieren zijn natuurlijk geweldig om zo van dichtbij mee te maken. De kinderen mochten helpen bij eitjes zoeken, het voeren van de koeien en konden het melken zien. Smullen van verse melk, eieren en feest bij het vuur waar ze broodjes mochten bakken. De omgeving biedt ontzettend veel mogelijkheden: prachtige wandelroutes, mooie kasteeltjes, een leuk doolhof etc. Wij verheugen ons nu al op ons volgende bezoek.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Hein & Jean de Wit04-10-2019

Kom zeker nog een keer terug,ga zo door....

Rustige en heel schone camping,sanitair prima in orde en maar 20 min. wandelen van centrum Dinxperlo.kom zeker nog een keer terug......

• 10Wil Visser03-10-2019

Om terug te komen

Een camping zoals een camping hoort te zijn. Alles erop en eraan. Gastvrijheid, rust en schoon sanitair. Wij waren hier voor de 2e keer, maar beslist niet voor de laatste keer.

• 9H de Graaf29-09-2019

kom graag weer terug

Fijne camping en Gastvrijheid staat hoog in het vaandel

Alleen gereisd in september 2019

• 8Willem28-09-2019

Prima

Een gezellige camping met prima gastheer en gastvrouw. We hebben een heerlijk zonnig weekje gehad in het trekkershuisje. Lekker geslapen op prima bedden. Het huisje was basic, maar compleet. Er wordt veel georganiseerd, en de kinderen kunnen zich daar goed vermaken.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Hans en Coby Smits26-09-2019

Aanrader

Een mooie camping, ook voor kinderen .

Vriendelijke beheerders, schoon mooi sanitair. We komen hier al sinds 2002 en dat zegt genoeg. In de omgeving kun je ook goed fietsen. Kortom een aanrader!

• 10Jolanda Schelling25-09-2019

Wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf op de Mebel. Wat een fantastische camping, Johan en Paula zijn erg vriendelijk en toegankelijk, veel speelvoorzieningen voor de kinderen. Meehelpen met boer Johan, skelteren, springen op het springkussen, touwzwaaien, chillen op de hooibalen, enz. En het sanitair is echt superschoon! Tevens werd er van alles georganiseerd. Kortom we hebben genoten!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

10 tips over Camping Boerderijcamping De Mèbel

• Fam. Koen, 25-07-2012

De dierentuin in Duisburg. Voor 32 Euro ben je met een compleet gezin binnen, en kun je genieten van een grote dierentuin incl. dolfinarium.

Claudio's de ijssalon net over de grens is zeker een aanrader. Geweldig lekker ijs en uiterst betaalbaar.

• fam. Buikema, 25-07-2014

In de omgeving kun je goed fietsen. De koffieboerderij in Sinderen is ook heel leuk voor kinderen. Het is een mooie fietstocht. Verder is Sevink molen in winterwijk een aanrader. En het zwembad in Bochelt (D) kun je ook een dag vertoeven. Vanaf de camping zijn de afstanden goed te doen om ergens heen te gaan. Maar de sfeer op de camping is ook prima om bij je tent of caravan te zijn. Het pizza bakken en broodjes roosteren op de camping is heel gezellig.

• Marie-Louise Hofstee, 06-05-2013

De hond mag mee! Het kleine veld is wat rustiger en tijdens ons verblijf wat minder kinderrijk.

0 vragen over Camping Boerderijcamping De Mèbel

Camping Boerderijcamping De Mèbel info