Camping Boerderijcamping De Mèbel

191 reviews over Camping Boerderijcamping De Mèbel in het Nederlands

verblijf was perfect.uitstekend.

J.Th.H. Buiting,
10-11-2018

was een fijn verblijf rustig en dat wat we zochten ook heel fijn voor de kleinkinderen

die hebben zich ook heel goed vermaakt.

Fantastisch komen zeker nog een keer weer👍

Chantal,
21-10-2018

Super nette en fijne camping! Super camping voor de kids. Wat is er nou mooier als de koeien mogen ophalen en bij het melken zijn. Kalfje mogen aaien en melk geven! Sanitair schoon en warm

😊. Speeltuin in het midden van het veld dus van alle plekken goed zicht op de kinderen!

Geweldige kleinschalig, maar veelzijdige camping!

Familie Bussink,
17-9-2018

Geweldige camping, het heeft de hoge verwachtingen alsnog overtroffen.

Camping stond het grootste deel van de tijd vol (bouwvak), maar zelfs dan nog geen wachtrijen voor de douches (die ook nog eens altijd schoon waren), en altijd een vrije skelter te vinden voor de kinderen. Echt een ideale camping om heen te gaan met jonge kinderen, komt ook doordat het overzicht van bijna alle plekken erg goed is. En zo veel te spelen op een toch kleinschalige camping: ideaal!

Ruime plekken trouwens ook.

Gezellig kindvriendelijke rustige camping

Kity en Romke,
29-8-2018

Boerencamping De Mebel is een heerlijke, super gezellige kindvriendelijke boerencamping die gerund wordt door een enthousiast en vriendelijk echtpaar Paula en Johan. Het eerste wat ons op viel was de vele kinderen rijdend op skelters, springend op de trampolines, slingerend aan het touw die aan een boom was gehangen. Ze mochten boer Johan helpen met de koeien (uit de weide halen, melken) of de andere dieren te verzorgen.

Wat hebben wij genoten van die heerlijke boerenijs, eigen gemaakte boerenyoghurt, de eieren en natuurlijk de vooraf bestelde broodjes .

Het sanitair gebouw inclusief afwasgedeelte was brandschoon en zeer compleet. Warm water en douche zijn gratis. Tijdens ons verblijf kwam zelfs een pizzabakker (eigen gemaakte soep/pizza) Winkels/supermarkten dichtbij Nederland/Duitsland. Genoeg te doen in de omgeving.

Een echte aanrader voor jong en Oud.

Een leuke ervaring rijker.

Albert,
28-8-2018

Deze camping heeft mijn vriendin ervan doen overtuigen dat kamperen geen kramperen is. En nu gaan we een tent kopen :) Bedankt!

Het is een fijne boerencamping, verse boerenproducten (melk, yoghurt, eieren) en verse broodjes op bestelling. De staanplaatsen zijn mooi groot, sanitair is mooi schoon en nieuw. En voor kinderen staan er trampolines, skelters en wordt het een en ander georganiseerd en natuurlijk het pluspunt... boer Johan helpen op de boerderij.

Geweldig!

Thijs Gillijns,
24-8-2018

De Mèbel.

Een heerlijke gemoedelijke camping. De kinderen kunnen zich naar hartelust vermaken met al het speelgoed, trampoline's, fietsen en skelters dat er is. Even vliegeren in het naast gelegen weiland is ook erg gaaf.

De sfeer is heel erg prettig, alsof je elkaar al jaren kent. Spontaan wordt er door de campinggasten een bonte avond voor de kinderen georganiseerd, erg leuk met nog prijsjes en suikerspinnen voor de kinderen toe.

De eigen verse producten op de boerderij zijn heerlijk, melk, yoghurt, sap, eieren, jam en honing.

Het sanitair is in één woord geweldig, supernetjes en erg schoon. De plaatsen zijn erg ruim en voorzien va voldoende elektra punten. Een drinkwater punt in het midden van het terrein welke voor kinderen niet toegankelijk is. Water om te spelen komt uit een grondwatervoorziening.

Wij hebben hier een heerlijke week gehad wat zeker voor herhaling vatbaar is.

Zonder overdrijven het cijfer waard

Kristiaan,
22-8-2018

Uitermate geschikt voor kinderen tot jaar 10. De plekken liggen rondom de speeltuin daardoor altijd overzicht wat de kinderen uitspoken. Veel skelters en ander speelmateriaal aanwezig. Broodjesbakken, marshmellows en andere leuke activiteiten worden georganiseerd. De kinderboerderij en de koeien zijn ook leuk voor de kinderen. Eigenaren zijn altijd in voor een belangstellend praatje. Sanitair is toereikend en zeer schoon. Geen enkele minpunten kunnen ontdekken, behalve wellicht de vliegen die bij koeien horen, maar dat is de natuur nou eenmaal.

Genoten!

Brinkies,
21-8-2018

Na aanzien van de recensies waren we nog meer benieuwd naar de camping....maar niks is ons tegengevallen!

We zijn zelfs een aantal dagen extra gebleven omdat we het zo naar onze zin hadden.

Een heerlijke camping waar vanalles mag maar niks moet, n kind kan n kind zijn!!

Spelen met de skelters, fietsen, in de zandbak, op de trampoline en zelfs de boer mogen helpen.

Het sanitair is onwijs schoon, zelfs met een volle camping nooit hoeven wachten voor douche of toilet.

We hebben het geweldig gehad!!!

Omgeving is mooi om te fietsen, supermarkten zijn dichtbij maar op de camping blijven vonden wij ook zeker geen straf!

Bedankt Johan en Paula

Paradijsje

Busman,
17-8-2018

Een prachtige plek tussen de koeien en wonderschone natuur. Een geweldige camping met zeer veel vermaak. Al vele jaren komen wij als gasten op de camping en elk jaar opnieuw zie ik nieuwe activiteiten en gezelligheid ontstaan op de camping. Oude gasten en nieuwe gasten maken in korte tijd kennis met elkaar en de gemoedelijkheid viert hoogtij op deze camping. Het sanitair is super schoon en ook makkelijk toegankelijk voor een ieder die op de camping staat. Dit jaar lazen wij in de krant hoe Nederland puffend de zomer doorgaat, op de camping was er wederom door inzet van de eigenaren in de maand juli gezorgd voor verkoeling. Sproeiers, buikschuifbanen en dit jaar zelfs een heuse waterbaan waar de kinderen doorheen konden klauteren. Allemaal doordat de eigenaren hart hebben voor hun gasten. Ook nieuw dit jaar was de film middag op de dêle. Geweldig om te zien hoe een kleine camping zo groot kan zijn! En naast dat alles een oase van rust.

we komen hier zekerterug

B.E. van Dijk,
15-8-2018

Heerlijke kleine camping. De eigenaar komt hier nog een praatje maken. Vooral geschikt voor gezinnen met kleine kinderen en senioren. Tijdens ons verblijf kwam er ook een pizzabakker langs om op de camping op bestelling pizza te bakken. Voor de kinderen zijn er leuke speeltoestellen en skelters. Tijdens de warme dagen zetten de eigenaren af en toe een sproeier voor de kinderen aan om doorheen te rennen. Ook kunnen de kinderen helpen bij de koeien of in de dierenweide. De stacaravan is ook heerlijk. Hier hebben ze echt iets leuks van gemaakt. Jammer dat we niet langer konden blijven

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping De Mèbel in De Heurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping De Mèbel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.