Pension De Appelgaard

4 reviews over Pension De Appelgaard in het Nederlands

Beste plek aan de Lek!

Bud
24-9-2017

Fijne mensen, Eveline en Leo, die alles tot in de puntjes verzorgen om hun gasten een mooie tijd te bezorgen. Iedere dag een heerlijk ontbijt met lekkere streekproducten, gemoedelijke sfeer, prachtige ligging in een bocht in de Lek. Uitgebreide documentatie over wandel- en fietstochten in de buurt. Aanrader is de wandeling "Goilberdingerpad": veel afwisseling en natuurschoon.

Kortom: ga naar de Appelgaard en laat je verwennen! Beter wordt het niet.

Verbeterpunten? Echt niet!

prima

Tim
9-6-2017

schoon en kwaliteit meubels/bedden

Super!

Jose Rombouts
5-5-2017

Authentieke knusse kamer met eigen wastafel en koelkast. Heerlijk ontbijt: wordt al de dag van te voren klaargezet en dagelijks aangevuld.

Prachtige omgeving voor bloesemtochten, fietshuur mogelijk.

Zeer vriendelijke gastvrouw.

Gelegen in buitengebied, wandel/fietsafstand van dorpscentrum.

Oude reviews (archief)

heerlijke plek

Bernadette de Bruyn
26-9-2016

Huisje Weltevree bij de Appelgaard is een zeer luxe huisje van alle gemakken voorzien en met een gezellige inrichting.

In de boomgaard gelegen dicht bij Culemborg volop fiets mogelijkheden.

Hartelijke gastvrouw en gastheer. Ontvangst met een appeltaartje .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension De Appelgaard in Culemborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension De Appelgaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension De Appelgaard scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.