Pension De Appelgaard

Laatste review

Voelt als “thuis komen”!

Rob en Marianne,
17-12-2018

Hele aardige gastvrouw en gastheer die met veel liefde en gevoel de B&B runnen. Iedere dag een heerlijk ontbijt, zelfs met krantje erbij. Huisje was nu in Kerstsfeer aangekleed met kerstboom, verlichting, kaarsjes etc. Heel sfeervol, zeker met het laagje sneeuw buiten. Het ontbreekt je hier aan niets. Keuken is zeer compleet uitgerust (oven, vaatwasser, Nespresso), badkamer met rainshower, genoeg handdoeken, föhn en zelfs de badjassen hangen al klaar! Fijne bedden (Boxspring). Houtkachel met mand hout, flatscreen TV, ruime hoekzitbank, WiFi. Te veel om op te noemen.

Er zijn div. zitjes rondom het huisje. Bij mooi weer altijd plekje in de zon. Ligging in de boomgaard is erg mooi, zeker als je over de oprijlaan aan komt rijden. De oprechte gastvrijheid die wij nu al voor de 2e keer hebben mogen ervaren, maakt het helemaal af (bijv. een warm appeltaartje bij aankomst, extra fles appelsap tegen de keelpijn).

7 reviews over Pension De Appelgaard in het Nederlands

Voelt als “thuis komen”!

Rob en Marianne,
17-12-2018

De naam van het huis zegt alles: Weltevree!

Heleen Broerse,
13-12-2018

Huisje Weltevree is een heerlijk huis om in te verblijven. Zowel in de huiskamer als in de slaapkamer zicht op de dijk langs de Lek.

Wij hebben vier heerlijke dagen doorgebracht.

Omdat het veel regende hebben we, meer dan anders, genoten van het boerenontbijt, de ruimte, de gastvrijheid en de nabij omgeving.

Alles was aanwezig om er een fijn verblijf van te maken.

Dit was niet onze eerste, en zeker niet onze laatste keer op de Appelgaard.

Voor ons jammer genoeg niet nog een keer.

Mensink,
27-10-2018

Huisje was ruim. Heerlijke rustige sfeer op het erf, al werd deze voor ons erg verstoord aangezien er werd verbouwd. Als je hier komt voor je rust, dan is het niet prettig als er wordt verbouwd én als we dat hadden geweten hadden we nooit geboekt. 's Ochtends om 7.15u werden we al wakker van het geboor/getimmer en gepraat/gefluit v/d bouwvakkers. Mooie natuur in/rondom Culemborg, maar geen bossen, alleen grasvlaktes en hier en daar een boompje, wel leuke paden waar je kunt wandelen. De bank is nodig aan vervanging toe, hij zakte door en was smerig. Overal zaten vlekken op en er was op een gedeelte van de bank daardoor een kleed gelegd. Het servies en de pannen waren niet altijd even goed schoon. Tevens bakten de braadpannen aan en was er geen soeplepel aanwezig. Op het hoofdbord v/d bed lag allemaal stof/pluisjes, wat niet erg fris is. Geen (rol)gordijn i/d keuken waardoor iedereen naar binnen kon kijken die op de dijk stond/fietste.

Beste plek aan de Lek!

Bud,
24-9-2017

Fijne mensen, Eveline en Leo, die alles tot in de puntjes verzorgen om hun gasten een mooie tijd te bezorgen. Iedere dag een heerlijk ontbijt met lekkere streekproducten, gemoedelijke sfeer, prachtige ligging in een bocht in de Lek. Uitgebreide documentatie over wandel- en fietstochten in de buurt. Aanrader is de wandeling "Goilberdingerpad": veel afwisseling en natuurschoon.

Kortom: ga naar de Appelgaard en laat je verwennen! Beter wordt het niet.

Verbeterpunten? Echt niet!

prima

Tim,
9-6-2017

schoon en kwaliteit meubels/bedden

Super!

Jose Rombouts,
5-5-2017

Authentieke knusse kamer met eigen wastafel en koelkast. Heerlijk ontbijt: wordt al de dag van te voren klaargezet en dagelijks aangevuld.

Prachtige omgeving voor bloesemtochten, fietshuur mogelijk.

Zeer vriendelijke gastvrouw.

Gelegen in buitengebied, wandel/fietsafstand van dorpscentrum.

heerlijke plek

Bernadette de Bruyn
26-9-2016

Huisje Weltevree bij de Appelgaard is een zeer luxe huisje van alle gemakken voorzien en met een gezellige inrichting.

In de boomgaard gelegen dicht bij Culemborg volop fiets mogelijkheden.

Hartelijke gastvrouw en gastheer. Ontvangst met een appeltaartje .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension De Appelgaard in Culemborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension De Appelgaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.