Camping Kampeerhoeve Bussloo

• 9.8Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

Genieten op het platteland bij Kampeerhoeve Bussloo nabij Wilp met boerderijdieren en een tuin vol vers fruit en kruiden. Als gast mag je hier gebruik van maken. De eigenaren zijn gastvrij en het sanitair is altijd keurig schoon. Voor de kinderen is er ook een speeltuin. Vlakbij het centrum van Bussloo (2,8 kilometer) en Apeldoorn (12 kilometer).

422 reviews over Camping Kampeerhoeve Bussloo

• 2019
    9Boy poels14-05-2019

Fantastisch streek

Prachtige omgeving voor wandelaars en fietsers .schitterende camping de boerderij is van jaar 1796 . sanitair is zeer mooi en gratis te gebruiken.viendelijke eigenaren .aan de overkant van de camping is een groot natuurgebied met het meer van Bussloo ,heel schoon water ,jekunt de bodem zien . Apeldoorn, Zutphen en Deventer zijn per fiets goed te bereiken door mooi fietsgebied.in het dorpje Twello kun je alle boodschappen doen,lekker knus dorp.

Piet en Ingrid, eigenaar, 16-05-2019

Dank jullie wel fam. Poels. We vinden het fijn dat jullie genieten, aan genieten wij ook! Onze omgeving is idd prachtig, genoeg om te fietsen en te wandelen,datgene waar jullie ook van houden.

• 10Jan en Hennie Stokker27-04-2019

Een heerlijk thuisgevoel.....

Het is echt thuis komen bij Kampeerhoeve Bussloo. Hele vriendelijke eigenaren, Piet en Ingrid. Een leuk ontvangst met een welkoms tasje met folders, kortingsbonnen en heerlijke eitjes. Leuk om een persoonlijke rondleiding te krijgen. Zo weet iedereen gelijk waar alles is. Wanneer nodig, zijn ze continue erg behulpzaam. De camping is keurig netjes. Ruime plekken. Er is een leuk veldje waar je met kleine kinderen kunt staan. De kids kunnen zich vermaken in de zandbak en met de schommel en trampoline. Het sanitair is mooi gesitueerd in de oude kapschuur. En...wat heel belangrijk is...het sanitair is heel schoon. En ...wat schoon is, blijft schoon! Bij de afwasruimte liggen vaatdoekjes en afwasteiltjes. De kippen, schapen en pony’s zorgen er mede voor dat er een landelijke sfeer is. Het is prachtig om in de omgeving te fietsen. De fietsen kunnen (aan het stroom) in de grote schuur staan. Kortom... een heerlijke gemoedelijke camping!

Piet en Ingrid, eigenaar, 30-04-2019

Dank jullie wel Jan en Hennie, graag tot een volgende keer! We zien jullie ook graag als gast!

• 10Leen-Craeghs uit Belgie24-04-2019

Top camping!

Prachtige camping omringd door weilanden.Zeer gastvrije eigenaars die je bij aankomst alle nodige informatie geven over de omgeving.Wij waren er voor de 2de keer.Heerlijk om er te fietsen of om naar sauna bussloo te gaan.Top sanitair.Wij gaan zeker terug!

Piet en Ingrid, eigenaar, 30-04-2019

Dank u wel Fam. Leen-Craeghs, fijn dat jullie er weer waren!

• 9LiefBergje10-04-2019

Voor herhaling vatbaar.

Diverse soorten standplaatsen op voormalig boerenhoeve, voor elck wat wils. Rustige en ruime plaatsen op gras. Sanitair is uit de kunst. Gastvrije ontvangst met info, aanbiedingen en scharrel eitjes. Vlakbij recreatie gebied Bussloo. Heel veel fiets mogelijkheden.

Piet en Ingrid, eigenaar, 30-04-2019

Dank je wel voor je mooie reactie! Graag tot een volgende keer.

• 2018
    10Joop en Ans25-12-2018

Geweldige Camping wij zijn 3 maanden hier geweest vanaf juni. Piet en Ingrid zijn echt super altijd tijd voor een praatje ook al zijn ze nog zo druk en je voelt je hier altijd welkom wij waren hier nu voor het tweede jaar . Volgend jaar komen we ook zeker weer terug. Mooie ruime plaatsen en alles goed onderhouden en schoon. Omgeving ook erg mooi om te fietsen en Busloo dichtbij.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Peter en Trudie25-12-2018

Perfecte camping!

De camping, het sanitair, de omgeving.......allemaal fantastisch en mooi! Maar bovenal Ingrid en Piet, hartelijke gastvrije behulpzame gastvrouw en -heer. Wij zijn afgelopen seizoen diverse keren een weekje geweest. De caravan had Piet dan al voor ons op een mooie plek neergezet, pootjes uit en genieten maar. Voor ons was er slechts een puntje dat we minder vonden maar daar kan niemand wat aan doen: als de wind verkeerd staat is het geluid van de A1 goed hoorbaar. Dus..............lekker wandelen en fietsen of naar Deventer of Zutphen, genoeg te beleven. We wensen alle toekomstige kampeerders en Piet en Ingrid heel veel plezier en genieten.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Richard Wieland22-12-2018

Heerlijk om op adem te komen!

Prachtige camping met een bijzondere en gemoedelijke sfeer, Persoonlijke bejegening. Mooie natuur met meer en welles in de buurt.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Bob Gerritsen19-12-2018

Prachtig

Er is een mooi natuurgebied waar je kunt fietsen en bij de bussloo is het heerlijk zonnen en zwemmen

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Mat18-12-2018

Piet, eitjes klaar, 2019 zijn we weer daar😜

De camping centraal ligt tussen Apeldoorn, Deventer, Twello en Zutphen. Op loopafstand van een schitterende sauna en zwemmeer.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Gerrit Hoogeveen16-12-2018

We blijven komen, zolang het voor ons kan!

Dit jaar zijn we 4 keer op deze camping geweest. Dat is een teken dat het ons uitstekend bevalt bij Piet en Ingrid. Ze ontvangen ons altijd gastvrij op een bijzondere manier. Ook als de camping geheel bezet is, is er altijd een plaatsje voor ons. TOP! Het zijn gewoon hele lieve mensen! Voor ons voelt het alsof we op familiebezoek gaan. We komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2018

8 tips over Camping Kampeerhoeve Bussloo

• petra, 02-06-2014

Bussloo: Geen honden toegestaan van 1-5 tot en met 1-9. Honden uitlaatbios in de buurt en meerdere routes vanaf de camping !

• tini van rooijen-nieuwenhuis, 21-04-2014

Op de fiets naar Deventer en dan heerlijk op een terras uitrusten op de Brink.

• tlopik, 04-11-2013

Bij deze gewilde Kampeerhoeve is het raadzaam om te reserveren!

2 vragen over Camping Kampeerhoeve Bussloo

• peggy, 03-03-2018

dorpje

is het mogelijk vanuit de camping s'avonds naar een gezellig dorpje te lopen waar restaurantjes en cafeetjes zijn?

• Femke Dijkstra, 24-07-2016

Plekje

Is er nog een plekje voor onze camper in het begin van augustus ?

Piet, 31-08-2016

Hallo Femke,

excuus voor de late reactie, ik zie nu de vraag pas voorbij komen. Je bent alsnog van harte welkom om ene keer te komen op onze camping. We hebben diverse keuze plaatsen voor campers.

hartelijke groet, Piet en Ingrid Hulscher

Camping Kampeerhoeve Bussloo info