Camping Kampeerhoeve Bussloo

• 9.8Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

Genieten op het platteland bij Kampeerhoeve Bussloo nabij Wilp met boerderijdieren en een tuin vol vers fruit en kruiden. Als gast mag je hier gebruik van maken. De eigenaren zijn gastvrij en het sanitair is altijd keurig schoon. Voor de kinderen is er ook een speeltuin. Vlakbij het centrum van Bussloo (2,8 kilometer) en Apeldoorn (12 kilometer).

422 reviews over Camping Kampeerhoeve Bussloo

• 2019
    9Arie de Lange30-07-2019

Helemaal geweldig, zeker nog meerdere malen

Wij, mijn vrouw en ik waren met de camper op de terugreis van een vakantie in Polen, we hadden besloten om hier 2 nachten te blijven en dan door naar huis. De ontvangst was zeer hartelijk en dan voel je je ook gelijk lekker.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Erna en Wout30-07-2019

Komen volgende week voor de 11e keer

Voelt elke keer weer als thuis komen. Zijn dit jaar de maanden mei en juni geweest en hebben voor volgende week al weer gereserveerd. Gaan dan met familie die geen caravan of tent hebben maar die gaan dan in de pods. Ruime plaatsen, prachtig sanitair, alles schoon en goed onderhouden Een mooie omgeving vlak bij recreatieplas Bussloo. Je kan hier prachtig fietsen, wandelen en zwemmen. Thermen Bussloo is ook vlakbij en zeker een bezoek waard. Verder zijn de steden Apeldoorn, Deventer en Zutphen goed aan te fietsen. Dus een echte aanrader

• 9Fam. van Montfort30-07-2019

Heel fijn.

Heel fijne camping met aardige eigenaren. Prima sanitair. Mooie omgeving om te fietsen.

• 10Alex Homan30-07-2019

vakantie wordt zeker herhaald in 2020.

Prima boerencamping met zeer schoon sanitair en perfecte gastvrouw en gastheer. Plaatsen zijn ruim en de meesten voorzien van een eigen waterpunt. elektra hebben alle standplaatsen.

• 9Monique30-07-2019

Super!!

Ik was hier drie dagen met mijn dochter en kleindochters. Het was heerlijk! Rust, ruimte, fijne plekken, gastvrij, kindvriendelijk, schoon, gemoedelijk. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9R. de Vreede30-07-2019

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Vriendelijke eigenaren en zeer schoon sanitair. Mooie ligging t.o.v. recreatieplas en mooie fietsroutes (fietspadenknooppunten). Een door de eigenaren georganiseerde Italiaanse avond viel zeer in de smaak. In de weekenden een food truck die de bestelde broodjes ter plekke afbakt. De camping wordt van harte aanbevolen.

• 10Fam Lassche30-07-2019

Rustige, schone camping! Ruime plekken en prachtig sanitair! Gastvrije eigenaren, mooie fietsomgeving. Kortom wij komen zeker nog eens weer op deze camping!

• 10Willemijn30-07-2019

Heerlijk huisje in een prachtige omgeving.

Een week lang mocht ik genieten van de hartelijkheid en gastvrijheid van Kampeerhoeve Bussloo. Ik heb heerlijk geslapen in een Pod, oftewel een mini huisje met een goed bed, een ijskastje en een mogelijkheid om koffie of thee te zetten. Buiten op mijn balkonnetje heb ik lekker zitten lezen in een van de vele tijdschriften die er voorhanden zijn. Het is een kleine camping in een prachtige omgeving. Heel dichtbij vind je een recreatieplas en Thermen Bussloo. Ook kun je met de fiets mooie tochten maken naar bijvoorbeeld Deventer of Zutphen of naar museum More in Gorssel.

Alleen gereisd in juli 2019

• 10Fam van Cleef30-07-2019

Fantastisch en super gezellig!!!

Voor het 4e jaar volgens mij alweer het HePi arrangement op kampeerhoeve Bussloo gehad en weer fantastisch!!!!! Piet en Ingrid zijn super aardig, altijd tijd voor een praatje, super met de kids en behulpzaam. Onze tent had schade bij slecht weer terwijl wij er niet waren en 's ochtends om 8 uur kregen we al een app met foto's etc. Kinderen zeiden dit jaar we willen liever naar bussloo dan naar Kroatië dus dat zegt genoeg....

Piet en Ingrid, eigenaar, 30-07-2019

Dank je wel familie van Cleef! Altijd weer heel gezellig als jullie er zijn. graag tot een volgende keer. Groetjes Piet en Ingrid

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 10J. Bierhaalder30-07-2019

We staan regelmatig hier en hebben het super

Super aardige eigenaars en mooie omgeving en betaalbaar

Piet en Ingrid, eigenaar, 30-07-2019

Dank je wel Jacco en Yvonne! Jullie zijn steeds weer van harte welkom :)

8 tips over Camping Kampeerhoeve Bussloo

• petra, 02-06-2014

Bussloo: Geen honden toegestaan van 1-5 tot en met 1-9. Honden uitlaatbios in de buurt en meerdere routes vanaf de camping !

• tini van rooijen-nieuwenhuis, 21-04-2014

Op de fiets naar Deventer en dan heerlijk op een terras uitrusten op de Brink.

• tlopik, 04-11-2013

Bij deze gewilde Kampeerhoeve is het raadzaam om te reserveren!

2 vragen over Camping Kampeerhoeve Bussloo

• peggy, 03-03-2018

dorpje

is het mogelijk vanuit de camping s'avonds naar een gezellig dorpje te lopen waar restaurantjes en cafeetjes zijn?

• Femke Dijkstra, 24-07-2016

Plekje

Is er nog een plekje voor onze camper in het begin van augustus ?

Piet, 31-08-2016

Hallo Femke,

excuus voor de late reactie, ik zie nu de vraag pas voorbij komen. Je bent alsnog van harte welkom om ene keer te komen op onze camping. We hebben diverse keuze plaatsen voor campers.

hartelijke groet, Piet en Ingrid Hulscher

Camping Kampeerhoeve Bussloo info