Camping Kampeerhoeve Bussloo

• 9.8Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

Genieten op het platteland bij Kampeerhoeve Bussloo nabij Wilp met boerderijdieren en een tuin vol vers fruit en kruiden. Als gast mag je hier gebruik van maken. De eigenaren zijn gastvrij en het sanitair is altijd keurig schoon. Voor de kinderen is er ook een speeltuin. Vlakbij het centrum van Bussloo (2,8 kilometer) en Apeldoorn (12 kilometer).

422 reviews over Camping Kampeerhoeve Bussloo

• 2019
    10Nienke en Ties31-07-2019

Genieten!

Mijn zoontje Ties (4 jaar) en ik hadden de eer om als eerste bezoekers kampeerpod De Merelhoeve in te wijden. 3 nachtjes hebben we er gelogeerd en wat hebben we genoten! Een paar weken erna zijn we meteen nog een keer gegaan. Wat een heerlijk knus huisje op een geweldige camping. Bussloo op loopafstand en de Apenheul op een kwartiertje rijden, maar wat het voor ons echt afmaakte: Het lekker springen op de trampoline, het spelen in en om het huisje, het aaien en voeren van Koosje de haan, de mogelijkheid om in de “huiskeuken” je maaltje te bereiden en Piet en Ingrid die je een warm gevoel van thuiskomen geven!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Anke De Jong31-07-2019

Heerlijke plek om te kamperen!

Mooie camping met zeer goede voorzieningen en fijne lieve beheerders die er alles aan doen om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Alles voor een heerlijke vakantie is op deze camping en in de omgeving aanwezig. Deventer, Zutphen en Apeldoorn liggen op fietsafstand.

• 10Jaap Schagen31-07-2019

Heerlijke, relaxte dagen op een zeer fijne camping

Leuke kleinschalige camping met uitstekende voorzieningen. Zeer gastvrije, aardige en toegankelijke eigenaren. Camping ligt in een mooie omgeving met genoeg mogelijkheden om je te vermaken. Piet en Ingrid hebben aandacht voor elke gast en mogen trots zijn op deze prachtige camping. Geen wonder dat er zoveel gasten ieder jaar terugkomen. Voor mij was het de eerste keer, maar heb al weer gereserveerd voor volgend jaar. Kijk er naar uit.

Alleen gereisd in mei 2019

• 10Jaap en elly de wit31-07-2019

Prima

Prima naar ons zin. Aardige eigenaren Alles was netjes geregelt. Keurig netjes sanitair en schoon.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Lydie Zwollo31-07-2019

In een woord Fantastisch

Geweldig wat een mooie plek en wat een gastvrije ,lieve eigenaren Piet en Ingrid. Sanitair super schoon en in hoogseizoen de weekenden broodjes service TOP.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Timmerman30-07-2019

Geweldig

Heerlijke dagen gehad op deze camping in de huurcaravan. Zeer gastvrije en aardige eigenaren! Prachtig sanitair en voorzieningen. Kortom een aanrader👌👍

• 9T. van Beek30-07-2019

Genoten!

Wat een rust. Na een paar dagen wil je niet anders meer. Mooie omgeving waar je heerlijk kunt fietsen. Schone rustige camping met lieve eigenaren. We komen zeker nog eens terug.

• 10Theo en Annelies Peters30-07-2019

Een topcamping op een toplocatie.

Het is een fantastische camping, op een geweldige locatie. Piet en Ingrid zijn een geweldige gastheer en gastvrouw. . Je voelt je er echt thuis. Ze doen er alles aan om je het naar je zin te maken. Prijs kwaliteit is prima. Sanitair is geweldig. We zijn er al vier keer geweest en komen zeker nog vele malen terug. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Gertrude en Karel ten Hoeve30-07-2019

Fantastisch 😍

Een geweldige mooie en fijne camping. Heerlijk schone douches en toiletten. En fijne camping eigenaren Veel rust, mooie natuur, heerlijk fietsen, wandelen, gezellige dorpen en steden om de hoek. En niet te vergeten Een geweldig meer om in te zwemmen.

• 10Gert Heimgartner30-07-2019

We hebben hier één nacht gestaan. Heerlijk rustig en schoon. Zijn er al vaker geweest met de camper.

Gereisd met partner in juli 2019

8 tips over Camping Kampeerhoeve Bussloo

• petra, 02-06-2014

Bussloo: Geen honden toegestaan van 1-5 tot en met 1-9. Honden uitlaatbios in de buurt en meerdere routes vanaf de camping !

• tini van rooijen-nieuwenhuis, 21-04-2014

Op de fiets naar Deventer en dan heerlijk op een terras uitrusten op de Brink.

• tlopik, 04-11-2013

Bij deze gewilde Kampeerhoeve is het raadzaam om te reserveren!

2 vragen over Camping Kampeerhoeve Bussloo

• peggy, 03-03-2018

dorpje

is het mogelijk vanuit de camping s'avonds naar een gezellig dorpje te lopen waar restaurantjes en cafeetjes zijn?

• Femke Dijkstra, 24-07-2016

Plekje

Is er nog een plekje voor onze camper in het begin van augustus ?

Piet, 31-08-2016

Hallo Femke,

excuus voor de late reactie, ik zie nu de vraag pas voorbij komen. Je bent alsnog van harte welkom om ene keer te komen op onze camping. We hebben diverse keuze plaatsen voor campers.

hartelijke groet, Piet en Ingrid Hulscher

Camping Kampeerhoeve Bussloo info