Camping Kampeerhoeve Bussloo

320 reviews over Camping Kampeerhoeve Bussloo in het Nederlands

Heerlijk!!

J Drost
1-10-2018

Na vijf jaar nog een keer teruggekomen. Destijds stonden we heel alleen op een groot leeg veld. De beplanting moest nog gaan groeien, maar we zagen toen al dat er met veel inzet en passie gewerkt werd aan de opbouw van de camping.

Nu hebben we kunnen zien dat al die inzet beloond is/wordt. het was een feest om weer terug te zijn. Alles klopte nog.

Heerlijke camping

Fam. Klamer
30-8-2018

Zo'n fijne camping ,dat je dat bijna niet wil delen ! Maar te leuk om voor jezelf te houden.

Vriendelijke ontvangst door Piet en Ingrid met eigen eitjes en info over de streek. Sanitair erg schoon en blijft schoon.

Je mag tegen vergoeding rababer en aardbeien plukken. Fijne sfeer op de camping en rustig. De omgeving is erg mooi. Fijne fietstochten en met deze hete zomer was het zwemwater vlakbij. We komen zeker terug !

Druk veel herrie maar wel schoon

Ddk
17-6-2018

Toen wij er waren was het enorm druk op de camping. Lang wachten voor de douche en ongelofelijk veel herrie. Hele families die op de camping stonden die de hele dag naar elkaar aan het schreeuwen waren en aan het zingen waren. Ook hielden ze de honden ook niet netjes aan de lijn. De hele dag met de auto de camping op rijden om niets.

Verder waren de eigenaars enorm vriendelijk en het was er schoon. Maar door de drukte en herrie tot savonds laat voor ons niet meer. We hadden meer het idee dat we ergens in Spanje op een camping stonden i.p.v. een rustige camping. In tent veel last van snelweg.

Vakantie.....maar toch een thuis gevoel!

Jan en Hennie
17-6-2018

Een ontzettend schone en nette camping. Mede door de vriendelijke eigenaren voel je je daar heel erg welkom en gewoon thuis. Er hangt een sfeertje die moeilijk uit te leggen is. Dit moet je zelf ervaren. Het sanitair is goed en vooral heen schoon. En wat schoon is blijft schoon! Belangrijke details.... In de ruime doucheruimte is vloerverwarming. Overal hangen doekjes, staat zeep en zijn geurtjes op het toilet. Heet afwaswater. Bij aankomst werden we verrast met de nodige info en een doosje eieren. Leuk gebaar. De plekken zijn ruim met water en een afvoer. Schapen, kippen, pony’s, konijnen, schommels, zandbak en een trampoline zorgen voor gezelligheid. Er is een kleine tuin met bloemen, groente, kruiden en heerlijke aardbeien. Gasten mogen hier gebruik van maken. Vanaf de camping kan je prachtige fietstochten maken. En heb je hulp nodig? Piet en Ingrid staan altijd voor je klaar. Kortom....een echte aanrader.

Jeannette bastiaans
3-6-2018

Prachtige plek en erg gastvrije mensen. Jullie hebben het geweldig voor elkaar. Douche en toiletgebouw is erg mooi en super schoon

De kruidentuin waar iedereen gebruik mag van maken is, voor een bijdrage die je zelf in mag vullen, ook een super toegevoegde waarde.

Bussloo om de hoek. Wat wil een mens nog meer.

Absoluut een aanrader. Wij komen zeker terug.

fantastisch

gdj roelofs
28-5-2018

slecht een nacht kunnen doorbrengen op deze camping. Grote nette plaatsen met voldoende privacy. Schoon net sanitair blok. Iedere twee plaatsen stroom aansluiting met wateraansluiting en afvoer. Komen binnenkort hier zeker terug

Voor doortocht heel fijn.

bert en cora
27-5-2018

we hadden deze camping beetje uit handigheid uitgezocht omdat wij voor een fiets gingen kijken in twello en deze camping dichtbij was...maar wat een warm bad, vriendelijke mensen veel mogelijkheden (25 mei) waar we ons buscampertje mochten neerzetten...alles heel persoonlijk en vriendelijk.

Geweldige extra maak ook t winterverblijf magisch.

Eerlijkbeesje
17-2-2018

Uiterst winterproof

Gezellig aan alles gedacht en super uitvalsbasis. Voor mens en dier een warme plek met vele extras die een campeerder ECHT wil. Alles vermarmd!; Een knusse huiskamer met informatie en kookmogelijkheden(+witgoed en  materiaal).

Wc's appart van douche;alles met muziek erbij en goed verlicht. Recreatie plas tegenover.honden vanaf . Daar niet welkom.

Super knooppuntenroutes. Dicht bij Twello/Deventer/Apeldoorn uitstap Postbank ook relatief dichtbij.

Keurige en schone camping, gastvrij.

Henk en Wilma
13-12-2017

Keurig en schoon, gastvrij, je komt tot rust, in de vrije natuur, mooie ligging t.o.v. grote steden.

1 damestoilet extra is een optie.

Een mooie en groene camping die rust uitstraalt.

Bennie en Ans
19-11-2017

Erg mooi en goed onderhouden sanitair, ruime kampeerplekken en erg gastvrije eigenaars.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kampeerhoeve Bussloo in Bussloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kampeerhoeve Bussloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.