Camping Kampeerhoeve Bussloo

9.6Fenomenaal

• 9.7Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info

Genieten op het platteland bij Kampeerhoeve Bussloo nabij Wilp met boerderijdieren en een tuin vol vers fruit en kruiden. Als gast mag je hier gebruik van maken. De eigenaren zijn gastvrij en het sanitair is altijd keurig schoon. Voor de kinderen is er ook een speeltuin. Vlakbij het centrum van Bussloo (2,8 kilometer) en Apeldoorn (12 kilometer).

423 reviews over Camping Kampeerhoeve Bussloo

• 8Hansel21-04-2020

Ontspannen en fantastisch!

Wat kom je hier tot rust. Met koeien als buren. Prachtig! We stonden op plek 44.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2020

• 2019
    10Joyce de Visser24-12-2019

Heerlijke hoeve

Even dachten we dat de camping dichtbij de snelweg lag, wel zagen namelijk de auto's rijden. Maar nee hoor - heerlijk rustig geslapen op een mooie plek voor onze camper achter de schuur. Prima sanitair Vriendelijke gastheer en -vrouw. Heerlijk duidelijk en altijd te bereiken voor een eventuele vraag, maar die hadden we niet. Uitgestrekt kampeerterrein in een net zo uitgestrekte omgeving De tip van boerin Ingrid om op de fiets naar Deventer te gaan is prima ontvangen. Wat hadden we een leuke dag! Ons verblijf was te kort, maar ben je een saunaliefhebber..... dan moet je hierheen!

Gereisd met partner in november 2019

• 9Fa. JJ de Groot24-09-2019

Prima camping!

Uiterst prettige ontvangst (met info en verse eitjes), mooie ruime plaatsen met alles bij de hand (water, afvoer, 10A electriciteit), prima schoon sanitair (hoewel het aantal toiletten wat krap is en een aparte wascabine fijn zou zijn), fietsenberging met oplaadmogelijkheid, prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen. Er is maar één minpuntje, maar daar kan de camping niks aan doen: het geluid van snelweg A1 is 24/7 onmiskenbaar aanwezig, sterkte afhankelijk van de windrichting. De WiFi is zeer matig maar gelukkig heb ik een ruime internetbundel en 4G is beschikbaar.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9Jo en Jolanda07-09-2019

Zeer netjes, grote plaatsen, leuke beheerders.

Hallo Piet en Ingrid

Dank jullie wel voor jullie gastvrijheid.🥚😄 Jullie hebben n pracht camping. Over het sanitair ook alleen maar lovende woorden, wij hebben het nog nooit zo netjes meegemaakt. Het is een gezellige accommodatie, en jullie hebben echt geïnvesteerd.👍 Ga zo door, mochten we volgend jaar weer een vakantie die richting nemen, komen we naar jullie 🏕️. Nogmaals dank je wel.

Groet Jo en Jolanda

Gereisd met partner in september 2019

• 10Louis Busink19-08-2019

Zelden zo'n fantastische camping meegemaakt.

We zijn met de camper naar Kampeerhoeve Bussloo geweest, wel wilde graag gaan fietsen in de omgeving en zochten een rustige , landelijke camping . Nou die hebben we gevonden hoor, zelden zulke vriendelijke en hartelijke mensen meegemaakt, top ontvangst, zelden zo schoon meegemaakt en zo compleet , stroom en water bij de plaatsen, meer dan keurig sanitair met alles erop en eraan echt helemaal top! absoluut een aanrader! Wij gaan terug.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Carlo van Bijsterveldt13-08-2019

Genieten !

Rustige camping met zeer schoon/net sanitair ! Op loopafstand van recreatieplas Bussloo. Erg lieve gastheer en gastvrouw die veel weten over de omgeving. Er is genoeg te doen voor kinderen, zoals een speeltuintje, pony's en knuffelhaan Koosje. Wij hebben erg genoten van onze vakantie. Bij een eerder bezoek gebruik gemaakt van een campingpod (de grote) deze was van alle gemakken voorzien en ook zeker een aanrader voor een weekendje weg met zijn tweetjes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Marieke12-08-2019

Het was fantastisch

Dat het een heerlijke camping is en de gastvrouw en heer supervriendelijk zijn en meedenken en dat er op zaterdag en zondag een broodjeskar/auto kwam met lekkere broodjes. Alsof we in Frankrijk op de camping stonden!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Gienus en Trijn vedelaar04-08-2019

Super

Hele mooie camping en omgeving goed onderhouden gastvrije eigenaren

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Chris en Henriette van Lieverloo02-08-2019

Het is hier GEWELDIG

Hoi het is hier super fijn Leuke mensen En alles super schoon Een hele fijne vakantie gehad Komen zeker terug gr

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Nicolaas van der Borg01-08-2019

Heel erg leuk gehad.

Rustige camping bij het meer van Bussloo. Erg vriendelijke en behulpzame eigenaars.

Gereisd met partner in juli 2019

Camping Kampeerhoeve Bussloo info