Bussloo

We hebben een aantal aanbieders voor Bussloo voor je op een rij gezet:

Reviews over Bussloo

Joop en Ans,
    25-12-2018

Geweldige Camping wij zijn 3 maanden hier geweest vanaf juni.

Piet en Ingrid zijn echt super altijd tijd voor een praatje ook al zijn ze nog zo druk en je voelt je hier altijd welkom wij waren hier nu voor het tweede jaar .

Volgend jaar komen we ook zeker weer terug.

Mooie ruime plaatsen en alles goed onderhouden en schoon.

Omgeving ook erg mooi om te fietsen en Busloo dichtbij.

Gereisd met partner in juni 2018

Perfecte camping!

Peter en Trudie,
    25-12-2018

De camping, het sanitair, de omgeving.......allemaal fantastisch en mooi! Maar bovenal Ingrid en Piet, hartelijke gastvrije behulpzame gastvrouw en -heer.

Wij zijn afgelopen seizoen diverse keren een weekje geweest. De caravan had Piet dan al voor ons op een mooie plek neergezet, pootjes uit en genieten maar.

Voor ons was er slechts een puntje dat we minder vonden maar daar kan niemand wat aan doen: als de wind verkeerd staat is het geluid van de A1 goed hoorbaar. Dus..............lekker wandelen en fietsen of naar Deventer of Zutphen, genoeg te beleven.

We wensen alle toekomstige kampeerders en Piet en Ingrid heel veel plezier en genieten.

Gereisd met partner in mei 2018

Heerlijk om op adem te komen!

Richard Wieland,
    22-12-2018

Prachtige camping met een bijzondere en gemoedelijke sfeer, Persoonlijke bejegening. Mooie natuur met meer en welles in de buurt.

Gereisd met partner in juli 2018

Prachtig

Bob Gerritsen,
    19-12-2018

Er is een mooi natuurgebied waar je kunt fietsen en bij de bussloo is het heerlijk zonnen en zwemmen

Gereisd met partner in mei 2018

Piet, eitjes klaar, 2019 zijn we weer daar😜

Mat,
    18-12-2018

De camping centraal ligt tussen Apeldoorn, Deventer, Twello en Zutphen. Op loopafstand van een schitterende sauna en zwemmeer.

Gereisd met partner in augustus 2018
Bussloo scoort een 7,7 uit 10, op basis van 14 reviews