Sorteren

Reviews over Bussloo

Heerlijk!!

J Drost
    1-10-2018

Na vijf jaar nog een keer teruggekomen. Destijds stonden we heel alleen op een groot leeg veld. De beplanting moest nog gaan groeien, maar we zagen toen al dat er met veel inzet en passie gewerkt werd aan de opbouw van de camping.

Nu hebben we kunnen zien dat al die inzet beloond is/wordt. het was een feest om weer terug te zijn. Alles klopte nog.

Heerlijke camping

Fam. Klamer
    30-8-2018

Zo'n fijne camping ,dat je dat bijna niet wil delen ! Maar te leuk om voor jezelf te houden.

Vriendelijke ontvangst door Piet en Ingrid met eigen eitjes en info over de streek. Sanitair erg schoon en blijft schoon.

Je mag tegen vergoeding rababer en aardbeien plukken. Fijne sfeer op de camping en rustig. De omgeving is erg mooi. Fijne fietstochten en met deze hete zomer was het zwemwater vlakbij. We komen zeker terug !

Druk veel herrie maar wel schoon

Ddk
    17-6-2018

Toen wij er waren was het enorm druk op de camping. Lang wachten voor de douche en ongelofelijk veel herrie. Hele families die op de camping stonden die de hele dag naar elkaar aan het schreeuwen waren en aan het zingen waren. Ook hielden ze de honden ook niet netjes aan de lijn. De hele dag met de auto de camping op rijden om niets.

Verder waren de eigenaars enorm vriendelijk en het was er schoon. Maar door de drukte en herrie tot savonds laat voor ons niet meer. We hadden meer het idee dat we ergens in Spanje op een camping stonden i.p.v. een rustige camping. In tent veel last van snelweg.

Vakantie.....maar toch een thuis gevoel!

Jan en Hennie
    17-6-2018

Een ontzettend schone en nette camping. Mede door de vriendelijke eigenaren voel je je daar heel erg welkom en gewoon thuis. Er hangt een sfeertje die moeilijk uit te leggen is. Dit moet je zelf ervaren. Het sanitair is goed en vooral heen schoon. En wat schoon is blijft schoon! Belangrijke details.... In de ruime doucheruimte is vloerverwarming. Overal hangen doekjes, staat zeep en zijn geurtjes op het toilet. Heet afwaswater. Bij aankomst werden we verrast met de nodige info en een doosje eieren. Leuk gebaar. De plekken zijn ruim met water en een afvoer. Schapen, kippen, pony’s, konijnen, schommels, zandbak en een trampoline zorgen voor gezelligheid. Er is een kleine tuin met bloemen, groente, kruiden en heerlijke aardbeien. Gasten mogen hier gebruik van maken. Vanaf de camping kan je prachtige fietstochten maken. En heb je hulp nodig? Piet en Ingrid staan altijd voor je klaar. Kortom....een echte aanrader.

Jeannette bastiaans
    3-6-2018

Prachtige plek en erg gastvrije mensen. Jullie hebben het geweldig voor elkaar. Douche en toiletgebouw is erg mooi en super schoon

De kruidentuin waar iedereen gebruik mag van maken is, voor een bijdrage die je zelf in mag vullen, ook een super toegevoegde waarde.

Bussloo om de hoek. Wat wil een mens nog meer.

Absoluut een aanrader. Wij komen zeker terug.

Bussloo scoort een 7,8 uit 10, op basis van 14 reviews