Camping Minicamping Buren

15 reviews over Camping Minicamping Buren in het Nederlands

Goed vertoeven.

Geert
26-5-2018

Gegoogled op een camping om te verblijven met de fiets4daagse van Kerk-Avezaath kwamen wij uit op minicamping Buren. Het onthaal door de familie was perfect en strak geregeld. De dames eigenaressen waren gezellig om een babbel mee te maken . Ook de heer des huis kan goed zijn verhaal vertellen over het ontstaan van de camping en het bedrijf wat hij er om heen runt. De weergoden waren ons goed gezind rond om de fietstochten een buitje daar gelaten. Het sanitair is niet overdreven groot maar goed schoon. De omgeving bracht ons dagelijks iets nieuws, prachtige dorpjes en ruime vergezichten.

Na een verblijf in 2016 met de Predom Caravan Club Nederland en de daarbij behorende evaluatie door de leden bleek een uitkomst van bijna een 9 op alle vlakken. Wederom met open armen ontvangen door de eigenaars en hun dochter. Hebben, na overleg met de leden, om in 2019 wederom gebruik te maken van de klant vriendelijkheid op deze mooie en schone camping. Als voorzitter van de PCCN sta ik daar 100 procent achter.

Harry
26-4-2018

Zeer mooie camping tussen de boomgaarden met veel Bloesem om je heen van peren en kersenbomen, gelegen op vier verschillende campingvelden waarvan er 2 verhard zijn met kunstof grastegels (Fantastisch altyd te gebruiken , niet afhankelijk van het weer).

super schone campig

jose
20-4-2018

wij hebben hier gekampeerd met zijn 2. super schone en nette camping zeker heel mooi met de boomgaarden om ons heen in bloei. toilet gebouw word keurig schoongehouden dat is voor ons echt een pre. de wifi is soms wat matig maar dat heeft de campinh eigennaar ons uit gelegt dat komt omdat ze in buiten gebied zitten en hier nog geen glasvezel is. wij hebben het super na ons zin gehad zeker komen wij terug

nette verzorgde camping

Manon van Rijswijk
25-9-2016

wij hebben in begin september een week op deze camping gestaan, wat heeft deze camping het goed voor mekaar. keurige nette mensen als camping eigenaren en mooi verhard veld met een strakke grasmat. wij hebben echter absoluut geen las gehad met de wifi. wij begrijpen dat het voor de camping soms lastig kan zijn om vol ontvangst van de wifi te hebben, omdat deze camping in buiten gebied gelegen is en niet in de stad. sanitair is keurig schoon

Gezondheidsproblemen??Dan thuisblijven!!

Anne
29-8-2016

De eigenaar vindt stellig, dat je met gezondheidsproblemen helemaal niet moet komen kamperen of weg moet gaan van zijn camping.Een bijzonder krasse, kortzichtige en beledigende uitspraak waar ook later niet op terug werd gekomen.

De camping is erg georganiseerd en ziet er schoon uit, maar van een beloofd uitzicht op akkers, boomgaarden of een kerktoren was geen sprake.(zicht op een grote schuur en conifeerhagen van wel 3 meter hoog). Wifi was gratis maar gaf urenlange storingen, de infomap was half gevuld en "grijs". Voor kinderen is er echt niets! Auto's mogen pertinent niet over het gras rijden dus getob om je spullen met een bolderkarretje van en naar je caravan te slepen. Zoals al eerder beschreven is de camping voor SVR begrippen aan de dure kant en moet een alleengaander hetzelfde betalen als een koppel, wat niet meer past in deze tijd. Hoewel ik met een groep verbleef heb ik toch de beslissing genomen voortijdig te vertrekken naar een camping waar ik welkom was met kwalen.

Geen tweede keer.

Dorothé
25-7-2016

Campingplaats was wel aardig, alleen de eigenaren vond ik zeer onvriendelijk.

Ook hoorde ik de eigenaar behoorlijk te keer gaan en vloeken tegen iemand.

Niet leuk om mee te maken in je vakantie.

Prima.

Harry
10-6-2016

We hebben een lang weekend met onze camper op deze camping gestaan en dat is ons goed bevallen. De camping ziet er verzorgd uit en je kan zien dat er aandacht aan besteed word. De ontvangst was hartelijk en we kregen een map met heel veel informatie. We hadden een mooie vlakke plaats met uitzicht op het stadje buren. Er werd ook direkt een piknik tafel bij onze camper neergezet. Het sanitair is niet modern, maar wel goed schoon. De omgeving is mooi en je kan er leuke fietstochten maken. Het stadje buren, waar een goede supermarkt is, ligt op 1 km. Wat wij heel leuk vonden, is dat we een bak met verse aardbeien en een zak met appels van de eigenaren kregen ( nogmaals bedankt ).

Wij vinden de camping wel wat aan de dure kant, omdat je je internet en je douche ook nog zelf moet betalen, maar verder niets dan lof.

Een hemel op aarde

Hans Dijk
8-5-2016

Als voorzitter van de Predom Caravan Club Nederland, heb ik een "voor verkenning" gedaan om met een aantal Predom caravans ons najaar weekeinde te vieren. De eigenaar Ad stond ons te woord. Wat een verademing die openheid. De Predom club gaat inderdaad eind augustus het weekeinde daar houden. Er waren eigenlijk geen minpunten.

Super

Elise
28-3-2016

Alles was goed, zeer nette en schone camping, vriendelijke ontvangst, mooie omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Buren in Buren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Buren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.