Bed and Breakfast De Prins

Bed and Breakfast De Prins

5 reviews over Bed and Breakfast De Prins in het Nederlands

Ook een goed restaurant.

Wim, 17-11-2015

We hebben hier een lunch gebruikt en dat was ronduit goed, het smaakte heerlijk. De bediening was vriendelijk en vlot en als er een vraag was werd dat deskundig beantwoord. De inrichting was modern en netjes. We hadden niets te klagen hier.

Hotel "De Prins" kenmerkt zich door genoeglijkheid, een hoog serviceniveau en een goede keuken met een verrassende kaart.

Het ontbijt met heerlijke superverse producten.

pas geopend met een jong enthousiast stel mensen

ineke de bruin, 20-7-2009

nieuw jong en enthousiast team wat zorgdraagt voor een gezellige en goed verzorgd avondje uit. succes gewensd en ik verwijs klanten die VeldZicht bezoeken zeker naar jullie door!

We hebben een aantal aanbieders voor De Prins voor je op een rij gezet:

Het hotelis leuk gelegen langs de wallen en een van de hoofdstraten van het oude stadje Buren. We hadden de hoekkamer (no.1). Een kamer met zelfs een bankstel (nog nooit meegemaakt)en een prima badkamer.

We waren aan de late kant met ontbijten dat was geen enkel probleem, omdat bde baas dacht dat onze eitjes koud waren, kregen we ook nog een gebakken ei, voor de rest was het ontbijt erg uitgebreid.Ik raad iedereen een dagje Buren aan (incl. hotel0.

gewoon te vies en smerig zowel op de trap, de slaapkamer en het restaurant.

B.v. in het restaurant lagen bij het ontbijt etensresten en frieten nog op de vloer van de avond, of meerdere

avonden ervoor, op de vloer. Op de over-loop onder een tafeltje lege rolletjes

WC-papier. Noem maar op.

We hebben een aantal aanbieders voor De Prins voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Prins in Buren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Prins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Prins scoort een 8 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: