Mooie camping, geen mooi sanitair

Review geschreven door Bern

Mooie camping, geen mooi sanitair

Bern,
30-4-2017

Mooie camping, prachtige ligging en zowel de fietser of wandelaar kan zijn hart in deze mooie omgeving ophalen. Qua ligging ligt de camping te voet binnen een half uur van Buren of Geldermalsen. Jammer dat ze vanaf de camping geen wandelpad of fietspad hebben aangelegd richting deze twee dorpen. Nu razen de auto's er flink hard voorbij en dat wandelt niet prettig. Misschien een tip???

De camping is fijn om op te staan maar het sanitair kan beslist beter! Veel te weinig toiletten (4) per veldje en die zowel voor heren als dames zijn. Je handen wassen na het toiletgebeuren is ook een opgave als het afwastijd is, je moet dan eerst weer een deur openen van de doucheruimte ( lekker met al die bacteriën ) . Hier is niet over nagedacht. Ook is er erg weinig douchgelegenheid,2 voor de heren en 2 voor de dames per veldje. Je gewoon wassen gaat slecht omdat alles beslaat als er gedoucht wordt. Dit is echt een verbeterpunt. Wel leuk dat ze kano's verhuren! Al met al prima camping.