Fantastische camping in boomgaard!

Camping De Karekiet

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Fam Temmink

Fantastische camping in boomgaard!

Fam Temmink,
17-4-2016

Fantastische camping gelegen aan het riviertje de Linge en midden in de Betuwe tussen de boomgaarden. De plaats die we hadden lag midden in de boomgaard en de perenbomen (dacht ik) stonden vol in bloei. Het sanitair is eenvoudig en schoon. Warm water voor het douchen en afwassen gaat via muntjes. Het prachtige plaatsje Buren ligt slechts 3km van de campig vandaan. We waren hier neergestreken om deel te nemen aan de Rode Kruis Bloesemtocht. De startlocatie in Geldermalsen was slechts een kwartiertje fietsen. Dus een mooie uitvalsbasis om te genieten van een van de mooiste streken van Nederland. Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. We hebben enorm genoten van een weekend op camping de Karekiet.