Camping De Karekiet

18 reviews over Camping De Karekiet in het Nederlands

Toppertje

Pieter
10-9-2018

Ruime camping met keurig nieuw sanitair. Jammer dat er maar 1 herentoilet is met een urinoir. Hond was mee en daar hebben we heerlijk mee gewandeld langs de Linge. Daar kun je ook heerlijk kanoën. Kano's zijn te huur op de camping. Heerlijk tussen de fruitbomen, heerlijke verse pruimen, appels, stoofperen en noten. Kortom helemaal goed.

Een fijne camping

Marijke
10-8-2018

Een fijne camping, relaxed, met voldoende keuzes en ruime beschutte plaatsen en in de zon.

Douches zijn nieuw en erg schoon, weliswaar met muntjes, maar erg fijn. Het water smaakt jammer genoeg naar chloor. Jammer dat er geen aparte ruimten zijn met wastafels.

Voor de kinderen zijn er standaard speeltoestellen.

goede camping, doen we zo weer !

Nicolien
15-7-2018

Mooie natuurcamping, met een groep (30 personen) op een apart veld, deels in huisjes deels in tenten een heel fijn weekend gehad.

fantastisch

Wietske en Paul
14-5-2018

Geweldige camping.Sanitair vernieuwd en keurig schoon en onderhouden.

terrein meer dan prachtig,hardwerkende mensen met liefde voor hun camping en natuur.

Altijd aanspreekbaar en gastvrij.

Was dan ook zeer verbaasd over negatieve reactie.

Datums van festivals zijn bekend ver van tevoren,en de overlast is beperkt.

Gun deze mensen feestvierders ook hun pleziertje die enkele keer.De campingeigenaar kan hier ook niets aan beinvloeden.

camping de karekiet is voor ons de iedeale campeerplek en ook voor vele andere rust en natuurliefhebbers

.Complimenten.

Heerlijke plek tussen de fruitbomen, lekker rustig

Fam. van Andel
13-5-2018

Prachtige plek tussen de fruitbomen en fluitende vogels. Relaxte sfeer. Plek is wel een beetje zompig. Gelukkig kregen we hulp bij het duwen van onze caravan. Een nadeel is dat er geen winkels in de buurt zijn of op zondag gesloten.

Lekker rustig

Wiebe en Grieteke
27-6-2017

Mooie camping. 3 prachtige kampeervelden met fruitbomen en heel veel vogels. 8 dagen gekampeerd in juni, doordeweeks heel rustig, in het weekend wat drukker. Vriendelijke ontvangst door de campingbeheerders.

Sanitair sober, niet super schoon. Wel lekker heet water in de douches.

Camping ligt aan smalle doorgaande weg waar door voorbijkomende auto's hard gereden wordt, dat geeft een onveilig gevoel bij het in- en uitrijden van de camping.

Paradijs tussen de fruitbomen

Roos d'Haens
19-6-2017

Prachtig, rustig plekje tussen de fruitbomen. Over 2 weken nieuw sanitair! Wij waren met familie. Aantal ging kamperen en wij in het chalet. Was schoon en opgeknapt.

Wij hebben genoten op onze enorme plek. Zoveel rust, prachtig terreintje, aardige mensen, fijn binnenverblijf, speeltuintje en groot voetbalveld. 's Avonds mag je lekker een vuurtje stoken. Wij hadden 2 fijne picknicktafrks bij ons chalet. Heerlijk zoveel ruimte en privacy!

Natuurcamping met zeer beperkt sanitair

Peter
2-6-2017

Leuke natuurcamoing, echter zeer beperkt sanitair voor het aantal bezoekers. Gemis aan vuilnisbakken op terrein

Mooie camping, geen mooi sanitair

Bern
30-4-2017

Mooie camping, prachtige ligging en zowel de fietser of wandelaar kan zijn hart in deze mooie omgeving ophalen. Qua ligging ligt de camping te voet binnen een half uur van Buren of Geldermalsen. Jammer dat ze vanaf de camping geen wandelpad of fietspad hebben aangelegd richting deze twee dorpen. Nu razen de auto's er flink hard voorbij en dat wandelt niet prettig. Misschien een tip???

De camping is fijn om op te staan maar het sanitair kan beslist beter! Veel te weinig toiletten (4) per veldje en die zowel voor heren als dames zijn. Je handen wassen na het toiletgebeuren is ook een opgave als het afwastijd is, je moet dan eerst weer een deur openen van de doucheruimte ( lekker met al die bacteriën ) . Hier is niet over nagedacht. Ook is er erg weinig douchgelegenheid,2 voor de heren en 2 voor de dames per veldje. Je gewoon wassen gaat slecht omdat alles beslaat als er gedoucht wordt. Dit is echt een verbeterpunt. Wel leuk dat ze kano's verhuren! Al met al prima camping.

Fantastische camping in boomgaard!

Fam Temmink
17-4-2016

Fantastische camping gelegen aan het riviertje de Linge en midden in de Betuwe tussen de boomgaarden. De plaats die we hadden lag midden in de boomgaard en de perenbomen (dacht ik) stonden vol in bloei. Het sanitair is eenvoudig en schoon. Warm water voor het douchen en afwassen gaat via muntjes. Het prachtige plaatsje Buren ligt slechts 3km van de campig vandaan. We waren hier neergestreken om deel te nemen aan de Rode Kruis Bloesemtocht. De startlocatie in Geldermalsen was slechts een kwartiertje fietsen. Dus een mooie uitvalsbasis om te genieten van een van de mooiste streken van Nederland. Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. We hebben enorm genoten van een weekend op camping de Karekiet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Karekiet in Buren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Karekiet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.