Hotel Kasteel Engelenburg ****

Hotel Kasteel Engelenburg ****

Hotel Kasteel Engelenburg
Hotel Kasteel Engelenburg

Weer vandaag4°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Kasteel Engelenburg voor je op een rij gezet:

69 reviews over Hotel Kasteel Engelenburg in het Nederlands

uitstekend, zeer vriendelijke en professioneel

Frans, 11-12-2017

de kamer, de medewerkers, de locatie, het eten en de wijn, allemaal prima; niets op aan te merken

Ongastvrij

Jan vd Ven, 3-9-2017

Ze pretenderen gastvrij te zijn. Maar op wandelaars wordt neer gekeken en hier is geen plaats voor.

Goede combi: Golf en lunch/verblijf

Hanneke Schaap, 28-6-2016

Komt u om te golfen of om een keer in een leuk, gastvrij Kasteel te lunchen? Dan is Kasteel Engelenburg een aanrader! Verwacht geen luxe kleedkamers of bij-accommodatie voor het golfen, wel voor het slapen! Eten is aan de prijs, maar alle randvoorwaarden aanwezig. Ronduit heerlijk met een mooie ambiance.

een prachtig landhuis waar alles zo heerlijk is

Gemna Verstralen, 24-5-2016

Ik ben zo dankbaar dat ik daar zo af en toe een week mag logeren, het verhaal is heerlijk compleet. De omgeving, het huis met mooi en minder mooi weer heerlijk toe en. De gatver en dame echt zo natuurlijk lief goed en professioneel . Het personeel zo gastvrij en verstand van zaken. Het eten en en de wijnen erbij verrukkelijk.de tuinen eromheen is zalig vertoeven. Ik weet niets te vermelden wat niet goed is.ook de opgeknapte kamers met airco zijn schoon en chique. Ik zou zeggen, laat u verwennen, u komt zeker terug groet een zeer dankbare gast Gemma

Werkelijk geweldig!

Thierry Burgemeestre, 28-3-2016

Kasteelheer Agricola en zijn bijzonder vriendelijke team zorgen voor een onvergetelijk verblijf. Gastronomische hoogstandjes en prachtige Zuid Afrikaanse wijnen.

Prachtig!

olafgunnar, 31-12-2015

Mooi hotel, perfecte ligging, kundig personeel en goede keuken.

Prachtig! Absoluut een aanrader.

JWVerschueren, 1-12-2015

In het kader van een 'hei'-sessie zaten we met een aantal collega's twee dagen in Kasteel Engelenburg te Brummen. De ambiance is schitterend; het restaurant heeft een bijzonder fraai uitzicht. Absolute plus is voornoemde geweldige restaurant met een hele spannende wijnkaart met veel Zuid-Afrikaanse verrassingen. De gastheer Johan Agricola weet absoluut waarover hij praat (en wat hij schenkt!). De vergaderzaal heeft een perfecte uitstraling op niveau. De Engelenburg biedt ook een breed palet aan mogeljkheden voor een verstrooiende break-out om even in een informele setting wat leuks te doen. Een absolute aanrader, Kasteel Engelenburg.

Magnefique

Gemma Verstralen, 23-8-2015

Het mooiste en gezelligste en heerlijke hotel wat ik maar kan verzinnen. Het eten, de wijnen, het personeel .het zit gebeuren bij minder weer.top

Onderscheid van gasten

P.Savenije, 17-8-2015

Mooie lokatie, wij hadden een golf cursus, en ik geloof niet dat dit wordt gewaardeerd, de sjagrijnige receptioniste staat je niet te woord, zij keek je niet eens aan, bekommerde zich liever over de vaste gast!, was gewoonweg onbeschoft, zelfs wanneer je af wilde rekenen, gaf zei als antwoord dat doet de bediening!

Fantastisch mooi hotel

Peter de Rover, 21-5-2015

Het is een heel mooi hotel en de bediening is zeer vriendelijk.

Peter de Rover

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasteel Engelenburg in Brummen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasteel Engelenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kasteel Engelenburg scoort een 8.95 uit 10 op basis van 69 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: