Hotel Herberg De Gouden Leeuw
Advertentie

Hotel Herberg De Gouden Leeuwstersterster

6.5Voldoende

Score uit 220 reviews

Nederland, Gelderland, Bronkhorst



Overzicht

6.5Voldoende

Score uit 220 reviews

  • 7.9Ligging
  • 5.2Service
  • 5.2Prijs/kwaliteit
  • 7.1Eten
  • 6.3Kamers
  • 7.1Hygiëne

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg De Gouden Leeuw voor je op een rij gezet:

1
Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl
2
Booking.com
Booking.com
3
trivago
trivago
4
Expedia.nl
Expedia.nl
5
Hotels.com
Hotels.com

Hotel info

  • Huisdieren toegestaan
  • Parkeren mogelijk
  • Restaurant
  • Wifi
Meer hotel info
Tonen op kaart

Reviews

220 reviews over Hotel Herberg De Gouden Leeuw

Review schrijven

Beoordelingen

100
36
44
34

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 2019
    4THomas Engel-Bars25-12-2019

    NOOIT meer deze tegen valler ,2x chocomelk met sla

    laat ik beginnen met dat dit de 2de keer was , en dat was met het Dickens weekend , het leek ons wel heel spannend , maar alles viel ons tegen , mijn vrouw heeft het geboekt aan de balie , met de mededeling ,dat haar man ( ik dus ) slecht ter been ben , en moeilijk trappen kan lopen , oke daar zou rekening mee gehouden worden , bij aankomst hoorden we dat we buitenom moesten lopen ( in de regen ) na 2x gevraagd te hebben waar we naar binnen konden , ja eindelijk gevonden , tot onze grote verbazing een hele hoge smalle steile trap naar boven , dus was nergens rekening mee gehouden , de kamer was prima , geen telefoon , heel slecht tv beeld , geen koffie of thee aanwezig , prima badkamer , alleen piepende deuren , maar na een melding was dat probleem opgelost , het ontbijt kranig , niet verwacht op een feest evenement , en helemaal niet voor de prijs die je moet betalen 273,- 2x overnachtingen , s'middags 2x warme chocome

    • 4Ligging
    • 1Service
    • 2Prijs/kwaliteit
    • 1Eten
    • 7Kamers
    • 8Hygiëne

    Gereisd met partner in december 2019

  • 4Patrick28-10-2019

    Oplichterij, met name met de toerisetnbelasting!

    Wij hadden een erg onplezierige ervaring. Locatie is totaal overprijsd en alles is erop gericht om mensen zoveel mogelijk geld uit de zak te troggelen. Er wordt een verblijfsbelasting van € 3,95 per persoon per nacht in rekening gebracht (ook voor kleine kinderen), terwijl de toeristenbelasting € 1,24 is. Daarnaar gevraagd zegt de accommodatie dat ze dat zelf mogen bepalen en voeren allerlei excuses aan (parkeerkosten, administratie etc.) Zelfs voor een karafje water wordt € 3,- in rekening gebracht. Rekening klopte op meerder punten niet en alles ten nadele van de gast. Jammer dat zo'n mooie plek op zo'n manier wordt bestierd.

    • 6Ligging
    • 1Service
    • 1Prijs/kwaliteit
    • 5Eten
    • 5Kamers
    • 4Hygiëne

    Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

  • 10Addiers Linda14-10-2019

    heel tevreden

    Mooi gerenoveerd hotel. Bevindt zich in het kleinste stadje van Nederland. Mooie kamer, mooie badkamer. Lekker eten ook. Erg geschikt om te wandelen en te fietsen. De fluisterboot in Zutphen is zeker aan te raden. Goed gedaan Ruud! Ruud, misschien even aan je personeel mededelen dat, indien je geen dessert neemt bij de 3-gangen menu en je een koffie of thee in de plaats neemt, deze niet mag aangerekend worden op de eindafrekening. Is na onze opmerking onmiddellijk verrekend. Was geen probleem. Wij komen zeker terug!

    • 10Ligging
    • 9Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 9Kamers
    • 10Hygiëne

    Gereisd met vrienden in oktober 2019


  • Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor Herberg De Gouden Leeuw voor je op een rij gezet:

    1
    Voordeeluitjes.nl
    Voordeeluitjes.nl
    2
    Booking.com
    Booking.com
    3
    trivago
    trivago
    4
    Expedia.nl
    Expedia.nl
    5
    Hotels.com
    Hotels.com

  • 6Willem Høvig19-08-2019

    Willen wij hier terugkomen

    3-daags arrangement. Ruime kamer in de Vier Linden. Geen ventilatiesleuven, geen raamhor. Vliegresten aan de wand en plafond. Badkamer rook muf; bij de douche een lege zeepdispenser. Bed in bedstee, 's nachts niet comfortabel door dwarsbalk. Diner dag 1 uitstekend; dag 2 slecht; om 18.30 uur aan tafel: voorgerecht prima, na lang wachten hoofdgerecht deels verbrand, kip Tante Door rauw. Bij een andere tafel werden ook frites geserveerd. Niet bij ons. De vriendelijke serveerster hebben wij niet meer gezien tussen het opdienen en het ophalen van de borden. Na lange tijd een bescheiden kaasplankje als compensatie voor Tante Door. Na 2 1/2 uur aan tafel was er niemand meer die kwam vragen naar het nagerecht en de koffie volgens het arrangement. Om 21.00 uur opgestaan en koffie bij de bar besteld. De rekening was een grote telstrook, die alles bevatte. Met de arrangementsprijs was geen rekening gehouden. Het teveel betaalde is gerestitueerd

    • 8Ligging
    • 5Service
    • 4Prijs/kwaliteit
    • 5Eten
    • 7Kamers
    • 4Hygiëne

    Gereisd met partner in augustus 2019

  • 5Peter Fok29-06-2019

    Directie denkt alleen aan geld ipv aan gasten

    Zeer goed restaurant kamers met achterstallig onderhoud en gevaarlijke badkamer.ik man van 66 stapte uit de douche en maakte een spagaat doordat er water uit de douche cabine lekte en de tegels erg glad waren .kan nog bijna niet lopen .reactie van de directie jammer.

    • 8Ligging
    • 3Service
    • 4Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 1Kamers
    • 6Hygiëne

    Gereisd met partner in juni 2019

  • 10J. Westendorp03-06-2019

    Overtreft de verwachtingen!!

    Gemoderniseerd, luxe en toch met behoud van de authentieke uitstraling. Dit geldt voor het restaurant en de kamer. Ook waanzinnig lekker gegeten en genoten van de gezellige sfeer. Een afgesloten ruimte voor de elektrische fietsen had ik prettiger gevonden, maar we konden ze in elk geval wel overdekt stallen en opladen.

    • 10Ligging
    • 9Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 9Kamers
    • 10Hygiëne

    Gereisd met partner in juni 2019


  • Advertentie
  • 6Ad Brand01-01-2019

    Alleen geschikt on goed te dineren, niet logeren!

    Hebben hier 3 nachten half pension gelogeerd. Oud en nieuw 2018/2019. De keuken was zeer goed! Het personeel was over het algemeen professioneel en vriendelijk. Echter de kamer was meer een uitgebouwde bezemkast. Veel te klein dus! Zo moesten we onze koffer op de redelijk ruime badkamer zetten om er in de kamer niet de nek over te breken. Er was zelfs geen ruimte voor een kast! Toen we hierover een opmerking maakten en naar een echter kamer wilden, bleek dat we een "standaard kamer" hadden(!) Verder zijn de wanden zeer dun en gehorig.. Hoewel we dus drie dagen hadden gereserveerd werden we in het restaurant tussen alle gereserveerde (!) tafels door naar een verloren hoekje gelootst. Er was voor ons (en naar bleek anderen zoals wij) niets gereserveerd(!) Dat bleek ook moeilijk voor de volgende dagen.. Qua management en organisatie een zwakke/rommelige indruk want kan ook niet goed met kritiek omgaan. Kritiek gedeeld door meer gasten!

    • 8Ligging
    • 5Service
    • 4Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 2Kamers
    • 8Hygiëne

    Gereisd met partner in januari 2018

  • 2018
    5Cari Feremans19-08-2018

    De kleinste hotelkamer van Nederland

    De Gouden Leeuw beschikt vrijwel zeker over de kleinste hotelkamer van Nederland. Kamer 32 ofte de Oliver Twist kamer heeft bijgevolg ook een aangepast lilliputter bed van 1,30 of 1,40 m breed, opgesteld in een alkoof zodat je partner over je heen moet kruipen als die 's nachts naar het toilet moet. Flinterdunne muren zorgen ervoor dat je kan genieten van je snurkende buur. Als je met dit ongemak kunt leven zul je genieten van de mooie locatie. We hebben er niet gedineerd of ontbeten, dus op dat vlak geen commentaar. Geboekt via voucher van een veiling maar op website veel te hoge kamerprijzen teruggevonden.

    • 9Ligging
    • 8Service
    • 3Prijs/kwaliteit
    • 2Kamers
    • 7Hygiëne

    Gereisd met partner in augustus 2018

  • 7W. Konings17-07-2018

    Redelijk hotel

    Wij kregen een zeer ruime kamer op de 1e verdieping in het tegenover het hotel gelegen huis de 4 linden. Dit hoort bij het hotel. De kamer was schoon maar met name de design radiator in de badkamer moest nodig een poetsbeurt hebben. Aan de kamer vast zat een klein dakterras (geen privacy) wat fijn was want het was onaangenaam warm op de kamer. De kleine ventilator was onvoldoende. Met horren in de ramen had al simpel gezorgd kunnen worden voor extra verkoeling. Bed goed maar door de hitte weinig nachtrust gehad. Ontbijt goed. Lunch (soep en tosti) prima prijs/kwaliteitverhouding. Diner goed maar behoorlijk aan de prijs. Duurde erg lang voordat het geserveerd werd ondanks dat het erg rustig was. Personeel heel vriendelijk.

    • 7Ligging
    • 7Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 7Kamers
    • 7Hygiëne

    Gereisd met partner in juli 2018

  • 5DS03-07-2018

    Bewust dubbelgeboekt

    Maanden terug twee appartementen geboekt voor acht personen - vier in elk appartement. Bij aankomst was er slechts 1 appartement beschikbaar, met acht bedden erin gepropt, waarvan een in de keuken... Er zaten mensen in de groep die elkaar niet kenden en vervolgens een bed mochten delen. Van tevoren niet gebeld, bij aankomst geen excuses, alleen een verhaal dat het ‘mis’ was gegaan en een ‘uitdaging’ was. Het was allemaal zo routinematig en zo overduidelijk niet de eerste keer dat ze dit deden. Vervolgens vroegen ze hetzelfde bedrag dat ze zouden krijgen als we het appartement hadden geboekt voor acht mensen. Ben ik niet mee akkoord gegaan. Een ontzettend vervelend begin van een verjaardagsweekend. Het bedrag dat ze vangen voor zo’n appartement loopt op naarmate er meer mensen in zitten. Dus het is voordeliger voor ze om twee groepen dubbel te boeken en dat niet te vertellen. Onprofessioneel, respectloos en ongastvrij.

    • 8Ligging
    • 1Service
    • 1Prijs/kwaliteit
    • 6Kamers
    • 7Hygiëne

    Gereisd met vrienden in juni 2018


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg De Gouden Leeuw voor je op een rij gezet:

1
Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl
2
Booking.com
Booking.com
3
trivago
trivago
4
Expedia.nl
Expedia.nl
5
Hotels.com
Hotels.com

Tips

23 tips over Hotel Herberg De Gouden Leeuw


  • Gerrit van Plateringen, 01-06-2014

    Bronkhorst is een mooi idyllisch plaatsje. Je waant je honderd jaar terug in de tijd. Het hotel past goed in de omgeving. Het trekt ook veel buitenlandse toeristen uit België, Duitsland en Zwitserland.


  • Zandvoort, 30-10-2013

    Wij waren er begin september, dan heb je in het dorp feestweek. Heel leuk, anders hadden wij ons wel verveeld.


  • janbergsma, 27-08-2013

    zeker een aanrader om een nachtje te verblijven en te genieten van een prima maaltijd


Vraag en antwoord

3 vragen over Hotel Herberg De Gouden Leeuw


  • Ina, 17-10-2018

    Nooit meer

    Er was niets goed, wij bleken bij aankomst niet in het boekingskosten systeem te staan komt wel meer voor omdat men niet de moeite neemt om mail te lezen , kregen een bij zonder tegenvallende kamer aan geboden.Klein , geen kleding kast , ik zou daar mijn hond nog niet laten slapen. En dan ook nog het lef hebben om de organisatie waar we geboekt hadden de schuld te geven. Lees de resecties op tripadvisor dan weet je hoe ze met gasten om gaan.Rond uit schandalig. Wij konden weer terug naar huis!


  • Van Lierde, 26-03-2018

    Nooit meer

    Ik zou niemand aanraden om hier naartoe te gaan. Mijn man en ik hadden veel zin in een weekendje weg met een overnachting in dit hotel, welke we geboekt hadden via een Bongo bon die ik had gekregen. Eenmaal daar aangekomen vertellen ze ons dat ze door hun systeem een dubbele boeking hebben en nu vol zitten, echter sprak de reactie van de directeur boekdelen toen hij merkte dat het via Bongo was geboekt, hij heeft die gasten liever niet. We werden doorgestuurd naar een hotel 15 min verderop


  • Sandra, 03-01-2014

    Fietsen

    Kunnen eigen fietsen beveiligd gestald worden?

    G.Koenders, 17-03-2014

    Daar heb ik niet opgelet want wij hadden geen fietsen bij ons. Anders moet je even informeren


Hotel Herberg De Gouden Leeuw info

Algemene informatie

  • Aantal sterrenstersterster
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Check-inVanaf 15:00
  • Check-outTot 11:00
  • Aantal kamers< 50
  • RokenNergens toegestaan
  • HuisdierenToegestaan
  • Aantal sterren3

Restaurant & Bar

  • Restaurant2
  • Soort gerechtenLunchpakketten
  • Bar / kantineAanwezig

Wifi

  • WifiAanwezig, Gratis

Kamerfaciliteiten

  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel
  • Room ServiceAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant

Parkeren

  • ParkerenGratis
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Activiteiten

  • WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBowling

Adresgegevens

Advertentie
Advertentie