Hotel Herberg De Gouden Leeuw ***

Hotel Herberg De Gouden Leeuw ***

Hotel Herberg De Gouden Leeuw
Hotel Herberg De Gouden Leeuw

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg De Gouden Leeuw voor je op een rij gezet:

203 reviews over Hotel Herberg De Gouden Leeuw in het Nederlands

Het wat er zeer aangenaam en gezellig

bruyninckx lucia, 27-1-2018

Een rustige omgeving , verzorgende kamer er zijn geen slechte punten . Alles wat tiptop in orde.

geweldig zeker vaker doen

Albert van den Beukel, 23-12-2017

het is een zeer sfeervol hotel met een uitstekende keuken, mooie schone kamers en vriendelijk personeel.

het dorp en de omgeving zijn een echt hollands tafereel, het zou zo in een schilderij passen.

kortom super mooi en heerlijk landelijk en rustig.

Fantastisch verblijf in gastvrije herberg

Lex Berg, 22-12-2017

In het kleine stadje Bronkhorst is de legen op een mooie locatie. De uitbaters hebben hard gewerkt aan een stemmige kerstversiering. ‘s Avonds heerlijk gegeten in het restaurant. Voor het werk logeer ik regelmatig in hotels. Meer dan regelmatig heb ik problemen met de kwaliteit van de matrassen en met name de kussens. In hetnerg de Gouden Leeuw zijn deze van prima kwaliteit. Als enige nadelige punt kan ik noemen dat er een balk op een wat onhandig punt door de kamer liep. Ik heb er geen last van gehad. Met verbazing heb ik de kritiek gelezen van een aantal gasten op het ontbijt. Nog niet vaak heb ik in zo’n sfeervolle omgeving ontbeten. Het ontbijt was gevarieerd, betaalbaar en kwalitatief erg goed.

Waarschuwing..eens maar nooit weer !!

BIG teleurstelling, 30-10-2017

Personeel. Nog geen welkom kan eraf..of goede reis gehad.. kamer: suite..raam sloot niet en tochte hevig, badkuip stop zonder afsluitdop, dispenser kapot en leeg... gordijnen stuk...badkamer zonder zeep doeche of shampo . Kamer freezing cold en zeer slecht verlicht met wankelendedunne staande lampen.

In restaurant grote bobtail hond met lang haar tot op de grond !!! Heen en weer tussen de etende mensen. Lekker Hygienisch !! " Uitgebreid" achterhoeks ontbijt waar ook niemand goedemorgrn zei met info dat je alles zelf moest opdekken en zelf pakken !!!!!bestond uit

Kleine croisantjes wit en bruin brood om af te snijden, krentebolletje en pistolet... klein schaaltje fruit, half potje musli met melk. Scrabbled egg WIT !!!! Wat plakjes spek.. beleg was risbief kaas en ham...

Erg knap als men daar iets speciaal achterhoeks aan vindt.??? Kortom eerdere reviews over zeer slecht personeel klopt volledig!!! Ze negeren als de beste.. believe ME. Niet gaan !!!!M

Glutenvrij zou zoveel beter moeten kunnen!

Rene & Annet, 29-10-2017

Bij aankomst op deze prachtige plek en heerlijk in het zonnetje gezeten te hebben met een smakelijk goed gevulde kom erwtensoep die bij navraag ook nog eens glutenvrij bleek te zijn en geserveerd met een glutenvrij broodje leek ons dit een goed begin van ons weekend.

daarna de sleutel gehaald bij de receptie voor een zoektocht naar onze kamer, na enig zoeken gevonden omdat niet alle kamernummers op de deuren vermeld waren. bij binnenkomst vonden we de kamer erg klein ( type zolderkamer onder een schuin dak ) idem voor de badkamer waar douchen onmogelijk bleek, alleen gebruik van bad was mogelijk. Gereserveerd voor het diner waar glutenvrij eten mogelijk was werden we ipv in het restaurant een plek in de hoek van een bijzaaltje onder een luidspeaker die te hard aan stond die bij navraag niet zachter kon want dit was echter standaard. na besteld te hebben werd ons eten zo op tafel gedropt door een ongeinteresseerde stuiterbal van een ober.

2x een tournedos waarvan de glutenvrije variant erg leeg was door het weglaten van alles wat gluten bevatte ipv toevoegen glutenvrije opties. hoe moeilijk kan het zijn om bv een glutenvrij sausje te maken, dus in onze ogen een totaal fantasieloze "KOK" wat je niet verwacht in een keuken zoals deze.

En de kwaliteit van het vlees was bijzonder slecht voor iets wat je normaal naar binnen kan zuigen en nu niet weg kreeg na enige kauwbewegingen, voor 29 euro mag je minimaal de 1e optie wel verwachten!

het ontbijt was daarentegen superlekker en een goed begin van de dag.

bij het uitchecken dit hele verhaal vermeld en het gevoel absoluut niet serieus geworden te genomen op weg naar huis uit deze prachtige omgeving en mooie herberg.

jammer maar voor ons niet voor herhaling vatbaar omdat er heel veel Hotel/ restaurants zijn waar ze glutenvrij veel beter invullen.

Nooit meer

John, 26-10-2017

Ontvangst door knorrige en totaal niet behulpzame eigenaar. Liep mee naar buiten, wees naar links, daar bij dat bord moet u rechtsaf dan links de deur in en trap op. Daar is u kamer. Niet klantvriendelijk en het voelt absoluut niet dat je welkom bent. Werd verder niets verteld zoals hoe laat en waar het ontbijt was. De te kleine parkeerplaats was vol, en met de vraag waar dan te parkeren zij de eigenaar " 150 meter terug is een openbare parkeerplaats". In de dependance een smalle trap op en de kamer had een bedstee met hoge instap. Leuk voor jonge mensen, niet geschikt voor al wat oudere mensen zoals wij. Badkamerraam kon niet dicht, thermostaatknop zat vast met tyrib,

Sommige personeelsleden vriendelijk, maar sommige net zo knorrig en kortaf als de eigenaar.

Eten was prima en de dame die ons daar hielp was ook erg aardig en behulpzaam.

Al met al voor ons nooit meer. Voelde ons niet als gast en zeker niet welkom. Geen klantvriendelijke behandeling.

Niet alles even goed

Chris, 1-10-2017

We hadden een twee persoons- kamer, nou ja zolderkamer. Gelukkig een dakraampje, maar slechts 1 stoel. Ook geen fatsoenlijke kledingkast. Een prachtige badkamer. Om bij de kamer te komen, een lastige trap, zeker met bagage. Vooraf een mail gestuurd met de vraag hoe laat we konden inchecken. Geen reactie. Bedienend personeel perfect.

Prachtig appartement

Henk van Bockel, 14-9-2017

Wij hadden een hotelkamer geboekt maar kregen een prachtig appartement in het gebouw van het hotel. Geweldige personeel, behulpzaam, geduldig en heel vriendelijk. Uitgebreid ontbijt in gezellige ruimte. Ook het diner voldeed aan onze wensen. Kortom een aanrader voor mensen die een mooie en rustige omgeving willen combineren met een fijn verblijf.

Super verblijf in authentieke herberg

Jos, 27-8-2017

Via bon kwamen wij bij deze authentieke herberg terecht in het pittoreske Bronkhorst. Helaas bracht de tomtom ons aan de verkeerde kant van de Ijssel en moesten we een enorm eind omrijden, waardoor we pas laat op de avond aankwamen. Door een misverstand bij het hotel kwamen we in de Charles Dickens suite terecht ipv de geboekte Gouden Leeuw kamer: een zeer smaakvol ingerichte ruime kamer met veel Dickens attributen en inrichting maar wel met een zeer comfortabel bed. Tevens een nieuwe modern ingerichte badkamer. Er is geen airco op de kamer maar ondanks de warmte buiten was het er best koel. Smorgens hadden we een prima ontbijt met vers nog warm brood (diverse soorten), vers gesneden fruit, verse jus , karnemelk,melk, scrumbled eggs, gebakken spek, diverse vleeswaren en kaassoorten, diverse zoetwaren, koffie en thee zoveel je wilt. En dat alles in een zeer smaakvol ingerichte herberg met veel authentieke details maar ook een moderne look met mooi meubilair: een plaatje. Dat was ook het 3 gangendiner, dat er keurig verzorgd er uit zag. Tegen bijbetaling namen wij als toetje een grand dessert, dat was uit de kunst .

Al bij een een geweldige ervaring. Kijk wel of je via een kortingsbon naar dit hotel kunt , want de volle prijs voor de suite is wel heel veel gevraagd . Met de kortingsbon hadden we evenwel een sprookjesachtige kamer en in sprookjesachtig ministadje , dat ook nog eens op fietsafstand ligt van Zutphen en Doesburg waarbij je mooi langs de Ijssel fietst: voor herhaling vatbaar!

Om weer naar terug te keren

fam. Smid, 19-8-2017

Eigenlijk vond ik alles zeer goed. De negatieve reviews over dit hotel begrijp ik dan ook helemaal niet. Eten was goed, de kamer, het bed, de douche. De bediening was vriendelijk, op vragen werd gewoon vriendelijk antwoord gegeven.

Genoeg parkeerplaats. Misschien niet voor grote gezelschappen direct bij het hotel maar wel even verderop op 2 gratis parkeerplaatsen. Ook voor eigen fietsen is onderdak.

Het is een prachtig fietsgebied.

Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding voor dit 3-sterren hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herberg De Gouden Leeuw in Bronkhorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herberg De Gouden Leeuw zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Herberg De Gouden Leeuw scoort een 7 uit 10 op basis van 206 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: