Vakantiepark Landal Stroombroek

7.1Goed

• 6.7Activiteiten
  • 7.1Eetgelegenheden
  • 6.6Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Stroombroek voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

Landal Stroombroek in Braamt is een goed onderhouden park waar de accommodaties tussen de bomen staan. Het zwembad is aan de kleine kant, maar wel leuk voor de kinderen. Daarnaast is er ook een meertje om in te zwemmen en te spelen. Het wellnessgedeelte is mooi en goed geregeld. Ga met jonge kinderen zeker naar het Land van Jan Klaassen.

596 reviews over Vakantiepark Landal Stroombroek

• 8Belinda peen19-09-2020

Het meer erbij was perfect met het warme meer

Pluspunten het meer, de privacy bij huisje, de vogels eekhoorns en egeltjes, de gezelligheid op het terras Minpunten de corona

• 6Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 7Rob Vriens05-09-2020

Goed... tegelijkertijd kan het beter

Landal Stroombroek ligt dichtbij omdat het centraal ligt maar toch echt even weg. Bungalows gesitueerd rond hofjes. Goede bewegwijzering die je al snel op je bestemming brengt. Het 6AM type gaf ons een klein gevoel. De foto's bij Landal zijn gepanoramiseerd. Soortgelijke foto's zijn toegevoegd die je een objectief beeld geven. De bungalow voelt aanvankelijk schoon. Zo ruikt het ook. Maar als je wat beter kijkt dan hangen her en der wat spinnen en ligt er nogal wat zand waar het niet hoort. Afstandbediening geluidsinstallatie bleek niet te functioneren evenals de wasbak. En da's echt minder als er maar één is. Direct gemeld en de TD zal zo wel komen. Restaurant, snackbar, zwemparadijs en receptie in hetzelfde gebouw ondergebracht. Maakt nette indruk. Timing in snackbar getuigt van te weinig ervaring in horeca branche. Verder prima en genieten moet je zelf doen hoor 😉

• 6Onderkomen

Gereisd met partner in september 2020

• 7Lefebre04-09-2020

Nice!

Fijn huisje op mooi park. Voldoende privacy. Slaapkamer beneden wel heel klein..., kledingkast staat daar ook in de weg 🤔. Keuken is klein, maar muv de volslagen onwerkbare koelkast ( te klein, te laag) wel prima. Sauna was heerlijk. Lekker rustig in deze coronatijd. We hebben n gourmetset besteld. Dat was ook zeer goed verzorgd en meer dan ruim voldoende. Gek genoeg gaat t restaurant al dicht om 20.30. Juist rond de tijd dat we nog wel even een drankje zouden willen doen. Spijtig en gemiste omzet! Voor de meeste ramen zaten prima horren 👍, behalve voor die in de badkamer en de schuifpui waardoor de muggen ook gezellig langskwamen. Helaas veel wespen in augustus. Omgeving verrassend mooi. Komen zeker vaker naar de Achterhoek! Wat een vriendelijke mensen overal

• 5Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 7N27-08-2020

Extra toegankelijk huisje 4BT

Landall Stroombroek, 4-persoonsbungalow - Extra toegankelijk 4BT

Tip: Landal geeft aan dat zorg en zorgartikelen via een, met Landal samenwerkende, zorgorganisatie kunnen aangevraagd. Dat kan ook, maar niet alle verzekeraars vergoeden dit bij deze organisatie, wèl bij gecontracteerde aanbieders-> zij kunnen ook tot in t huisje leveren, het nabellen bij uw verzekeraar waard!

Leuk huisje, netjes, slaapkamers voor rolstoelers èrg klein. Helemaal als er een hoog-laagbed in moet en je gezellig samen met 2 bedden wilt zijn op 1 slaapkamer. Met wat grotere (hand)rolstoel lastig, tenzij u alleen op n kamer gaat en t tweede bed aan de kant kan. Met elektrische rolstoel te doen denk ik, slaapkamer twijfel ik dan. Oprijplankje bij de achterdeur is okee, alleen kan de deur niet meer dicht.. Maar er ìs wel n plankje! 👍🏽

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9B Willemsen25-08-2020

Mooi park met mooi meer.

Heel mooi park. Heerlijk gegeten in het restaurant. Goede bediening. Mooi en schoon huisje. Alleen sportveld is aan vernieuwing toe. Rest een heel mooi meer. Heerlijk gezwommen daar.

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 5L16-08-2020

Redelijk park, vreselijke accomodatie

Speciaal een kinderaccomodatie gehuurd omdat we met een baby en een peuter (2) een zorgeloze vakantie wilden. Dit doen we nooit meer. Botte messen, kapot servies, losse kraan, verstopte afvoer in de douche, op alle kamers alleen deuren om open te zetten (doe je dus niet open met een onderzoekende peuter, fijn in 35 graden-not-), babybad zonder standaard, commode is enkel een laag kastje, stopcontacten waren niet kindveilig, door bijzondere ramen hadden we extra veel zon en warmte binnen, vaatwasser maakte herrie en slecht schoon en de babykamer lag ver weg van de ouders. Maak je er melding van, tref je regelmatig iemand die het niet echt helemaal op lost. Kortom, nooit meer. Enige leuke zijn het speelgoed en mooie kinderbed. Strandje is leuk, zwembad voldoende, dat je nu moest reserveren vonden wij fijn vanwege de rust in het bad, voorlezen en parade Bollo waren super en in het winkeltje pakte je steeds een nieuwe tang voor brood, top

• 7Activiteiten
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 5Jeffrey14-08-2020

Laatste keer

Smerig. Park vol met gore kwijlende honden. Huisjes ook vies.

• 5Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 8Fam Giesen03-08-2020

Aanrader: fijn en goed verzorgd park

Mooi verzorgd, groen park. Ruim opgezet, was volgeboekt tijdens ons verblijf maar voelde toch rustig. Vriendelijk personeel. Mooi gelegen aan recreatie plas. Vanaf restaurant prachtig uitzicht over het water. Leuke speeltuintjes. Leuke extra’s: gratis gebruik van prachtig saunacomplex Palestra (16+) en tijdens zomervakantie gratis activiteiten zoals boogschieten en kanovaren bij het naastgelegen outdoorcentrum Markant. Eenvoudig maar leuk aangelegd binnenzwembad. Wij hadden met een zespersoons huisje. De badkamer en de slaapkamer beneden waren nogal klein, verder prima huisje (als op de foto’s).

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

• 7Fam. De Bruin27-07-2020

Net huisje op gedateerd park in mooie omgeving

Wij hadden huisje type 6AM met modern sanitair, prima bedden en een fijne keuken. Slechte schoonmaak onder de bedden. De inrichting is gedateerd en plastic kuipstoeltjes op het terras kan echt niet meer. Veel privacy in de tuin. Het park is netjes, maar alles is gedateerd. Veel parken zijn gemoderniseerd, maar dat is hier nog totaal niet. Het zwembad is heel klein. Wij zijn een paar keer gaan zwemmen in De Rozengaarde in Doetinchem. De binnenspeelplaats is alleen leuk voor baby's en peuters. De bowling is leuk. Ook het strandje is fijn voor een dagje. Bij de snackbar hebben één keer dure matige friet gehaald. In het restaurant hebben we niet gegeten. In Zeddam zit Bij Kobus, veel gezelliger en lekker eten. Ook snackbar De Horizon is een aanrader. In Zeddam zit ook de Coop supermarkt. Mooie omgeving en leuke uitjes zoals Burgers Zoo in Arnhem. Het was een fijne vakantie, maar het park niet voor herhaling vatbaar.

• 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 8Veronique24-07-2020

Leuk park

midweek geweest op landal stroombroek met vriendelijk personeel huisje zag er bij aankomst keurig uit. we hebben gebruik gemaakt van de vouchers aan de overzijde van de weg bij markant .waar je bv kunt klimmen en kano varen Doetinchem is ook een leuke stad .

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden