Vakantiepark Landal Stroombroek

7.7Goed

• 7.3Activiteiten
  • 7.5Eetgelegenheden
  • 7.3Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Stroombroek voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Landal Stroombroek in Braamt is een goed onderhouden park waar de accommodaties tussen de bomen staan. Het zwembad is aan de kleine kant, maar wel leuk voor de kinderen. Daarnaast is er ook een meertje om in te zwemmen en te spelen. Het wellnessgedeelte is mooi en goed geregeld. Ga met jonge kinderen zeker naar het Land van Jan Klaassen.

578 reviews over Vakantiepark Landal Stroombroek

• 6Jacqueline08-01-2020

Ik ga er nooit meer heen

Het personeel was vriendelijk. De accomodatie was een 2 pers. Luxe bungalow met sauna en zonnebank. Bij aankomst lag er nog afval en een vergeten sok. De slaapkamer is zo klein ik kon er net mijn sloffen uitdoen, de boxspring was een hobbelige geheel waar planken tussen lagen. Ik ben gebroken en eerder naar huis gegaan. Het park zelf is mooi, en zeker de recreatie plas, waar je heerlijk met de hond kan lopen.

• 7Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    9Fam. Koppers30-12-2019

Heerlijk weekend gehad !

Heerlijk huisje aan de rand van het park met vrij uitzicht vanuit de woonkamer. Er is genoeg te doen op het park, overdekt zwembad, Palestra, leuke escape room, bowling baan, pooltafel. Doetinchem heeft een leuk centrum, het was er rond kerst gezellig druk met een tijdelijke ijsbaan. We hebben een leuke wandeling rond het meer/recreatieplas gemaakt. Wij komen zeker nog een keer in de zomerperiode terug. We willen dan nog Doesburg, het wildpark in Duitsland en het kasteel in s'-Heerenberg bezoeken.

• 9Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 4Erika03-12-2019

Nooit meer

Dit haalt t bij lange na niet bij de kwaliteit die we van Landal gewend zijn. We zaten in een 2p luxe huisje niet roken. Maar met name in de slaapkamer overheerste n enorme doorrookte lucht die echt in het bed en de dekbedden zat. Heel vies. Bovendien zakten de bedden heel erg door. Via de receptie zijn er latjes onder gelegd; dat hielp iets. Mijn indruk is niet dat ze er verder iets aan doen. Ook bij eerste binnenkomst van huisje een enorme geparfumeerde lucht om andere luchtjes te verbergen. Sauna in huisje is fijn. Net als de houtkachel. Omgeving is mooier om te fietsen dan om te wandelen.

• 6Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met partner in november 2019

• 8Fam. Mol19-10-2019

Prima park!

Fijn huisje, 6 persoons comfortbungalow. Inderdaad kleine vaatwasser, maar ruim voldoende servies dus geen probleem. Leuk park met mooie omgeving. Wildpark net over de grens is aanrader. Op park best veel te doen, kids van 8 en 10 zich ook echt prima vermaakt in zwembad. Enige nadeel was slechte wifi. Parkwinkel heeft voor nood prima assortiment, Plus Doetinchem op 6 minuten autorijden.

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Lizeth en Bert14-10-2019

Alle personeel wil het jou echt naar je zin maken.

Midweek gehad. Fijne bungalow en fijn park. Vriendelijke medewerkers. Mooie fietsomgeving. Schone bungalow. Heerlijke sauna's met opgietingen. Complimenten voor alle medewerkers!! Wij hebben niet aan speciale activiteiten deelgenomen en kunnen deze dus ook niet beoordelen.

• 6Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Marleen08-10-2019

Heel fijn weekend gehad! Top!

Ons huisje bleek helaas niet in orde en dat is door de medewerkers van dit park echt meer dan netjes opgelost!! Top top top. Echt service. Zwembad is inderdaad niet bijzonder, maar er zijn zat andere dingen te doen. En personeel is echt heel vriendelijk. Het park is vrij lang gerekt, een fiets is handig als je een huisje achteraan hebt.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Fam Bezemer18-09-2019

Heerlijk relaxt door de sauna met zalige opgieting

Wij zaten met zn 2-en in een 6 pers huisje.Lekker met bad (helaas geen aparte douche)en open haard. Bij aankomst in de avond bleek het bad vies , hierin was het dweilwater weggegooid maar niet weggespoeld ook de wastafel was vergeten maar de volgende dag kwam er al snel een schoonmaker na melding. Helaas ook de eerste avond geen wifi want de code was niet neergezet. De electr fietsen die wij huurden, 3 dgn een andere mankeerden altijd wat. We kregen ter compensatie een ontbijt arrangement wat heerlijk was. Wel een prachtige streek om in te fietsen! Personeel achter de balie was heel verschillend, hele vriendelijke maar ook wat norse meegemaakt. Het park is prima, huisje vonden wij niet heel groot wanneer je er met 6 in moet. De vaatwasser is echt te klein. Beneden slaapkamer is erg krap je kan bijna niet om het bed heen. De gratis sauna op het park met zeer vriendelijk personeel!! maakt dat je heerlijk relaxt thuis kan komen!

• 7Onderkomen

Gereisd met partner in september 2019

• 9Zara12-08-2019

Heerlijke vakantie op een leuk park!!

Wij hebben een leuke vakantie gehad op Landal Stroombroek! Al op diverse Landal parken geweest, maar ook deze is een aanrader! Huisje 115, super schoon, vernieuwd huisje! Vooral ideaal dat je een zandstrandje erbij hebt, dat vonden onze kinderen erg leuk! We hadden prachtig weer, 2x s'avonds na het eten binnen wezen zwemmen. Niet mega groot en bijzonder. Maar onze kids van 3,5,7jaar hebben zich er prima vermaakt!! In het restaurant kun je heeeerlijk eten! De 1e x was het jammer dat toen wij ons eten kregen, het hele bollo buffet leeg was en zeker 15minuten duurde totdat onze kids konden eten.. de laatste avond ook gegeten in het restaurant en toen was het top! Prijs/kwaliteit is prima! Er zit heel veel verschil in de bediening, een aantal waren heel leuk en vriendelijk. Maar 1 schooljochie.. vreselijk arrogant! Totaal niet klantvriendelijk! Moet nog een hoop leren!
    Maar goed zoiets overleef je dan ook wel, gewoon negeren ;)

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Fam vd veen17-07-2019

Nooit meer

Wij hadden en twee persoons luxe huisje geboekt. Maar zijn ipv een week na 5 dagen naar huis gegaan. De bedden zijn zo slecht , doorgezakt matrassen en een softtopper die niet blijft liggen. De slaap kamer is zo klein dat je alleen zijwaarts schuifelend je bed in en uit kunt. Er kan geen raam.open alleen een deur , maar gezien de vele muizen deden we dat maar niet. Verder een te kleine vaatwasser , karige keuken inventaris, kleine tv , alleen de sauna was fijn. De parkwinkel had bijna niets , en het restaurant en de snackbar kunnen wat vriendelijker personeel gebruiken. Wij waren landal fan , maar gaan hier iig nooit meer naar toe.

• 6Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Jonker26-06-2019

Aardig park met veel Oost Europeanen

Mooi opgeknapt 4 persoons huis met mooie tuin . Alleen zaten wij tussen de oost Europese arbeiders in die naast en achter ons in de aanliggende huisjes verbleven. Deze zaten s'avonds flink te roken en dat is niet prettig als op een warme zomerse avond buiten zit. Maar huisje was schoon en de omgeving schitterend.

Gereisd met partner in juni 2019

53 tips over Vakantiepark Landal Stroombroek

• P.Verbrugge, 05-05-2014

Rest. De Gebroeders in Doetinchem: super! Rest. bij waterski locatie aan de overkant van de plas, mooi gelegen op het water.

• Bet, 01-05-2014

Heerengergh, Doesburg, Emmerich, Doetinchem, boekenmarkt in Bredevoort, zijn erg leuk. En wandelen in het Bergherbos en bij Slangenburg!

• MichelleW, 09-05-2014

Het Bergherbos is erg gevarieerd. Het gedeelte Korterbos is platter, bij 't Peeske kun je zelfs nog gratis routes printen. Bij Hettenheuvel is het bos heuvelachtiger, maar loop niet de historische route die op de website van Natuur Monumenten staat, want die staat niet op de bordjes en is niet te volgen (voor ons in ieder geval). Bij regen is het winkelcentrum Centro in Oberhausen helemaal geschikt. Er is voor iedereen wel een winkel om te bekijken (er zijn namelijk meer dan 200 winkels!).

24 vragen over Vakantiepark Landal Stroombroek

• Nadine Peverelli, 22-07-2019

Eikenprocessierups

Heb je op dit park last van de processierups?

• Delia, 03-02-2019

Wasmachine

Weet iemand of er ook huisjes zijn met een wasmachine?

• A. Lemmen, 09-12-2018

4CK bungalow

Heeft iemand ervaring op dit park met een 4 persoons kinderbungalow?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan