Vakantiepark
7,7

• Onderkomen7,7
  • Activiteiten7,4

Omschrijving
Landal Stroombroek in Braamt is een goed onderhouden park waar de accommodaties tussen de bomen staan. Het zwembad is aan de kleine kant, maar wel leuk voor de kinderen. Daarnaast is er ook een meertje om in te zwemmen en te spelen. Het wellnessgedeelte is mooi en goed geregeld. Ga met jonge kinderen zeker naar het Land van Jan Klaassen.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Stroombroek voor je op een rij gezet:

560 reviews over Vakantiepark Landal Stroombroek in het Nederlands

1 keer is genoeg

'N de Koning,
4-1-2019
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Wij vonden de huisjes een beetje sjovel eetkamer stoelen die gescheurd waren te kleine vaatwasser niet geschikt voor 6 personen en veels te kleine koelkast. Wij hadden een badkamer met bad en dat was een hoge instap. Restaurant vonden wij duur.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Heerlijk

Rob de Beer,
1-12-2018
  • Activiteiten8

Ruim opgezet park, mooi gelegen en voldoende te doen in omgeving. Hadden en lekkere bungalow met sauna en zonnebank. Onze kleindochter heeft genoten van het kleine maar wel gezellige zwembad

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Aardig park zal in de zomer beter zijn

Reinder Davids,
1-12-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Park is al wat ouder en dat merk je aan de huisjes. Badkamer was vernieuwd die was prima. Voor jonge kinderen zijn er redelijk wat dingen te doen maar er zijn parken die meer bieden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

mooi,veel hondepoep

benz,
18-11-2018
  • Activiteiten7

enigzins gedateerd, wel schone huizen. mooie omgeving. wel jammer van vele hondepoep op park en rondom meer.

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

Top! Voor herhaling vatbaar.

j.m teerenstra,
9-11-2018
  • Activiteiten8

Het huisje met sauna waar we in verbleven was prima! Schoon, netjes, gerenoveerd. De slaapkamer wat klein, maar ach, je slaapt er alleen maar.

We hebben het park gekozen voor Palestra (wellness). Palestra beviel ons goed! Het was druk, want het was herfstvakantie. Veel kinderen, maar zij en iedereen heeft zich keurig gedragen. Nergens last van gehad. Restaurant was ook echt goed. Wel wat aan de prijzige kant, maar logisch, want alle gasten kwamen haast van het park. Dan heb je gratis entree, dus het geld moet ergens vandaan komen.

Wij waren zeer tevreden en zullen zeker nog eens terug komen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Fantastisch park in een hele mooie omgeving!

Pascalle,
23-9-2018
  • Activiteiten8

Mooi park, mooie groene omgeving (bossen), perfect voor wandel- en fietstochten, grote sauna, leuke steden in de buurt om te bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

an kokenberg,
14-9-2018
  • Onderkomen8

We waren er voor de tweede keer dit jaar! (Zegt dacht ik al genoeg).

Goede/super voorzieningen o.a. ook voor honden. Veel vrijheid voor de viervoeters.

Gereisd met partner in september 2018

Komen zeker nog een keer terug.

Dhr. Jaspers,
13-9-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Mooie omgeving. Huisjes zijn schoon. We hadden een 5 persoon huisje wat met 2 personen goed te doen is, maar zie me er niet met 5 volwassenen zitten, lijkt me erg krap. Erg vriendelijk personeel. Prima service een vergeten jasje werd na een telefoontje gratis binnen een paar dagen naar ons opgestuurd.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastische week gehad

Mwj,
25-8-2018
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

Erg netjes en schoon huisje van alle gemakken voorzien...grote koelkast...diepvries met 3 laden..horren voor de ramen..4bml..veel te doen voor de kinderen op het park...klein maar leuk zwembad en het meer is ideaal om te zwemmen/spelen...ontzettend mooie omgeving..erg vriendelijk personeel...heerlijke ijsjes :) kortom we hebben genoten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Matig park

Mia,
25-8-2018
  • Activiteiten7

De saune is fantastisch, fijne sfeer en aardige medewerkers! Echt genieten!

De huisjes zijn netjes en goed onderhouden.

De kinderspeelplaats is klein, en erg smerig. Het stinkt er enorm en er is geen comtrole op of mensen zich gedragen. Eigen eten mee brengen mag niet, maar de boterhammen en lege pakjes vliegen je om de oren.

Het terras is een heerlijke plek om te zitten! Alleen de bediening is overdag vaak in geen velden of wegen te bekennen. Wij moesten telkens zelf naar binnen om te vragen of we nog wat te drinken konden krijgen. Het zwembad is klein maar voor kleine kinderen groot genoeg! Wederom geen controle dus wel erg smerig! De snackbar zou ik overslaan want je bent er zo een uur kwijt, ookal is het niet druk. Het personeel is erg langzaam en handelt per bestelling af, dus niet meerdere bestellingen tegelijk in de frituur..

de animatie is top!!! Voor jonge kinderen is er voldoende te doen!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Stroombroek in Braamt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Stroombroek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.