Vakantiepark Landal Stroombroek *****

7,9

Weer vandaag4°-4°

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Stroombroek voor je op een rij gezet:

540 reviews over Vakantiepark Landal Stroombroek in het Nederlands

Top !

marcel, 15-2-2018
  • Onderkomen8

Heerlijk park de sauna is ook fijn om even in te gaan . in de omgeving lekker wandelen . komen zeker nog een keer terug .

Mooi park

Maike, 13-2-2018
  • Onderkomen7

De kinderen hebben genoten van het zwembad, sauna, zwemplas, binnenspeeltuin. Wij houden vinden de sauna fijn. Het zwembad was niet groot, maar de kinderen vonden het leuk dus dan hebben wij het ook leuk. Mooie zwemplas.

Leuke speurtocht over het park, alleen was niet alles te vinden. Goed restaurant.

fantastisch

koppel met hond, 13-2-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Heel mooi park met als extraatje de palestra .Wij komen hier regelmatig. Mooie huisjes en zeer vriendelijk personeel

Fantastisch een aanrader!!

Manon van Hemert, 10-2-2018
    • Onderkomen10

Ons 4 persoons bungalow,van alle gemakken voorzien, lijkt pas gerenoveerd.

Smaakvol en met zorg ingericht.

Geweldige ruime sauna ( 85 graden) en zonnebank in huis nr 103 aanwezig.

Gratis gebruik van het sfeervolle saunacomplex heb er al heel wat gezien maar deze mag zéker vernoemd worden, waar je een hele dag kan vertoeven.

Na de vraag waar wij in het restaurant een plaatsje wilden reserveren, kon ik voor het eerst zeggen dat dat niet uitmaakte daar waar ik ook keek, het was goed.

Prachtig park met een geweldige wellness!

Antoinette, 29-1-2018
    • Activiteiten9
    • Onderkomen7

Als je een bungalow boekt op Stroombroek, krijg je tijdens je verblijf gratis toegang tot de sauna faciliteiten! Nou daar hebben we fijn gebruik van gemaakt.

Het complex is niet te massaal, je kunt er heel goed eten (aanrader Poké bowls) , vriendelijke medewerkers met aandacht voor de gast. Ook de ambiance (Scandinavische stijl) in het vernieuwde saunarestaurant is prachtig.

Op het park is de escaperoom een aanrader! Wat een klus om binnen de tijd uit de kamer te komen. Ook bowling, midgetgolf en een fijne wandeling om de plas zijn leuke activiteiten om te doen.

Huisjes zijn ook prima en van alle gemakken voorzien.

Wij komen hier zeker nog eens terug!

Suzanne, 25-1-2018
    • Activiteiten9
    • Onderkomen10

Huisje rook heerlijk fris toen we binnenkwamen. Ruim opgezet park. Ligging zeer gunstig. Alle huisjes vrijstaand. Mooie wandelingen kunnen maken om het meer. Bos is ook dichtbij en Doetinchem is ook maar 10 minuten rijden. Het enige nadeel is dat als het geregend heeft, dat het een blubberzooi is waar de auto staat geparkeerd naast het huisje. Misschien een idee om dat te betegelen. Verder niks op aan te merken.

• Activiteiten3
    • Onderkomen4

Het park is ruim opgezet, dat is waarvoor wij kiezen. Ook het gebruik van de wellness is daarbij een extra. Toch is het deze keer op een aantal fronten sterk tegen gevallen. Het huisje was best ok, maar ik moest vragen om een grotere tv, die wordt dan wel gebracht, maar voor een kerstweek kan je je toch wel afvragen dat dit niet leuk is op het op een kleine monitor te zien. Dan stonk de wc ernorm en oud. TApijt in de slaapkamers is zeer slecht. Koelkast was bij aankomst al stuk. Maar dat werd dan wel weer gerepareerd, maar toch. Als klap op de vuurpijl wilde we ter afsluiting van onze vakantie lekker gezellig in het restaurant eten. Een tafel bij het raam gereserveerd. Echter dat is weer verkeerd begrepen en konden we bij een blinde muur zitten. Dat hebben we geweigerd en ook de manager restaurant was niet beleefd en meegaand. Dan maar naar de snackbar. Maar ook daar niet echt behandeld zoals je zou mogelijk verwachten van een landal park. De manager van het park doet het af met een aalmoes.................Bedenk voor je hier naar toe gaat, er zijn betere parken!

Suzanne van der Boom Lammens, 19-12-2017
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Heel fijn dat alle huisjes vrijstaand zijn. We hadden ons hondje mee. Die kon lekker de tuin in om te spelen, vond ze prachtig. Ook nog een dagje gebruik gemaakt van de spa, was groot en mooi opgezet. Ook een wellnessmassage genomen, hele goede massage. Eten en drinken in de restaurants was ook goed. De ligging ook prima, vlakbij Doetinchem, leuk stadje. En het park zit aan het water. Ideaal voor een wandeling. We hebben weer geboekt voor januari.

Rustig gelegen park in een mooie omgeving

John, 7-10-2017
    • Onderkomen8

Leuke, simpele huisjes waar alles aanwezig is wat je nodig hebt. In ons huisje was het ligbad vervangen door een douche, wat de badkamer er beter, ruimer en mooier maakte. Als gast heb je gratis toegang tot sauna en wellness Palesta, waar het aangenaam vertoeven is met ruime keuze.

nooit meer : park zit vol buitenlandse werknemers

Marjolijn, 6-10-2017
    • Onderkomen8

Huisje ok, omgeving prachtig ! Park zat vol met buitenlandse werknemers, die 's morgens tussen 06.00 en 06.30 weg reden, iedere dag dus om die tijd wakker, het park heeft geen vakantie sfeer. 's Middags tussen 16.00 en 17.00 uur reed alles weer het park op. Er werd bovendien te hard gereden en er was een doorgaande fietsroute over het park.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Stroombroek in Braamt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Stroombroek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Stroombroek scoort een 7.85 uit 10 op basis van 543 reviews.