Camping Jan Klaassen Dromenland

Camping Jan Klaassen Dromenland
9,6

12 reviews over Camping Jan Klaassen Dromenland in het Nederlands

Elk kind wil hier slapen!

Willeke
3-4-2018

Een jongensdroom is uitgekomen, slapen in een brandweerauto, een echte brand blussen. Ze vonden het fantastisch. Op deze camping is aan alles gedacht voor de kids en ouders. Het park is ook erg leuk met de poppenkast. We komen zeker nog eens terug.

Zeldzaam goed

Freddy
3-9-2017

Kan maar 1 vervelend ding zeggen over onze beleving bij Jan Klaassen dromenland. Op de terugweg huilde de kinderen dat ze er wilde wonen en niet naar huis wilden.

De prachtige locatie, de hele kleinschalige camping met alle voorzieningen die de kinderen (6 en 8) zich konden wensen, zeer bijzondere accomodaties, de kindvriendelijkheid en bovenop dat alles de enorm persoonlijke en oprechte gastvrijheid en zorg waar je mee geconfronteerd wordt door eigenaren Geert, Marie en hun staf....pfff overdonderend goed.

Geweldige kinderkamping

Bart
28-8-2017

Super kind vriendelijk, enorm leuke accommodaties, zeer vriendelijke mensen. Alles wat je wil voor een paar nachtjes weg.

fantastisch

Hans en Hetty Metten
21-8-2017

Wat hebben wij super dagen gehad in Jan Klaassen Dromenland met onze kleindochter Caitlin.Alles was top,de gastvrijheid van Geert en Marie Louise,slapen in een yurt, entree Jan Klaassen park.Kijk eens op hun site , ze hebben hele leuke thema's om te overnachten, allemaal super en schoon, Zeer kindvriendelijk!Een hele belevenis.Volgend jaar weer.Ik kan geen minpunt bedenken.SUPER.

Een oase van rust en gastvrijheid

Wendy
11-8-2017

Samen met mijn dochter van 9 jaar 1 nacht in een pipowagen geslapen. Van begin tot eind een warm gevoel van welkom ervaren. De eigenaren zijn oprecht kindvriendelijk en oprecht supervriendelijk. De pipowagen was erg gezellig en het bijbehorende sanitair op het veld was erg netjes en schoon. 's Avonds lekker gegeten en 's ochtends lekker ontbeten. Mijn dochter en ik hadden wel een week kunnen blijven. Het is een kleine overzichtelijke camping en hoewel het een kindercamping is, heb ik deze camping als heerlijk rustig ervaren. We komen zeker terug!

Superleuk weekend

Heleen
6-8-2017

Wij hebben hier afgelopen weekend gekampeerd met onze zonen van bijna 4 en 5 in een safaritent. Het was fantastisch! Eindeloos speelplezier voor kleine kinderen, een hele fijne safaritent om in te slapen en een zalig ontbijt met zelfs pannenkoeken en gebakken eieren.

De kinderen vonden het geweldig en wilden er niet meer weg. Het is een absolute aanrader, zeker in combinatie met de speeltuin/poppentheater: het land van Jan Klaassen.

Geweldig!!

Heleen
22-7-2017

Super camping! Zo ontzettend leuk voor kinderen, heel gastvrij en lekker eten. Het personeel gaat heel leuk met de kinderen om en het is een kleine overzichtelijke en mooie camping. De kinderen kunnen lekker hun gang gaan en vinden het geweldig, een top camping!

Leeftijd van de kinderen was 1,5 , 4 , 5 en 8 en voor allemaal is het leuk

Oude reviews (archief)

Super!!

de Oma's
9-10-2016

Een warm welkom, een bijzonder aardige gastheer, heerlijk en uitgebreid diner en ontbijtbuffet helemaal kindvriendelijk afgestemd. Een fantastische lokatie met als slaapplek de droom voor elk kind en van alle luxe voorzien. En als klap op de vuurpijl: nog de hele dag daarvoor en daarna in het kinderpark vertoeven. We hebben met 21 personen een supergaaf weekend gehad.

Aanrader voor alle opa's en oma's!

vriendelijke groet, de Oma's

Helemaal prachtig

Nijn
10-7-2016

Hier voelden we ons echt welkom met ons grote gezin (3 kinderen en 1 baby). We hebben heerlijk gespeeld, bij het kampvuur gezeten, goed geslapen in de safaritent en lekker ontbeten. Bedankt voor het prachtige weekend.

Geweldig!

Lisette
28-3-2016

We hebben afgelopen weekend 2 nachten geslapen op een mega grote, stoere (en superschone) piratenboot op camping Dromenland. Leuke betrokken mensen die moeite voor je doen, een heel lekker en goed ontbijt en diner, superlocatie, leuke grapjes voor de kinderen en voor ons (geheime route, kaartje met belangrijke bezoeker,..). Het Land van Jan Klaassen vonden we ook geweldig leuk; het poppentheater (3x per dag een andere voorstelling, leuk voor onze kinderen en voor ons), zoveel te spelen binnen en buiten en toch overzichtelijk en niet massaal. Wij zijn fan! Bedankt! Groetjes Dennie, Lisette, Gijs (3 jaar) en Roos (1,5).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jan Klaassen Dromenland in Braamt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jan Klaassen Dromenland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Jan Klaassen Dromenland scoort een 9.62 uit 10 op basis van 12 reviews.