Camping Jan Klaassen Dromenland

Camping Jan Klaassen Dromenland
9,6

17 reviews over Camping Jan Klaassen Dromenland in het Nederlands

Met jonge kinderen

Kampvuur, marsmallows, blussen, enig!!

fam. van Oss
27-8-2018

Wij waren hier negen nachten samen met onze twee kleindochters Anette en Emily van negen en van zes. We logeerden in een Safariboomhut. Voor zes personen. De bedden sliepen heerlijk. Wat ons wel tegenviel is dat er helemaal geen kookmogelijkheid in de tent aanwezig is. Negen dagen friet eten vinden de kleinkinderen wel fijn, wij echter qua gezondheid en onze portemonnee echter niet. Dat hadden we liever van tevoren geweten. Dan hadden we zelf kookspullen kunnen meebrengen.

Dat mocht verder de pret van ons verblijf niet drukken.

We zijn bijna elke dag naar het speelpark toegelopen en verbleven.

Vooral het theater bleef ons trekken. Ook drie keer per dag!

Buiten is er buiten de grote glijbaan niet zoveel te beleven.

De binnenspeeltuin vonden onze kleindochters echter wel heel leuk.

Onze kleinzoon van 1 kwam nog op bezoek en daarmee gingen ze gezellig in het treintje buiten mee rondrijden. Hij hoefde gelukkig geen entree te betalen.

Geweldig

Teuus
24-8-2018

Wij zijn een nachtje met ons kleinkinderen en hebben in de schoolbus geslapen

Voor de kinderen ( en voor ons) een geweldige ervaring. De bus is ruim, mooie slaapplekken en fijn een eigen douche/toilet.

Het ontvangst was super. Alles gericht op de kinderen, met een grapje en positieve aandacht. Heerlijk ontbijt, leuk kampvuur en 2 leuke dagen in het park van Jan Klaassen. Mederwerkers ( en vooral Geert) jullie zijn top!

Een paradijsje voor kinderen! Een dikke 10+!

Maaike Dirks
14-8-2018

Ryan en ik hebben de afgelopen 8 dagen op het trekkersveldje gestaan met onze eigen tent. We hebben het FANTASTISCH gehad! Wat een geweldige kindercamping. Alles is 100% ingericht voor kinderen. Omdat de camping overzichtelijk en gesloten is kunnen kinderen de gang gaan. Ik ben daardoor heerlijk tot rust gekomen met mn boek. Ook het avond vermaak met Geert bij het kampvuur heeft Ryan fantastisch gevonden! De douche is geweldig voor vakantiehuisje en campingbegrippen. Een goede harde straal. Zelf temperatuur kunnen instellen. de douche en toiletten zijn brandschoon. Het ontbijt was SUPER. Iedere ochtend worden op vraag verse eieren en pannenkoeken gebakken. Er is voldoende te eten. Ook voor mensen die iets later aanschuiven. Beauu BEDANKT voor het heerlijke en luxe ontbijt iedere ochtend! Je enthousiasme en vrolijkheid waren aanstekelijk! Dromenland is een paradijsje voor kinderen en krijgt daarom van ons een dikke 10+! Tot volgend jaar!

Fantastisch!!!

Miran
12-8-2018

Geweldig,wat een heerlijke dagen hebben we gehad. 2 nachten geslapen in brandweerauto. Ruime bedden, ruime toilet en douche. Ontzettend kindvriendelijk. Onze zoon mocht sochtends geen pannenkoeken ivm melk intolerantie, de volgende ochtend stonden ze hem op te wachten met melk vrije pannenkoeken!! Helemaal geweldig. Savonds brandje blussen viel helemaal in de smaak! Wij komen zeker terug.

Een droom die uitkomt

Fam met kinderen
25-6-2018

Slapen in een brandweerauto was voor ons zoontje van 4 een geweldige ervaring. Mooie accomodatie, zeer vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt. Geen minpunten te ontdekken

Elk kind wil hier slapen!

Willeke
3-4-2018

Een jongensdroom is uitgekomen, slapen in een brandweerauto, een echte brand blussen. Ze vonden het fantastisch. Op deze camping is aan alles gedacht voor de kids en ouders. Het park is ook erg leuk met de poppenkast. We komen zeker nog eens terug.

Zeldzaam goed

Freddy
3-9-2017

Kan maar 1 vervelend ding zeggen over onze beleving bij Jan Klaassen dromenland. Op de terugweg huilde de kinderen dat ze er wilde wonen en niet naar huis wilden.

De prachtige locatie, de hele kleinschalige camping met alle voorzieningen die de kinderen (6 en 8) zich konden wensen, zeer bijzondere accomodaties, de kindvriendelijkheid en bovenop dat alles de enorm persoonlijke en oprechte gastvrijheid en zorg waar je mee geconfronteerd wordt door eigenaren Geert, Marie en hun staf....pfff overdonderend goed.

Geweldige kinderkamping

Bart
28-8-2017

Super kind vriendelijk, enorm leuke accommodaties, zeer vriendelijke mensen. Alles wat je wil voor een paar nachtjes weg.

fantastisch

Hans en Hetty Metten
21-8-2017

Wat hebben wij super dagen gehad in Jan Klaassen Dromenland met onze kleindochter Caitlin.Alles was top,de gastvrijheid van Geert en Marie Louise,slapen in een yurt, entree Jan Klaassen park.Kijk eens op hun site , ze hebben hele leuke thema's om te overnachten, allemaal super en schoon, Zeer kindvriendelijk!Een hele belevenis.Volgend jaar weer.Ik kan geen minpunt bedenken.SUPER.

Een oase van rust en gastvrijheid

Wendy
11-8-2017

Samen met mijn dochter van 9 jaar 1 nacht in een pipowagen geslapen. Van begin tot eind een warm gevoel van welkom ervaren. De eigenaren zijn oprecht kindvriendelijk en oprecht supervriendelijk. De pipowagen was erg gezellig en het bijbehorende sanitair op het veld was erg netjes en schoon. 's Avonds lekker gegeten en 's ochtends lekker ontbeten. Mijn dochter en ik hadden wel een week kunnen blijven. Het is een kleine overzichtelijke camping en hoewel het een kindercamping is, heb ik deze camping als heerlijk rustig ervaren. We komen zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jan Klaassen Dromenland in Braamt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jan Klaassen Dromenland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.