Hotel Auberge Graaf Hendrik

Hotel Auberge Graaf Hendrik
6,7

7 tips over Hotel Auberge Graaf Hendrik

Linda, 19-9-2014
Doetichem is een leuke plaats, genoeg te zien in de omgeving.
Bast, 31-3-2014
De gehele omgeving in de achterhoek is de moeite waard om te bezichtigen. Ook een bezoekje aan de Duitse stad Bocholt met zijn fraaie winkelcentrum is de moeite waard.
Arie, 2-3-2014
Je kunt mooi wandelen in montferland !

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge Graaf Hendrik voor je op een rij gezet:

Martin, 9-1-2014
Heerlijk wandelen in het Bergher bos.
Marjolein Magielse, 26-9-2013
Het Peeske in Beek, een heerlijk afwisselend stukje Montferland, met diverse wandelroutes. Na afloop een lekker kopje koffie met uitzicht over het dal.
Marjolein Magielse, 26-9-2013
Wandelen bij Het Peeske, een zeer afwisselend landschap met diverse routes en een gezellige uitspanning voor een kopje koffie of een maaltijd.

j de jager, 2-9-2012
mooie omgeving om te fietsen wandelen zeer rustige omgeving