Hotel Auberge Graaf Hendrik

Hotel Auberge Graaf Hendrik
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge Graaf Hendrik voor je op een rij gezet:

69 reviews over Hotel Auberge Graaf Hendrik in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Rob en Conny
11-7-2018

Een leuk gelegen hotel.

Vriendelijk ontvangst.

Nette schone verzorgde kamer met alles erop en eraan. Lekkere douche!

Ontbijtje met verse jus d orange door een aardige dame geserveerd.

Jammer dat we maar 1 nachtje konden blijven. Voor ons voor herhaling vatbaar.

Zeker voor herhaling vatbaar

Van uden
25-4-2018

Zijn er n nachtje wezen logeren incl een 3 gangendiner.

Kamer was netjes,schoon,sfeervol met mooie badkamer,met aparte douche.

Kamers zijn wel allemaal verschillend.

Ons 3 gangenmenu was Erg lekker.

Alles vers en zelfbereid .

Vooral het stoofvlees was Heerlijk!

Enige minpuntje was dat de vrouw des huizes het hart soms iets te nadrukkelijk op de tong had liggen maar met n man die aan de zuurstof zit is dat misschien niet zo gek.

Hebben heerlijk gefietst .

Voor ons was het goed toeven.

Voo

heel goed

Krieken
22-4-2018

dat het hier goed toeven is. Het is geen Amstelhotel maar de prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed. Pieterpadarrangement is aanrader.

Voordeeluitjes.nl

Rustig gelegen in een klein dorp. Bos wat ver weg.

Henny Slingerland
4-9-2017

Eenvoudig hotel inrichting gedateerd. Onze kamer was redelijk ruim, beetje donker en doucheruimte was licht en ruim. Goede douche.

Eigenares doet haar best om het naar je zin te maken. De dame is klantvriendelijk.

Het ontbijt wordt bij je tafel geserveerd, hoeveelheid goed en keus voldoende. Ontbijt is dus geen lopend buffet.

Eén keer gedineerd. Er is geen kaart, je had keuze uit twee diners. Hoeveelheid was goed en het eten was goed bereid.

Absolute afrader

Pia van den Berg
27-8-2017

Ik was hier op uitnodiging en met een vriendin voor een hightea. ondanks het mooiste weer van de wereld werd buitenzitten door een korzelige oudere gastvrouw, die volgens haarzelf angst had voor wespen, niet op prijs gesteld. Dat werd onomwonden ook aan gasten die na ons kwamen luid medegedeeld. Toch buiten gezeten.Kwaliteit van de producten van de hightea was ver beneden peil, inclusief vreemde haren in de muffin, uitgedroogde brownies enz. De zogenoemde gastvrouw maakte een ongelukkige manoeuvre bij het uitserveren wat ook weer gevloek (gvd) opleverde.Kortom wat ons betreft, en andere gasten die teleurgesteld eerder weggingen, zeker geen aanrader!

Nooit meer weer!!

Sharon Anke
12-8-2017

Een gezellig middagje hightea stond bij ons op de planning. Helaas was het woord "gezellig" totaal niet van toepassing hier. De "gastvrouw" zei dat we een tafel mochten uitkiezen. Toen we dit gedaan hadden snauwde ze ons af dat we hier niet mochten gaan zitten omdat onze tafel al gedekt was en wees ons een plek aan. De ruimte was sfeerloos. Er was niemand te bekennen en ook geen achtergrondmuziek, doodste stilte dus. We werden er spontaan ongemakkelijk van, vooral toen we zagen dat we in de gaten werden gehouden door een camera, gericht op onze tafel. Over de hygiëne is ook weinig positiefs te zeggen. Vieze schotels, papieren servetjes worden hergebruikt. En als klap op de vuurpijl kregen we nog wat extra's op de broodjes, jawel, haren! De wc is toe aan een opknapbeurt, evenals de "gastvrouw". Volgens mij is ze wel aan pensioen toe, aan haar hele houding te zien. Overigens was de thee wel lekker.

Geen aanrader

Margreet
11-8-2017

Helaas is de Auberge in werkelijkheid niet zo gastvrij en gezellig als de website doet voorkomen. Bij aankomst bleek de kamer nog niet klaar te zijn (anderhalf uur later dan incheck tijd). De gastvrouw was zeer onbeleefd, ze had zichtbaar geen plezier in haar werk. De kamer behoeft nodig een opknapbeurt: o.a. vieze vloerbedekking, vieze stoeltjes, loszittend behang, kapotte w.c.-bril, niet passende gordijnen, douchewater niet op constante temperatuur en sterkte, kapotte lakens, versleten en niet fris ruikende handdoeken. Ook is het hele gebouw zeer gehorig. De gesprekken van de heren in de kamer naast mij kon ik in mijn kamer volgen en zo ook de scheldpartij waarover Ferry in de vorige review spreekt. Zoek je slechts een bed om de nacht door te brengen en vind je de rest niet belangrijk, dan kan je hier prima terecht want het bed zelf was goed. Maar wil je iets meer, zoek dan even verder.

. Het begon al met een uiterst kille ontvangst. Geen goedemiddag, geen welkom, geen uitleg. Toen ik iets aan het kamermeisje vroeg werd ik beneden ter verantwoording geroepen. Ze zei dat alle communicatie hier via haar liep. Ze heeft in mijn reserveringsmail aangegeven dat ik later nog kon besluiten of ik mee wilde eten, maar op de dag zelf vertelde ze dat dat niet kon. Ik heb zelfs de mail erbij gehaald waar de afspraak letterlijk in stond, waarop ze reageerde "jammer ik heb nu alleen boodschappen voor die andere mensen gedaan". Tijdens het ontbijt vanmorgen liep ze demonstratief op het eten te hoesten. En toen ik af wilde rekenen was het ineens 10 euro duurder dan afgesproken. Ik heb het afgesproken bedrag betaald, maar ze begon te schelden. Ze duwde me de deur uit.

slechtste hotel ervaring ooit

Olga
2-8-2017

Er zijn eigenlijk geen pluspunten te noemen. Allereerst stonden we voor een dichte deur. we moesten opbellen om binnen te kunnen en vervolgens kregen de andere gasten de schuld dat de deur dicht was. We werden niet welkom geheten, er werd niet gevraagd wanneer we onze koffie en gebak wilden (hebben we dus niet gehad). Behang was afgebladderd, badkamer stonk, vloerbedekking zag er niet schoon uit, rolgordijn was eraf en dus hadden we alleen een organza gordijntje voor het raam. Voor mijn zoontje lagen er geen handdoeken. Het kinderbedje was halfhoog, dus we vreesden al voor het ergste. 's avonds viel het kinderbedje uit elkaar en later nadat met veel pijn en moeite dit weer in elkaar gezet was, viel mijn zoontje uit 't bed. Hij heeft dus noodgedwongen tussen mij en zijn peettante in moeten slapen. 's ochtends om 7.30 was er niemand bereikbaar voor heet water voor de fles van mijn zoontje. Toen we hier bij het ontbijt om vroegen kregen we een snauw. Ontbijt was ok, maar beperkt. We voelden ons totaal niet welkom en kregen niet het gevoel dat deze mensen er nog zin in hadden. We hebben voor 1 nacht betaald, maar eigenlijk was dit al te veel. Gelukkig hebben we voor de volgende nacht wel een fijn hotel gevonden met gastvrijheid en klantvriendelijkheid.

Mooie ligging maar dit nooit weer !!!

Coby Westerink
29-7-2017

Ontbijt werd opgediend was eenvoudig maar wel ok , yoghurt was niet aanwezig , de volgende dag wel maar geen muesli of id . Ook geen begroeting toen we met elkaar buiten zaten en wij het gezelschap begroette. De dame van het ontbijt heeft ons vriendelijk geholpen met allerlei informatie . We wilden ons niet laten wegjagen maar hebben er het beste van gemaakt , maar zullen hier geen 2de keer boeken. We hadden coupons van Fletcher kregen de indruk dat deze kamer alleen voor akties werd gebruikt en verder niet . Toen we de 2 de dag thuiskwamen was er alleen een schone handdoek neergelegd , geen bed opgemaakt of badkamer schoongemaakt De kamer was heel klein we moesten slapen met 2volwassenen in een bedstee , toen we aangaven dat we dat niet zagen zitten was de eigenaares boos , kamer naast ons was bezet door 1 pers en had 2 bedden naast elkaar , we hebben dat door get open raam gezien . .

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge Graaf Hendrik in Braamt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge Graaf Hendrik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auberge Graaf Hendrik scoort een 6.68 uit 10 op basis van 69 reviews.