Camping Minicamping den Hoogen Berg

• 9.8Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

Minicamping den Hoogen Berg is de winnaar van een gouden Zoover award in 2017. De schone sanitaire voorzieningen, de recreatieruimte en het terras zijn een paar van de faciliteiten op de camping. Wie het leuk vindt kan in een volledig ingerichte pipowagen slapen. In de omgeving valt goed te fietsen en wandelen.

251 reviews over Camping Minicamping den Hoogen Berg

• 2019
    10Fam huizing13-06-2019

Top geweldig verblijf gehad

Geweldige camping ruime plekken super schoon sanitair Marc en Crista de eigenaren waren top niks was hun te veel Mooie omgeving om te fietsen We gaan er van de zomer weer heen en dan 3 week

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Rien15-05-2019

Gewéldig!

Mark en Crista, wat een geweldige mensen zijn jullie toch, wat een mooie en rustige camping hebben jullie. Netjes en schoon. We hebben écht genoten van ons verblijf bij jullie en komen zeker nog terug want we hebben nog niet alle fietsroutes bij jullie in dat mooie Land van Maas en Waal kunnen doen. Gewéldig!

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Fred en Bep van Wieringen06-05-2019

Sebliem

Het was weer een jaar geleden en mensen wat hunkerden we weer om naar de camping te gaan. En wat een feest was het weer echt meer dan thuiskomen. Ontvangen met koffie en niet te vergeten de info EN de eitjes. Heerlijk zo'n ontvangst hij zet nog net de tent niet op maar voor de rest een gastheer en gastvrouw zoals je nergens tegen kom. Ook dit jaar zullen we weer meerdere malen van jullie camping gebruik gaan maken. Dank jullie voor alweer een geweldig verblijf.

• 10Bert en Henny04-05-2019

Zeer prettige camping, fijne pipowagen

Fijne goed verzorgde camping, zeer net sanitair, de eigenaars Mark en Christa waren zeer aardig en behulpzaam. Wij waren daar op koningsdag, en Mark en Christa kwamen het veld rond met bordjes tompoezen om aan iedereen uit te delen, wat een leuke verrassing. Er is een mooie grote binnen accomodatie, met spelletjes, biljart, boeken . Iedere dag broodjes service, met heerlijke broodjes, gebakken op de camping. Wij hebben de pipowagen gehuurd, en onze caravan deze keer thuisgelaten, omdat we even een kort weekend weg wilden. Dit is erg goed bevallen; de pipowagen is zeer compleet ingericht, zeer schoon en netjes, en knus en gezellig. Wij komen zeker terug op deze camping, voor langer verblijf met onze eigen caravan.

• 10Els en Aad03-05-2019

De camping is gewoon een super camping.

Mark en Christa Wat ons weer verraste dit jaar , er was weer van alles gedaan op jullie camping. o.a. nieuw tentenveldje , nieuwe tafels op het terras , totempaal voor aan de weg en natuurlijk plateau voor de voortent. Dat laatste vinden wij enorm fijn en erg comfortabel. Uiteraard is de camping in z'n totaal weer ontzettend netjes en schoon. Dat is in een woord geweldig.

• 9C Van der Put22-04-2019

Top voorzien. Een aanrader

Fantastisch verzorgd terrein. Super gastvrij. Meer dan welkom

• 9Staat v/h sanitair

• 10Gino derudder22-04-2019

Toppertje een luxe sanitair

Perfecte vakantie. Sanitair uitzonderlijk netjes. Echt zoals thuis. Met aandacht voor kleinste details. Meerdere malen per dag verse gastendoekjes. Constant zijn ze bezig om alles netjes te houden. Warm water om af te wassen. Zelf daar dagelijks verse schoteldoekjes. Het terrein is overal verhard om de caravan op te plaatsen, dus geen vuile boel. Luxe kampeerplaats. En mooi groen gras. Op 2 km een jumbo, aldi en lidl aanwezig. Op de camping zelf broodjesservice. Er is een leuke recreatie ruimte met darts en tv, gezelschapsspelletjes. Ook petanque veld. Bij aankomst krijg je eitjes en infobrochures en fietsroutes. Tiel en Buren leuk om te fietsen. Ook bloesemroute gefietst aanrader. Marc en Christa zijn de perfecte gastheer en vrouw. Zalige vakantie gehad

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 10Ronny De Bruyckere08-01-2019

Enige kleine camping, hier kan je volop genieten.

Wij komen reeds meerdere jaren, we komen echter terug.

Gereisd met partner in april 2018

• 2018
    8John Verheij11-12-2018

Rustig en fijn verblijf.

De camping bij het plaatsje boven-leeuwen in het land tussen Maas en Waal was een fantastische beleving. De beheerders, Mark en Krista zijn erg gastvrij, behulpzaam en gericht op een prettig verblijf voor de, gasten. In het dorpje boven-leeuwen is niet zoveel te beleven. Beneden- Leeuwen is daarentegen wat bruisende doo4 een lange winkelstraat, een koopcentrum. De activiteiten moet meer gezocht worden in fietstochten doo4 het land, langs landerijen, kwekerijen etc. In de dorpjes die je al fietsend tegenkomt zijn rustieke cafeetjes, restaurants etc. Een bezoek asn het, weer gerestaureerde, gemaal is zeer de moeite waard. Het was een fijn verblijf en afsluiting van onze vakantie.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 10Antoon01-12-2018

Geweldige camping prachtige uitzichten top mensen

Wat een fantastisch uitzicht en top keuken alles wat je als kampeerder nodig hebt

Gereisd met vrienden in oktober 2018

17 tips over Camping Minicamping den Hoogen Berg

• hoppieh, 05-06-2014

Steek de Waal over met één van de pontjes en ga eens lunchen of koffiedrinken op het prachtige terras bij "De Engel"in Doodewaard. Het prachtige uitzicht krijg je er gratis bij.

• dirkje, 06-02-2014

flipje in tiel is ook de moeite waard om heen te gaan

• dirkje, 06-02-2014

boven aan de berg kun je een heerlijk ijsje e ten bij de ijstent en bij tina heerlijk een patatje met een eigen gemaakte gehaktbal van de slager

1 vraag over Camping Minicamping den Hoogen Berg

• diana coolen, 11-08-2016

prijs opgaaf

Beste mevrouw,meneer,

wat is de prijs van een overnachting voor 2 personen in een kleine bus zonder electra?

bvd voor Uw reactie, vriendelijke groet,

Diana Coolen

• BBQToegestaan