Weer vandaag-1°-7°
9,8

Omschrijving
Minicamping den Hoogen Berg is de winnaar van een gouden Zoover award in 2017. De schone sanitaire voorzieningen, de recreatieruimte en het terras zijn een paar van de faciliteiten op de camping. Wie het leuk vindt kan in een volledig ingerichte pipowagen slapen. In de omgeving valt goed te fietsen en wandelen.

213 reviews over Camping Minicamping den Hoogen Berg in het Nederlands

Prima

Fam. van de Laar,
30-6-2018

Geweldige camping met gezellige gastheer en gastvrouw

Super

Johan Bruns,
26-6-2018

Na een jaar weer terug op deze camping voor een paar dagen, en de verwachtingen werden ook deze keer weer overtroffen. Je word vriendelijk begroet en krijgt meteen een hand vol foldertjes en tips om de dagen door te komen, eitjes voor een ontbijtje ontbraken ook deze keer niet.

Over het sanitair in een " Pipo wagen" niks dan lof, zelden schoner sanitair tegen gekomen.

De camping heeft mooie ruime plekken en is rustig gelegen.

Deze keer zullen we er geen jaar over heen laten gaan voor we terug komen , we zaten er met het WK en leuk om met wat andere naar voetbal te kijken in de gezellige kantine. En wie geen zin heeft blijft lekker in zijn caravan want je hebt geen last van de tv kijkers.

Marc en Christa, alle lof, sterkte met het seizoen en tot een volgende keer

Gereisd met partner in juni 2018

Camping als een warm bad

Hoppieh,
24-6-2018

Geweldige caming. Klein maar fijn. Sinds dit jaar prachtige verharde plaatsen waarop je ook een kleinere voortent prima vast kan zetten. De hele camping wordt met liefde en zorg onderhouden. Het sanitair is brandschoon. De spontane, behulpvaardige eigenaren Mark en Christa zijn bijzonder gastvrij en staan altijd voor je klaar. Op vaderdag werden we weer verrast met een leuk presentje voor iedereen. In de recreatieruimte is het gezellig TV-kijken naar het voetbal. Kortom een camping als een warm bad.

fantastisch

Fam. Bloemendaal,
24-6-2018

Heerlijke camping. Mooi, schoon en zeer verzorgd. Goede winkels dichtbij in Beneden Leeuwen. Vooral voor ouderen is het goed toeven bij Mark en Christa. Zij zijn attent en zeer zorgzaam voor hun gasten.

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig, fijne sfeer, mede door gastvrijheid .

Teake en Marijke vd Pol,
23-6-2018

Zeer gastvrij, schoon, plezierig.

Veel moeite doen ze om het je naar de zin te maken, vakantie gevoel.

Gereisd met partner in september 2017

In Duitsland heet dit een Superplatz

john,sjaan minnaard,
21-6-2018

Camping de hoogenberg .mooie verharde plaatsen geen voortenddoek nodig

super echtpaar doen alles voor de gast,met Moederdag bloemen en gebak voor ieder

geen verhooging voor pinkster enhemelsvaart. komen elk jaar terug 10 met grifel

Zeer schone douche en wc en geen muntjes.elk jaareen 9.7 of 9.8 van zoover

dus dit jaar minstens een 10

Gereisd met partner in mei 2018

Grandioos

Dirkje postmus,
      18-6-2018

We hebben weer een geweldige vakantie gehad bij mark en christa dit jaar hadden we een verharde ondergrond voor onze voortent waar we heel blij mee waren weer superette toiletten en geweldig mooi gras waar mark heel trots op is en super gezellige eigenaren die altijd voor je klaar staan dank jullie wel voor de gezelligheid

Gereisd met partner in mei 2018

Top een echte aanrader

Dick/ Joke Schreuder,
          8-6-2018

De hygiene is top, camping houders stralen het plezier waarmee ze het doen uit naar hun gasten. Heb je een probleem met iets, al is het je fiets denken altijd mee om het op te lossen. Zeer mooie verharde plekken, kortom een camping waar je met heel veel plezier verblijft.

Een echte aanrader!

Fam.Bommer,
          3-6-2018

We waren hier voor de derde keer.

Het was weer geweldig.Marc en Christa jullie waren weer geweldige gastheer en gastvrouw.

De plaatsen voor de caravans zijn verhard,dan blijft het gras mooi groen.Super!!

Omgeving mooi om te fietsen.

Gereisd met vrienden in mei 2018

De camping is gewoon een super camping.

Els en Aad,
          3-6-2018

Mark en Christa

Wat ons weer verraste dit jaar , er was weer van alles gedaan op jullie camping.

o.a. nieuw tentenveldje , nieuwe tafels op het terras , totempaal voor aan de weg en natuurlijk plateau voor de voortent.

Dat laatste vinden wij enorm fijn en erg comfortabel.

Uiteraard is de camping in z'n totaal weer ontzettend netjes en schoon.

Dat is in een woord geweldig.

Gereisd met partner in april 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping den Hoogen Berg in Boven Leeuwen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping den Hoogen Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.