Camping Minicamping den Hoogen Berg

Camping Minicamping den Hoogen Berg
9,7

209 reviews over Camping Minicamping den Hoogen Berg in het Nederlands

Geweldig, fijne sfeer, mede door gastvrijheid .

Teake en Marijke vd Pol
23-6-2018

Zeer gastvrij, schoon, plezierig.

Veel moeite doen ze om het je naar de zin te maken, vakantie gevoel.

In Duitsland heet dit een Superplatz

john,sjaan minnaard
21-6-2018

Camping de hoogenberg .mooie verharde plaatsen geen voortenddoek nodig

super echtpaar doen alles voor de gast,met Moederdag bloemen en gebak voor ieder

geen verhooging voor pinkster enhemelsvaart. komen elk jaar terug 10 met grifel

Zeer schone douche en wc en geen muntjes.elk jaareen 9.7 of 9.8 van zoover

dus dit jaar minstens een 10

Grandioos

Dirkje postmus
        18-6-2018

We hebben weer een geweldige vakantie gehad bij mark en christa dit jaar hadden we een verharde ondergrond voor onze voortent waar we heel blij mee waren weer superette toiletten en geweldig mooi gras waar mark heel trots op is en super gezellige eigenaren die altijd voor je klaar staan dank jullie wel voor de gezelligheid

Top een echte aanrader

Dick/ Joke Schreuder
              8-6-2018

De hygiene is top, camping houders stralen het plezier waarmee ze het doen uit naar hun gasten. Heb je een probleem met iets, al is het je fiets denken altijd mee om het op te lossen. Zeer mooie verharde plekken, kortom een camping waar je met heel veel plezier verblijft.

Een echte aanrader!

Fam.Bommer
              3-6-2018

We waren hier voor de derde keer.

Het was weer geweldig.Marc en Christa jullie waren weer geweldige gastheer en gastvrouw.

De plaatsen voor de caravans zijn verhard,dan blijft het gras mooi groen.Super!!

Omgeving mooi om te fietsen.

De camping is gewoon een super camping.

Els en Aad
              3-6-2018

Mark en Christa

Wat ons weer verraste dit jaar , er was weer van alles gedaan op jullie camping.

o.a. nieuw tentenveldje , nieuwe tafels op het terras , totempaal voor aan de weg en natuurlijk plateau voor de voortent.

Dat laatste vinden wij enorm fijn en erg comfortabel.

Uiteraard is de camping in z'n totaal weer ontzettend netjes en schoon.

Dat is in een woord geweldig.

Één echte aanrader!

Elly Bommer
              2-6-2018

We waren hier voor de derde keer met 2 caravans en gebruik van de pipowagen.

Nieuw waren de mooie verharde plaatsen om je caravan waterpas te zetten en geen gras meer in de voortent.

Marc en Christa waren weer zeer gastvrij.Sanitair mooi schoon .Het was weer heel gezellig.Omgeving is mooi om te fietsen.

Een absolute aanrader

Fam Lamers
              27-5-2018

Schitterende kleine camping, prachtig gelegen, vriendelijk eigenaren, uitermate schoon sanitair, heerlijk plekken voor de caravan. Kortom alles perfect. Geen enkel minpuntje? Als er al wat te aan te merken zou zijn is het hoogstens dat de wcpotten aan de lage kant zijn. Maar dat neem je graag voor lief gezien de vele pluspunten

Super fijne camping

D&T van der Gaag
              24-5-2018

Super mooie schone en perfect verzorgde camping!

Lieve mensen die er alles aan doen om het ieder naar de zin te maken!

Wat ons betreft zeker gelukt!

Wij komen binnenkort weer een weekend!

super locatie

wouter en margriet
              23-5-2018

bijzondere gastvrije en enthousiaste eigenaren Christa en Mark. Een heerlijke camping, sfeervol en gezellig. Super schoon sanitair in een pipowagen Hoe leuk kan het zijn. kortom een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping den Hoogen Berg in Boven Leeuwen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping den Hoogen Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.