Camping Minicamping den Hoogen Berg

Camping Minicamping den Hoogen Berg
9,7

209 reviews over Camping Minicamping den Hoogen Berg in het Nederlands

Für unsere Bedürfnisse einfach super.

Eva D.
30-8-2018

Wir waren 1 Woche zur Erholung dort. Es ist ein sehr schöner, sauberer und ruhiger Platz. Das Betreiberpaar ist sehr freundlich, hilfsbereit und nett. Wer Ruhe sucht und gerne Fahrrad fährt, findet hier einen tollen Platz. Die sanitären Anlagen sind sehr gepflegt. Nicht für Familien mit Kleinkindern geeignet, für Jugendliche, die Abwechslung suchen und Party machen wollen sicherlich auch nicht.

Wir haben uns sehr wohl gefühlt. Danke für diesen schönen Platz.

fantastish

A .Westland
28-8-2018

vriendelijke eigenaars bij aankomst informatiemap

keurig schoon

mooi grasveld afvalzakken bij de caravans worden regelmatig vervangen

Zeer vriendelijke en gastvrije camping beheerders

Mieny en Frits
21-8-2018

Alles prima ,zeer schoon super😂😂

Voor ons is het een geweldige tijd geweest.

Cor en Corrie Keus
14-8-2018

Van 10 juli tot 6 augustus 2018 op de camping in Boven Leeuwen bij Mark en Christa gekampeerd. 4 heerlijke weken gehad.

Wat is het toch een geweldig echtpaar niets is hen teveel staan altijd klaar voor de gasten wat er ook gebeurt een paar voorbeelden.

Er waren zeer warme dagen bij maar niet getreurt Mark zette een paar zwembaden neer om verkloeling te zoeken.

Toen Mark hoorde dat ik thuis op de hometrainer revalideerde werd er de andere dag een hometrainer gebracht

Voor ons is het een geweldige tijd geweest.

Helemaal prima!

Jan en Hennie
13-8-2018

Mark en Christa zijn hartelijk, betrokken en gastvrij! Tijdens de warme dagen zorgden ze voor airco in de gemeenschappelijke ruimte en voor zwembaden op het veld om even af te koelen. Top! Super schoon sanitair. Gewoon een hele fijne gezellige camping!

Super

Hay Reijnders
13-8-2018

Mooie en super schone camping. Familiaire sfeer. s'Nachts een flink onweer met zware windstoten gehad.

Eigenaar Marc kwam rond half twee poolshoogte nemen of er schade was en hij eventueel kon helpen.

Dit nog nooit meegemaakt. Geweldig

Geweldig!!

H. vd Mossel, T. Poelstra
2-8-2018

Een geweldige 14 dagen hier door gebracht. (24-5 t/m 7-6). Eén en al vriendelijkheid, zorgzaamheid van de camping-eigenaren Mark en Christa.

fantastisch

Piet THalen
27-7-2018

niks op aan te merken ,uitstekend verzorgd,super vriendelijke eigenaars

wij hadden mede dankzij jullie een fijne vakantie

ad en nelly Bink
27-7-2018

rondgetrokken en op 6 campings gezeten en toen kwamen we hier terecht wat een verademing het kan dus toch vriendelijkheid netheid en dit alles omgeven met een vleugje humor Komen zeker nog terug

Fantasties

Gerrit en Hennie Wermink
26-7-2018

Voor de 2e keer hier weer een geweldige ontvangst en een top verblijf op hun prachtig schone camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping den Hoogen Berg in Boven Leeuwen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping den Hoogen Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.