Camping Minicamping den Hoogen Berg

• 9.8Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

Minicamping den Hoogen Berg is de winnaar van een gouden Zoover award in 2017. De schone sanitaire voorzieningen, de recreatieruimte en het terras zijn een paar van de faciliteiten op de camping. Wie het leuk vindt kan in een volledig ingerichte pipowagen slapen. In de omgeving valt goed te fietsen en wandelen.

251 reviews over Camping Minicamping den Hoogen Berg

• 2019
    9Tilly Braam23-08-2019

Persoonlijke, mooie camping

Vandaag thuis gekomen van een verblijf op deze camping. Er is al veel over geschreven, en terecht is het een erg mooie kleine camping. Aan het begin van onze vakantie kregen wij panne met de auto. Mark heeft ons fijn geholpen. Bij aankomst eerst wat drinken en kennis maken. En dit is wat deze camping zo fijn maakt. Een nadeel is dat er niet een plaats gereserveerd kan worden. Wij hebben geboekt voor volgend jaar vanaf Hemelvaart. Want dit moet wel, omdat deze camping zeer geliefd is.

• 10Frans Wildhagen11-08-2019

Een camping waar wij een fantastisch vakantie hebben gehad met vrienden.Goed ontvangst met koffie en eitjes.Kraakschone sanitair.Prachtige verharde plaatsen.Maar vooral heel gastvrij,Mark en Christa. Ook voor de heerlijke bitterballen. Wij komen zeker terug

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Adriaan09-08-2019

Hele gastvrije mensen die er alles aan doen om het naar je zin te maken

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Fam. Rensen06-08-2019

Fantastische

Een nette, gastvrije en bovenal schone camping voor een zeer schappelijke prijs. Mark en crista proberen het alle gasten naar hun zin te maken. Ze zijn erg gastvrij! Alles is in de puntjes verzorgd. Helpen iedereen met begeleiden van het plaatsen van de caravan/camper. Mooie verharde plekken op de camping en een geweldige omgeving om lekker er op uit te gaan.

• 10Sippie02-08-2019

Een echte aanrader

Heel hartelijk ontvangen door Mark en Christa, toen we doorweekt met fiets en trekkerstent arriveerden. Zeer verzorgde camping, de sanitaire voorzieningen tiptop, netjes onderhouden. De kantine waar je iets warms of fris kan drinken, met darts en biljart waren voor ons zeker een meerwaarde.

• 10Frans & Mia02-08-2019

Eigenaren doen het uitstekend.

Leuke mini camping met spontane eigenaren ( Mark & Christa ) die echt belangstelling hebben in hun gasten. Verrassing , bij de hoge temperatuur van 40 gr. werden er een drietal zwembaden geplaatst, verdeeld over de camping. Hier werd dankbaar gebruik van gemaakt, en elke dag opnieuw voorzien van "vers"water. De plaatsen zijn ruim te noemen met veel privacy.
    Ook de kantine met airco , waar een biljart / dart bord / etc. en diverse drankjes te verkrijgen zijn, was leuk ingericht. Omgeving is een waar paradijs voor de fiets liefhebbers. Info ruim aanwezig , verstrekt door Mark en Christa. Samenvattend : uitstekende camping waar we zeker terug gaan komen.!

• 9Fam.Groenewold Stadskanaal01-08-2019

Het was prima om er te zijn,zeer goede ontvangst en goed onderhouden camping en toiletten. leukemensen

• 10susan en hans hoogendoorn30-07-2019

voor herhaling vatbaar...super!!

Geweldige week gehad in deze prachtige rivierenstreek. We zijn meer dan tevreden over deze camping. De zeer vriendelijke eigenaren doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. We komen zeker terug.

• 10Chris en Marianne29-07-2019

Hele fijne camping, aanrader.

Heerlijk 3 weken gekampeerd bij Mark en Christa op Minicamping Den Hoogen Berg. Bij binnenkomst een doosje eieren en ruime omgeving info. Wij zaten net in de hete periode, 40gr. Mark had 3 ruime badjes neer gezet die elke morgen door hem werden gevuld met schoon water. Door de campinggasten werd hier flink gebruik van gemaakt..nog gezellig ook. In de kantine naar Max gekeken, wat wil je nog meer. Ruime verharde plekken voor je voortent, altijd een praatje van Mark en Christa. Wij komen volgend jaar weer terug !

• 10Johan en Martine de Vries29-07-2019

Super!!

Gezellige en gemoedelijke kleine camping, met zeer betrokken en altijd aanwezige eigenaren Mark en Christa. Ruime plaatsen met harde ondergrond. Het sanitair is super schoon en comfortabel. Het fietsenhok is mooi ruim en compleet met genoeg stopcontacten om de fietsaccu's weer op te laden.

17 tips over Camping Minicamping den Hoogen Berg

• hoppieh, 05-06-2014

Steek de Waal over met één van de pontjes en ga eens lunchen of koffiedrinken op het prachtige terras bij "De Engel"in Doodewaard. Het prachtige uitzicht krijg je er gratis bij.

• dirkje, 06-02-2014

flipje in tiel is ook de moeite waard om heen te gaan

• dirkje, 06-02-2014

boven aan de berg kun je een heerlijk ijsje e ten bij de ijstent en bij tina heerlijk een patatje met een eigen gemaakte gehaktbal van de slager

1 vraag over Camping Minicamping den Hoogen Berg

• diana coolen, 11-08-2016

prijs opgaaf

Beste mevrouw,meneer,

wat is de prijs van een overnachting voor 2 personen in een kleine bus zonder electra?

bvd voor Uw reactie, vriendelijke groet,

Diana Coolen

• BBQToegestaan