Camping Minicamping den Hoogen Berg

Camping Minicamping den Hoogen Berg
9,8

Omschrijving
Minicamping den Hoogen Berg is de winnaar van een gouden Zoover award in 2017. De schone sanitaire voorzieningen, de recreatieruimte en het terras zijn een paar van de faciliteiten op de camping. Wie het leuk vindt kan in een volledig ingerichte pipowagen slapen. In de omgeving valt goed te fietsen en wandelen.
Laatste review

Kan werkelijk niets bedenken wat er niet goed is. Ja 1 dingetje misschien. De toegangsweg kan voor grote caravans wel redelijk krap zijn.

5 reviews over Camping Minicamping den Hoogen Berg in het Nederlands

Heel goed

Mathias Lehmann,
13-2-2017

Onderweg met de fiets naar Zweden mijn tweede nacht op Minicamping den Hoogen Berg doorgebracht. Alles heel proper en verzorgt. Heel goed sanitair en warme douche. Gezellige cantine waar we WK voetbal gekeken hebben met zijn allen. De eigenaars trakteerden met een klein borrelhapje. Ik heb de wedstrijd niet helemaal uitgekeken en hoorde in mijn tentje niets van lawaai of mede campeerders. Heel rustige camping dus. Een dikke pluim aan de eigenaars. Hier kom ik zeker nog terug.

Geweldig vriendelijke eigenaren, mooi en verzorgd sanitair, mooie kantine.

Alles is schoon en netjes.

Jac Reyer
26-4-2015

Super schoon en gastvrij.

Schitterende mini-camping

martijnlemmers78
19-9-2014

Ik heb 3 weken in de pipo-wagen gezeten. Mooie en nette camping met vriendelijke eigenaren. De plaatsen liggen er geweldig bij. Er zijn 25 ruime plekken en een pipo-wagen en het is er lekker rustig. Sanitair is mooi en zeer schoon. De eigenaren doen er alles aan om de kampeerders naar hun zin te maken en te voorzien van informatie. Ondanks dat ik uit de regio kom, verbaasde deze camping mij in positieve zin.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping den Hoogen Berg in Boven Leeuwen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping den Hoogen Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.