Camping Minicamping den Hoogen Berg

Camping Minicamping den Hoogen Berg
9,8

Omschrijving
Minicamping den Hoogen Berg is de winnaar van een gouden Zoover award in 2017. De schone sanitaire voorzieningen, de recreatieruimte en het terras zijn een paar van de faciliteiten op de camping. Wie het leuk vindt kan in een volledig ingerichte pipowagen slapen. In de omgeving valt goed te fietsen en wandelen.
Laatste review

Piet en Marianne v. Dam,
10-9-2015

Wij kamperen 16 á18 weken per jaar en doen veel campings aan.

Maar zoals het bij camping den Hoogen Berg is hebben wij nog nooit meegemaakt!

Wat een hartelijk ontvangst.

Wat een verzorgde camping en schoon sanitair.

Goede sfeer en altijd in voor een gezellig praatje.

Komen hier vast weer terug!!!

3 reviews over Camping Minicamping den Hoogen Berg in het Nederlands

Piet en Marianne v. Dam
10-9-2015

Wij kamperen 16 á18 weken per jaar en doen veel campings aan.

Maar zoals het bij camping den Hoogen Berg is hebben wij nog nooit meegemaakt!

Wat een hartelijk ontvangst.

Wat een verzorgde camping en schoon sanitair.

Goede sfeer en altijd in voor een gezellig praatje.

Komen hier vast weer terug!!!

Mooie kleine camping

Nadia
22-8-2014

Super schone camping met mooi toiletgebouw, fietsenstalling, nieuwe parkeerplaats, overkapping met BBQ en tv en gezellige dieren.

Een weekje gelogeerd bij opa en oma die zeer regelmatig verblijven op de deze camping. Mark en Christa zijn super vriendelijk en niets is te veel!

Ga zo door!

Een zeer gastvrije camping de aan alle eisen voldoet zoals:

Omgeving, vriendelijkheid, behulpzaam, ruime plekken en zeer schoon!

Ondanks dat het weer wisselvallig was hebben wij 20 dagen genoten.

Dat er een pipowagen te huur is, was voor ons een uitkomst.

Daardoor konden we met familie gezamenlijk kamperen door gebruik te maken van deze combinatie.

De pipowagen is zeer goed uitgerust en ook super schoon.

Wij wensen Mark en Christa heel veel succes met jullie droomcamping namens, Wim, Marijke, Fred en Hennie.

Tot ziens!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping den Hoogen Berg in Boven Leeuwen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping den Hoogen Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.