9,8

Minicamping den Hoogen Berg is de winnaar van een gouden Zoover award in 2017. De schone sanitaire voorzieningen, de recreatieruimte en het terras zijn een paar van de faciliteiten op de camping. Wie het leuk vindt kan in een volledig ingerichte pipowagen slapen. In de omgeving valt goed te fietsen en wandelen.

14 reviews over Camping Minicamping den Hoogen Berg in het Nederlands

Geweldige camping prachtige uitzichten top mensen

Antoon,
1-12-2018

Wat een fantastisch uitzicht en top keuken alles wat je als kampeerder nodig hebt

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Een echte aanrader!

Fam.Bommer,
3-6-2018

We waren hier voor de derde keer. Het was weer geweldig.Marc en Christa jullie waren weer geweldige gastheer en gastvrouw. De plaatsen voor de caravans zijn verhard,dan blijft het gras mooi groen.Super!! Omgeving mooi om te fietsen.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Één echte aanrader!

Elly Bommer,
2-6-2018

We waren hier voor de derde keer met 2 caravans en gebruik van de pipowagen. Nieuw waren de mooie verharde plaatsen om je caravan waterpas te zetten en geen gras meer in de voortent. Marc en Christa waren weer zeer gastvrij.Sanitair mooi schoon .Het was weer heel gezellig.Omgeving is mooi om te fietsen.

Gereisd met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

jelle bley
6-7-2016

Erg gastvrij goede parkeergelegenheid

Gereisd met vrienden in augustus 2015

sanitaire voorziening zijn uitsteken goed schoon en fris, eigenaars zijn vriendelijk, gastvrij en heel behulpzaam.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Prachtig!

Bram en Nanda
13-6-2016

Wij hebben nog nooit zo'n mooie, kleine camping gezien. De meeste campings waren erg goed, maar deze is top! De grasmat is prachtig, de sfeer super gezellig, het sanitair - zo schoon heb ik het nog nooit gezien! En Mark en Christa zijn heel erg vriendelijk, ontspannen en gezellig. Het is heerlijk rustig op de camping met leuk uitzicht over weilanden en paarden en vrolijk fluitende vogeltjes. We zijn super ontspannen thuis gekomen! Omdat er geen kinderspeelgoed staat, heb ik dat een 8 gegeven, maar het is echt niet zo dat kinderen niet welkom zijn.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Uitstekende camping, prima sanitair, fantastisch

c.heesakkers
30-6-2015

Algemene indruk: prima. Omgeving: Alles op korte afstand te bereiken. Gelegen: rustige bebouwde omgevindg

Gereisd met vrienden in mei 2015

Zéér aan te bevelen

Elly Bommer
2-6-2015

Wat een vriendelijke ontvangst door Mark en Christa!!!! Met 2 caravans en de pipowagen was het een aangenaam verblijf op deze mooie, schone camping. In overleg was alles te regelen.Hun was niets teveel.Onze barbecue in open lucht kon niet door gaan.Mark heeft een overdekte ruimte gemaakt met verwarming voor ons. Op zondagmorgen werden we met iets lekkers verrast. De omgeving is geweldig om te fietsen. Swapo heeft een reden om terug te komen.

Gereisd met vrienden in Fri May 29 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uit muntende plek voor kort of een lange vakantie

F van Wieringen
21-9-2014

Camping de hoogenberg is een plek waar warmte en hartelijkheid op de 1e plaats komt. Er is zoveel te doen in de omgeving en makkelijk berijdbaar . Voor de eigenaars Christa en Mark is oprecht niets te veel. Voor prijs kwaliteit de volle 100% dus een vette 10.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Bijzonder mooie camping!

Ria Gewald
11-8-2014

Samen met mijn vriendin,op aanraden van vrienden van ons, 6 dagen op deze camping geweest.Al vele malen geroemd maar het is dan ook fantastisch verzorgd! Mark en Christa hebben dan ook aan alles gedacht om het de gasten zo comfortabel mogelijk te maken. De plekken,aansluitingen,sanitair,fietsenstalling met oplaadpunten,behulpzaam bij alles! Kortom een super camping! Lia en Ria

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
      • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping den Hoogen Berg in Boven Leeuwen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping den Hoogen Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.