Camping Minicamping den Hoogen Berg

Camping Minicamping den Hoogen Berg
9,8

Omschrijving
Minicamping den Hoogen Berg is de winnaar van een gouden Zoover award in 2017. De schone sanitaire voorzieningen, de recreatieruimte en het terras zijn een paar van de faciliteiten op de camping. Wie het leuk vindt kan in een volledig ingerichte pipowagen slapen. In de omgeving valt goed te fietsen en wandelen.
Laatste review

Super lieve camping eigenaaren

Zeer gastvrij

Marieke,
4-6-2017

Vanuit de camper gebeld dat we nog een overnachtingsplaats nodig hadden, maar dat we laat zouden aankomen. Eigenaar Mark zou wachten: 23.10 uur uiterst gastvrij ontvangen en de volgende dag speciaal croissants gebakken voor de kinderen. Super schoon sanitair. Prachtige plaatsen voor je caravan.

Super

Arie Hilgen
25-8-2016

Goed onderhouden en mooi schoon sanitair

Super!

Bauke
7-7-2016

Super service klantvriendelijk

Fantastisch, fijne gezellige eigenaren

J.F.M. Boxtart-Keijser
6-7-2016

Je voelt je welkom op de camping.

Fantastisch mooie omgeving top

diane v gelder
5-7-2016

Super mooie schone, rustige camping met geweldige eigenaren die er alles aan doen om het iedereen naar de zin te maken!

Topper, echte aanrader !

rickjhj
4-7-2016

Super relaxte camping met ontspannen eigenaren. Ze hebben het geweldig voor elkaar. Leuke gemeenschapsruimte met biljart, dart en mooie TV (EK 2016). Veld ligt er bijzonder goed bij en sanitair is top.

Super mooie camping!

ooijenjpm
23-4-2014

Deze camping heeft ruime plaatsen met mooi gras, wifi, vele vuilnisbakken, schoon sanitair in een gezellige wagen, fietsenhok, bbq plek, mooie locatie, jeu de boules plaats en persoonlijke aandacht van Mark en Christa.

Ontzettend schoon!

Carin en Maurice
13-8-2013

Een kleine camping die erg geschikt is voor mensen die ervan houden op te fietsen. De eigenaars zijn ontzettend vriendelijk. Het sanitair is schoon! maar dan ook echt schoon!

Geweldig!!

Serge Stange
31-7-2012

10 dagen verbleven op de mini-camping! Daarna nog een weekend teruggeweest aangezien het zeer goed bevallen is. Mooie, rustige camping met ruime plaatsen en zeer hartelijke, behulpzame eigenaren. Camping is zeer overzichtelijk, dus zeer geschikt voor (kleine) kinderen. Dichtbij de Waal, heerlijk om te fietsen over de dijkjes. Kortom, een supercamping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping den Hoogen Berg in Boven Leeuwen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping den Hoogen Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.