Camping Minicamping den Hoogen Berg

Camping Minicamping den Hoogen Berg
9,8

Omschrijving
Minicamping den Hoogen Berg is de winnaar van een gouden Zoover award in 2017. De schone sanitaire voorzieningen, de recreatieruimte en het terras zijn een paar van de faciliteiten op de camping. Wie het leuk vindt kan in een volledig ingerichte pipowagen slapen. In de omgeving valt goed te fietsen en wandelen.

5 reviews over Camping Minicamping den Hoogen Berg in het Nederlands

Klazien,
8-7-2018

Fijne gezellige camping.

Ontvangst Hartelijk. Met goede informatie van de omgeving.

Route kaarten. En eitjes heerlijk .

Rianne Brocker,
21-10-2017

Supergoede camping. Zeer nette toiletwagen. Keurig schoon. Campinghouder maakt iedere dag een praatje met alle gasten. Je wordt verwelkomt met een informatiepakket van de streek en een doosje eieren. Je komt echt tot rust

gastvrij

N nieuwenhoff
30-8-2016

Geweldig schoon sanitair rust ruimte

Ben je wat vergeten thuis proberen mark oof christa het op te lossen( ik was een x mijn kussen vergeten en meteen kwamen ze met een kussen aan

Helemaal fantastisch

Ineke peters
5-7-2016

Gezellige camping en alles goed verzorgd met elke morgen vers gebakken broodjes

Waar vindt je dit nog?!

Jos van der Maat
4-7-2015

Een mooie rustige camping voorzien van prima faciliteiten en eigenaren die je als "God in Frankrijk" vertroetelen! Waar vindt je dat nog? Alle lof voor Mark en Christa en hun mooie camping! Kom hier graag weer eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping den Hoogen Berg in Boven Leeuwen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping den Hoogen Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.