9,8

Minicamping den Hoogen Berg is de winnaar van een gouden Zoover award in 2017. De schone sanitaire voorzieningen, de recreatieruimte en het terras zijn een paar van de faciliteiten op de camping. Wie het leuk vindt kan in een volledig ingerichte pipowagen slapen. In de omgeving valt goed te fietsen en wandelen.

174 reviews over Camping Minicamping den Hoogen Berg in het Nederlands

Enige kleine camping, hier kan je volop genieten.

Ronny De Bruyckere,
8-1-2019

Wij komen reeds meerdere jaren, we komen echter terug.

Gereisd met partner in april 2018

Rustig en fijn verblijf.

John Verheij,
11-12-2018

De camping bij het plaatsje boven-leeuwen in het land tussen Maas en Waal was een fantastische beleving. De beheerders, Mark en Krista zijn erg gastvrij, behulpzaam en gericht op een prettig verblijf voor de, gasten. In het dorpje boven-leeuwen is niet zoveel te beleven. Beneden- Leeuwen is daarentegen wat bruisende doo4 een lange winkelstraat, een koopcentrum. De activiteiten moet meer gezocht worden in fietstochten doo4 het land, langs landerijen, kwekerijen etc. In de dorpjes die je al fietsend tegenkomt zijn rustieke cafeetjes, restaurants etc. Een bezoek asn het, weer gerestaureerde, gemaal is zeer de moeite waard. Het was een fijn verblijf en afsluiting van onze vakantie.

Super

A.F. Timmermans,
1-12-2018

Super camping, super eigenaren, Mark en Christa, perfect onderhouden Sanitair. Een aanrader.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ans en Ton de Ruijter,
18-10-2018

De bedoeling was voor 1 week maar het werden er bijna 3, zo heerlijk en relaxt is het op de mooie minicamping van Mark en Christa (Lief-Vlot-Hulpvaardig en Gastvrij) in Boven-Leeuwen. Heel mooi en schoon sanitair in een pipowagen, grote en mooie plaatsen (verhard), fietsen kunnen in een overdekte fietsenstalling. `s Avonds heb je de gelegenheid om een potje te biljarten, t.v kijken of even aan de bar zitten met mede kampeerders in een gemeenschappelijk ruimte. De omgeving is prachtig om te fietsen en te wandelen.

Super!

Teake en marijke vd pol,
28-9-2018

Keurig, nette camping .warm onthaal,attent zorgvuldig, gepaste aandacht,erg gezellig. Wij hebben ons verblijf als warm welkom ervaren.voelde als vakantie. Ik kan iedereen aan bevelen om deze camping te bezoeken. P.s zelf krijg je n doosje eieren bij aankomst."

Super 😎🤗

Jolanda en Ron uit Nijverdal,
22-9-2018

Dit was de 4e keer bij Mark en Christa, maar zeker niet de laatste maal op hun supercamping; verzorgd en schoon sanitair, goede verharde plekken en hun enorme gastvrijheid 👍 Verder ligt de camping mooi centraal voor vele fietstochten, op de dijken rond het Land van Maas en Waal.

Gereisd met partner in september 2018

Ferme gezellige camping, een aanrader.

Gert Curinckx,
19-9-2018

Super gezellige camping met super net sanitair en toffe eigenaars die altijd voor je klaar staan. Leuke omgeving om te fietsen en te wandelen.

Super

Snack n Wrap,
17-9-2018

Heel vriendelijk en aardig ,gast heer en gast vrouw

Een sprookjes camping

Henri en Lidy Dam,
13-9-2018

Gezellige en gemoedelijke kleine camping. De eigenaren Mark en Christa geven spontaan aan dat zij blij zijn met je komst. Hebben warme belangstelling en willen je overal mee helpen. Ruime plaatsen met harde ondergrond waar caravan meteen waterpas staat. Centrale ligging voor mooie fietstochten.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tot in de kleinste details perfect!

Fam. Mafait,
12-9-2018

Over alles is nagedacht om het de gasten zo veel mogelijk naar de zin te maken.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping den Hoogen Berg in Boven Leeuwen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping den Hoogen Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.