Camping Minicamping den Hoogen Berg ****

Review geschreven door John Verheij

Rustig en fijn verblijf.

John Verheij,
11-12-2018

De camping bij het plaatsje boven-leeuwen in het land tussen Maas en Waal was een fantastische beleving. De beheerders, Mark en Krista zijn erg gastvrij, behulpzaam en gericht op een prettig verblijf voor de, gasten. In het dorpje boven-leeuwen is niet zoveel te beleven. Beneden- Leeuwen is daarentegen wat bruisende doo4 een lange winkelstraat, een koopcentrum. De activiteiten moet meer gezocht worden in fietstochten doo4 het land, langs landerijen, kwekerijen etc. In de dorpjes die je al fietsend tegenkomt zijn rustieke cafeetjes, restaurants etc. Een bezoek asn het, weer gerestaureerde, gemaal is zeer de moeite waard. Het was een fijn verblijf en afsluiting van onze vakantie.

Gereisd met partner in september 2018