Beeldentuin AJ & LW Bier

Beeldentuin AJ & LW Bier

9.2Fenomenaal

• 8nadiaonderstal30-03-2013

inspirerende tuin

vloeiende kunst waar ik me direct door geinspireerd voelde, zeker in deze mooie tuin. Het voegt echt ontspanning en nieuwe ideeën toe aan een weekendje er tussen uit...

Gereisd met partner in april 2012

• 9Mieke van de Wiel10-08-2012

Mooie beelden.

Leuk, de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8schurink08-07-2012

mooi

heerlijk om rustig doorheen te wandelen.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Bianca en Jan van den Berk23-09-2011

Mooie locatie en prachtige beelden

Wij werden hartelijk ontvangen door Dolf en zijn vrouw Louise in hun prachtige tuin. Dolf vertelt enthousiast over zijn creaties en hoe hij aan het hout is gekomen. Heel leuk en zeker een aanrader om een middagje langs te gaan.

Gereisd met partner in september 2011

• 10Corry Vriens20-08-2011

Prachtige tuin

De beeldentuin bij Dolf en Louise is prachtig. Elke keer als ik er ben maak ik even een rondje. Ik geniet er altijd van. De beelden zijn prachtig ,echt de moeite waard om te gaan kijken. De gastvijheid is TOP. Corry

Alleen gereisd in januari 2011

• 10Bram en Marja17-08-2011

Geweldige creatieve harmonie tussen kunst en tuin.

Bij ons bezoek aan de beeldentuin en de ateliers viel behalve de schitterende kunstwerken, vooral de perfecte harmonie op tussen de geplaatste kunstwerken en de met zorg aangeplante bomen en struiken op. Het is dus niet alleen maar een tuin, of alleen maar kunst, nee naar onze mening is het geheel wat het een het ander ondersteund. Met veel zorg en toewijding dus samengesteld. Het is echter alleen maar juist te omschrijven door het zelf te beleven. Succes en veel plezier. Bram & Marja Hofman, Lekkerkerk.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 9Betty van den Berk17-08-2011

creatieve en met liefde gecreeerde tuin

De tuin is een plaatje om te zien en de beelden zijn van hoogwaardige creatieve klassen.

Alleen gereisd in augustus 2011

• 9Pascal & Marco16-08-2011

Een pracht tuin!

De tuin in het echt beleven is echt genieten. Ik heb een paar rondjes gewandeld en telkens viel me weer een ander kunstwerk op. Dolf & Louise hebben er een mooie tuin van gemaakt, alles is in harmonie met elkaar. En je wordt gastvrij ontvangen, echt een bezoekje waard!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10Dick Steijn19-07-2011

Geweldig!

Wij zijn een kleine hobby-club. Via een exposities in Bronkhorst zijn we met Dolf in aanraking gekomen. Hieruit volgde een afspraak in zijn eigen beelden tuin. Geweldige ontvangst, heel gastvrij en er werd echt de tijd genomen om dingen uit te leggen en toe te lichten. Zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 10Frank Borger18-07-2011

Prachtige tuin en schitterende beelden!

Ik ben laatst met een groepje gaan kijken in de beeldentuin van Dolf en was verrast van al de fraaie kunstwerken. Met veel liefde gemaakt!

Gereisd met vrienden in juni 2011