Vakantiehuis
8,9

8 reviews over Vakantiehuis Vakantieboerderij Groepsacc. De Holdeurn in het Nederlands

Ieder jaar weer....

Fragar
14-3-2018

Wij komen hier al bijna 20 jaar ieder jaar in maart, eerst met z'n tweeën, nu het laatste weekend met 15 man, kinderen en kleinkinderen. De huisjes zijn prima, keukenhoek heeft alles, bedden zijn OK, ruime badkamer. Goede verwarming. Jacco, de eigenaar heeft ook geïnvesteerd in zonnepanelen en warmtepompen. De Wi-FI is verbeterd en gratis. Ook de TV is vernieuwd...gisteren zagen wij op 5m afstand een reetje!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2018

Geweldige omgeving

Aad Zuiderwijk
12-2-2017

Appartement Holdeurn ligt in een mooie omgeving met veel heuvels. We troffen het met een winterse omgeving. Eigenaar zorgde voor een niet gladde weg. We mochten zonder extra te betalen langer gebruik maken van het appartement . Een goede aanrader.

Gereisd Met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig weekend gehad!

Betsie
22-11-2015

Nette appartementen, fijn dat elk gezin zijn eigen privé ruimte kan hebben. Gezellige groepsruimte en waar we enorm van genoten hebben was het zitten rondom het kampvuur met gitaar en zang. Prachtige omgeving!

Gereisd Met vrienden in september 2015

Mooi ligging

Jos
25-6-2013

Appartementen hebben mooi uitzicht vanaf terras en bieden over het algemeen voldoende rust en speelruimte vor kinderen. Eigenaar is vriendelijk en behulpzaam.

Alleen zou men iets meer aandacht mogen besteden aan het schoonmaken van de appartementen en dan met name de vloeren. Slippers zijn echt nodig om zwarte voeten of vieze sokken te voorkomen.

Maar dat heeft onze vakantiepret niet mogen drukken. De omgeving maakt veel goed.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima plek als uitvalsbasis voor regio

thijs vossen
9-5-2013

Basale accommodatie, maar prima in orde.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2013

ligt in een onwijs mooie omgeving

Bea Oosten
14-9-2011

Wij hebben een 8 pers. gehuurt met 2 kinderen en twee honden. Wat een ruimte heerlijk echt geweldig. Zeer gastvrije vriendelijke mensen. Dit was onze tweede keer dat wij er waren en wij gaan zeker nog een keer

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Aanrader

dane
30-3-2011

Wij hebben in een appartement voor 4 personen gezeten. Dit was voldoende ruim voor ons gezin. De kinderen hebben genoten van de speelhuisjes. Leuk is ook dat je zo het bos inloopt. De appartementen zijn gunstig geprijsd, zeker een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2011

Aanrader!

Mirjam
18-1-2010

Ruime, schone huisjes. Ideaal voor grote groep. De 8-persoonswoning is erg groot en hier kun je overdag goed met iedereen verblijven. Leuke speelhuisjes en veel speelgoed voor de kinderen. Mooie, rustige plek. In de omgeving is er veel te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jan 18 2010 22:19:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Vakantieboerderij Groepsacc. De Holdeurn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieboerderij Groepsacc. De Holdeurn in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieboerderij Groepsacc. De Holdeurn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Vakantieboerderij Groepsacc. De Holdeurn