Géén boekingskosten

Meer camping info

176 Reviews over Nederrijkswald

• 10Hedwig09-05-2022

Familiereunie op fantastiche locatie

We hadden geboekt voor een familiereunie met 90 deelnemers van 0 tot 85. Fantastisch verzorgt met bbq, diskgolven en ritjes met de huifkar. Heel erg aan te bevelen voor een feestje met een (grote) groep.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Sander Jansens16-11-2021

Grote kampeerplaatsen

We waren met familie en stonden mooi bij elkaar op het nieuwe veld. Mooi ruim, open zicht op weiland. Hond kon direct wandel bos in. Eten laten bezorgen op plek mogelijk.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Jessica16-11-2021

Voor herhaling

Fijne vakantie gehad op deze camping. Gelegen aan de rand van het bos. Mountainbiken, wandelen en fietsen direct vanaf de camping. Nijmegen is mooi om te bezoeken. Met de fiets naar Groesbeek hapje eten of wat drinken. Komen zeker terug!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Nora30-08-2021

Camping mooi, omgeving indrukwekkend

Mooie camping met nieuw apart veld voor campers

• 8Rob24-08-2021

Luidruchtig en vol in het hoogseizoen.

In het hoogseizoen natuurlijk veel gezinnen met kleine kinderen……voor pubers is niets op de camping te doen. Voor kleine kinderen een klein speelplaatsje. Veel gekrijs en gehuil en veel blaffende honden. Ouders/eigenaren horen dit blijkbaar niet of zijn murw geslagen.Prima ontvangst, prachtig schoon sanitair. Fietsenstalling met rekken, dus niet echt bevordelijk voor het voorwiel. Geen afvoer op de kampeerplaats. Auto’s rijden de hele dag af en aan……boodschappen mogen met de auto naar de kampeerplaats worden gebracht.Niet echt sprake van een minicamping…..naast de veldjes die er al jaar en dag zijn ook een enorm veld zonder enige beschutting. Plaatsen met heggen niet geschikt voor caravans >7 meter totale lengte…..lastig op zijn plaats te zetten. Naar het pad toe wel veel kampeerruimte.Camping is niet echt goedkoop……wifi en warm (douche)water moeten apart worden betaald.Aantrekkelijke omgeving en veel musea.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Rob van den Bosch23-08-2021

Prima

In het hoogseizoen natuurlijk veel gezinnen met kleine kinderen……voor pubers is niets op de camping te doen. Voor kleine kinderen een klein speelplaatsje. Toen wij er waren veel gehuil en blaffende honden. Prima ontvangst, prachtig schoon sanitair. Fietsenstalling met rekken, dus niet echt bevordelijk voor het voorwiel. Geen afvoer op de kampeerplaats. Auto’s rijden de hele dag af en aan……boodschappen mogen met de auto naar de kampeerplaats worden gebracht. Niet echt sprake van een minicamping…..naast de veldjes die er al jaar en dag zijn ook een enorm veld zonder enige beschutting. Plaatsen met heggen niet geschikt voor caravans >7 meter totale lengte…..lastig op zijn plaats te zetten. Naar het pad toe wel veel kampeerruimte. Camping is niet echt goedkoop……wifi en warm (douche)water moeten apart worden betaald. Aantrekkelijke omgeving en veel musea.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Fam. Erps10-08-2021

Schitterend

We hadden een prachtige mooie ruime plek, met verharde ondergrond onder de luifel, ideaal om daar een vloerkleed op te leggen.Vriendelijke eigenaars en iedereen ook die er werkte was vriendelijk.Het sanitair gebouw was super netjes en schoon dat zie je niet overal.Douche en afwassen met een sepkaart werkt prima.We hebben met verwondering gekeken hoe mooi alles werd onderhouden, gras, hagen en bomen.Alle plaatsen waren mooi, op het open veld leek het ons ook gezellig om dat het daar wat drukker was en korter bij elkaar.Wij hadden een mooie plek pal langs het speeltuintje, ideaal als er kleine kindjes komen.Zeker een aanrader om daar naar de camping te gaan !

• 6Jansen10-08-2021

Overvol veld, weinig privacy

Mooie omgeving, je loopt zo de bossen in. Wel electrische fiets nodig ivm steile hellingen.In 'n heel druk weekend had de schoonmaakster vrij en werden de toiletten NIET schoongemaakt (corona) bij het veld.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Toon10-08-2021

Een camping waar overal aan gedacht is, geweldig

Sanitair is zo schoon, geweldige eigenaren niks is te veel, prachtig grasmat op tijd gemaaid, prima wifi op de hele camping, wij stonden op het nieuwe gedeelte van de camping hier zijn ook alle voorzieningen met een prachtig uitzicht, hier is niks mis mee, wij graag terug voor de wandelen en fietsen.

• 10Toon10-08-2021

Een camping waar overal aan gedacht is, geweldig

Sanitair is zo schoon en bij gehouden, prachtig grasmat en op tijd gemaaid, zeer goede wifi op alle plaatsen, wij stonden op het nieuwe gedeelte met mooi uitzicht, geweldig, eigenaren staan je elke weer te woord niks is te veel, we komen graag weer terug voor te wandelen en fietsen.

Camping Nederrijkswald info

Camping-informatie