Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.2Staat v/h sanitair
  • 7.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

173 Reviews over Nederrijkswald

• 10Erik en Silvia26-06-2022

Zo fijne, schone, goed verzorgde camping, geweldig

Hier zijn geen min punten, de eigenaren doen er alles aan om de klant naar de zin te maken, wij waren de gene die wat langer verbleven, zie vorige beoordeling, omdat we nog niet naar huis wilde en de gasten met de mindere beoordeling met zijn vieren naast elkaar een plaats opschoven en ook de tent er tussen zou een trekkerstent zijn i.p.v. een grote tent die ze meebrachten, wij vinden het jammer dat de familie hierdoor een slechte beoordeling krijgen, wij vinden dit vergezocht terwijl de eigenaren bereid waren de geleende BBQ in te nemen die ze de volgende dag kwamen ophalen, onvoorstelbaar, dit verdienen ze echt niet, wij komen hier al jaren en volgend jaar weer.

• 6Familie Veldhuizen19-06-2022

Een keer is wel genoeg

Kampeerplaatsen, grasmat, sanitair zijn allemaal dik in orde. Bij aankomst bleken de door ons gereserveerde plaatsen bezet en kregen we andere plekken toegewezen. Als reden werd opgegeven dat de mensen die op "onze plaatsen " stonden langer bleven staan. Bovendien moest voor een bijzettent het volledige tarief worden betaald. Een vrijwilliger die onderhoudswerkzaamheden verricht, neemt zijn taak wel erg serieus en voert een waar schrikbewind en zit te roddelen over de gasten. Alles wat de gasten doen, wordt met argusogen bekeken en meteen besproken. Niet echt bevorderlijk voor de sfeer op de camping. Ondanks de mooie en gunstige ligging van de camping, zijn wij hier voor het laatst geweest.

• 1Eetgelegenheden
  • 10Hedwig09-05-2022

Familiereunie op fantastiche locatie

We hadden geboekt voor een familiereunie met 90 deelnemers van 0 tot 85. Fantastisch verzorgt met bbq, diskgolven en ritjes met de huifkar. Heel erg aan te bevelen voor een feestje met een (grote) groep.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Sander Jansens16-11-2021

Grote kampeerplaatsen

We waren met familie en stonden mooi bij elkaar op het nieuwe veld. Mooi ruim, open zicht op weiland. Hond kon direct wandel bos in. Eten laten bezorgen op plek mogelijk.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Jessica16-11-2021

Voor herhaling

Fijne vakantie gehad op deze camping. Gelegen aan de rand van het bos. Mountainbiken, wandelen en fietsen direct vanaf de camping. Nijmegen is mooi om te bezoeken. Met de fiets naar Groesbeek hapje eten of wat drinken. Komen zeker terug!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Nora30-08-2021

Camping mooi, omgeving indrukwekkend

Mooie camping met nieuw apart veld voor campers

• 8Rob24-08-2021

Luidruchtig en vol in het hoogseizoen.

In het hoogseizoen natuurlijk veel gezinnen met kleine kinderen……voor pubers is niets op de camping te doen. Voor kleine kinderen een klein speelplaatsje. Veel gekrijs en gehuil en veel blaffende honden. Ouders/eigenaren horen dit blijkbaar niet of zijn murw geslagen.Prima ontvangst, prachtig schoon sanitair. Fietsenstalling met rekken, dus niet echt bevordelijk voor het voorwiel. Geen afvoer op de kampeerplaats. Auto’s rijden de hele dag af en aan……boodschappen mogen met de auto naar de kampeerplaats worden gebracht.Niet echt sprake van een minicamping…..naast de veldjes die er al jaar en dag zijn ook een enorm veld zonder enige beschutting. Plaatsen met heggen niet geschikt voor caravans >7 meter totale lengte…..lastig op zijn plaats te zetten. Naar het pad toe wel veel kampeerruimte.Camping is niet echt goedkoop……wifi en warm (douche)water moeten apart worden betaald.Aantrekkelijke omgeving en veel musea.

• 8Rob van den Bosch23-08-2021

Prima

In het hoogseizoen natuurlijk veel gezinnen met kleine kinderen……voor pubers is niets op de camping te doen. Voor kleine kinderen een klein speelplaatsje. Toen wij er waren veel gehuil en blaffende honden. Prima ontvangst, prachtig schoon sanitair. Fietsenstalling met rekken, dus niet echt bevordelijk voor het voorwiel. Geen afvoer op de kampeerplaats. Auto’s rijden de hele dag af en aan……boodschappen mogen met de auto naar de kampeerplaats worden gebracht. Niet echt sprake van een minicamping…..naast de veldjes die er al jaar en dag zijn ook een enorm veld zonder enige beschutting. Plaatsen met heggen niet geschikt voor caravans >7 meter totale lengte…..lastig op zijn plaats te zetten. Naar het pad toe wel veel kampeerruimte. Camping is niet echt goedkoop……wifi en warm (douche)water moeten apart worden betaald. Aantrekkelijke omgeving en veel musea.

• 10Fam. Erps10-08-2021

Schitterend

We hadden een prachtige mooie ruime plek, met verharde ondergrond onder de luifel, ideaal om daar een vloerkleed op te leggen.Vriendelijke eigenaars en iedereen ook die er werkte was vriendelijk.Het sanitair gebouw was super netjes en schoon dat zie je niet overal.Douche en afwassen met een sepkaart werkt prima.We hebben met verwondering gekeken hoe mooi alles werd onderhouden, gras, hagen en bomen.Alle plaatsen waren mooi, op het open veld leek het ons ook gezellig om dat het daar wat drukker was en korter bij elkaar.Wij hadden een mooie plek pal langs het speeltuintje, ideaal als er kleine kindjes komen.Zeker een aanrader om daar naar de camping te gaan !

• 8Linda10-08-2021

Het totale plaatje, mountainbiken,trailrunning ;-)

Wat een prachtige plek! de mountainbike route loop langs de camping perfect dus. De hardloop route N70 vlakbij en de hond mocht in het bos rond om de camping even lekker vrij rond lopen. Super sanitair en een heerlijk gras veld om een mooi plekje te zoeken. Wij stonden aan de rand en hadden vrij uitzicht op de "zevenheuvelenweg" en de bossen. Gelijk weer geboekt en komen over twee weekjes weer terug!

• 8Staat v/h sanitair

Camping Nederrijkswald info