Camping Minicamping Wylerberg

Camping Minicamping Wylerberg
9,3

5 tips over Camping Minicamping Wylerberg

Ruud Moeskops, 9-5-2014
Prachtige fietsroutes rondom Berg en Dal: fietsknooppunten (Maasroute en Ooijroute)
Ronald en Henriette Kouwer, 26-6-2013
Een pannenkoek op de Duivelsberg, na een stevige wandeling, is de beloning voor je inspanning.
Marrit Habets, 7-10-2012
Het pannenkoekenhuis wat hier vlakbij ligt is overigens fantastisch, de beste pannenkoeken in de regio, en een superlocatie! Wandelen in het natuurgebied De Duivelsberg is ook erg aan te raden (echter genoeg voor een dagtrip, je bent er wel vrij snel uitgekeken)

Helma en Gerrit Molendijk, 12-8-2012
Broodjes bij de bakkerij in Kranenburg een paar km verderop in Duitsland, waar je in de weekenden ook heerlijk van een ontbijtbuffet kan genieten.
Rinus en Carla Witte, 7-10-2011

*De camping is gelegen aan de voet van de Duivelsberg, alwaar diverse wandelroutes te vinden zijn.

*Vanaf de camping is het goed en stevig fietsen naar Duitsland, Groesbeek, Nijmegen en zeker ook de Ooipolder is een bezoekje waard. Bij laag water zijn er meerdere kleine strandjes langs de Waal te vinden.