Camping Minicamping Wylerberg

50 reviews over Camping Minicamping Wylerberg in het Nederlands

Heerlijke camping, netjes

Edward
13-8-2018

Heerlijke plek, rustig je bent aan het einde van de wereld.

S’nachts heerlijk rustig, schoon sanitair

Heerlijke locatie

Moon
23-6-2018

Mooie locatie in een bergachtige omgeving . Ruime plekken en sfeervol ingericht met leuke accesoires en zitjes. ‘S avonds worden er waxine lichtjes aangestoken. Super schoon sanitair allles keurig verzorgd.

Zeer gastvrije eigenaren niks is te veel . Mooie omgeving om te wandelen of te fietsen . Vlakbij park Tivoli en de Duivelsberg.

Restaurantjes en grote supermarkt , bakker en slager in de buurt.

Geweldig, veel natuur en vriendelijkheid

Anton
5-6-2018

Uitermate vriendelijke ontvangst en verblijf. Mooi gebied. Goed en zeer schone camping

Geweldige camping!

Rob en Jolanda
4-6-2018

Prachtige camping in een mooie omgeving. Camping eigenaren doen er alles aan om de gasten het naar hun zin te maken. Sanitair super schoon, de velden goed verzorgt en regelmatig gemaaid. Er heerst een gezellige en een gemoedelijke sfeer. Geweldig!

Fantastische camping

Steven de la Cousine
29-5-2018

Heerlijke camping met mooie, ruime plaatsen op een keurig grasveld en vriendelijke eigenaren. Douches en toiletten zijn ook keurig schoon. Vanaf de camping loop je zo het bos in voor heerlijke wandelingen en voor boodschappen hoef je niet ver te rijden. Dit is kortom een toppertje!

in een woord ...geweldig

Jan en Petra Hendriks
27-7-2017

Prachtig sanitair, gastvrije eigenaars, keurig onderhouden camping... ruime plaatsen.. prachtige ligging. gewoon super...

In 1 woord geweldig echt een aanrader!

Marja en Jack
5-7-2017

Diep, diep respect voor Dorien en Johan voor de manier waarop zij deze camping runnen!!

Altijd bezig, maar altijd tijd voor een praatje en voor advies als je vragen hebt.

1x per dag/'s morgens grote schoonmaak en 's avonds nog even checken of alles nog schoon is.

Voor rustzoekers / wandelaars en fietsers echt een aanrader - en de hond(en) kunnen gewoon mee!!

Fantatich mooie en super schone kleine camping.

Ton en Yvonne
14-6-2017

Heel ruime plaatsen. Lieve en zorgsamen eigenaar. Wij hebben nog nooit mede gemaakt dat er s,avonds overal op het veld en in de sanitair ruimte waksiene kaarsjes werden aan gestoken. Erg mooi. Het typeerd de sfeer en liefde waar mede Dorien en Johan er voor hun gasten zijn. Camping is niet geschikt voor veel opgroeiende jeugd. Vooral rust zoekers ,wandelaars,fietsers en natuurliefhebbers vindeen het hier prachtig.

Fijne camping

Patrick
22-4-2017

Alles was brandschoon en keurig opgeruimd. Wij waren er 1 nacht van vrijdag op zaterdag en erg vroeg in het seizoen. De beheerster was super vriendelijk en liet alles zien. We mochten zelf kiezen waar we wilden staan. De prijzen zijn schappelijk en de omgeving is prachtig. Wij komen zeker nog eens terug, ook al wonen we vlakbij.

Fantastische plek

Mike hillewaere
11-9-2016

Mooie natuurlijke omgeving, ideaal voor wandelingen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Wylerberg in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Wylerberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.