Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.8Staat v/h sanitair
  • 9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

65 Reviews over Minicamping Wylerberg

• 9John Smit05-09-2022

Unieke camping

Geweldige camping met grote plaatsen. Sanitair is geweldig, met handzeep en handdoeken bij de wasbakken. Heel aardige eigenaresse Dorien). Zeer goede camping voor oudere stellen die van rust fietsen en wandelen houden

• 9Eetgelegenheden
  • 6Karen Palfenier09-08-2021

Prachtige camping maar niet in coronatijd

27-4 t/m 8-5Prachtige camping, schitterend uitzicht, mooie omgeving. Uitgebreide informatie op camping aanwezig, schoon sanitair, maar camping was verder een drama in de coronatijd.Overal briefjes met regels. 2 toiletten en 2 douches beschikbaar voor 25 caravans plus campers en tentjes. Op zeker moment tussen de 60 en 70 personen. Alle deuren van het sanitair en algemene ruimte dag en nacht open en dat terwijl het die week tussen de 0 en 11 graden was. Spartaans. Wifi hield niet over.Stroom lag er een paar maal uit, zelfs tot twee maal toe op de hele camping. Gammele stroomkast, maar volgens eigenares lag dat aan de vele regen. Even blazen op de stekker en dan was het water weer verdwenen volgens haar. Een lacher.De plaatsen erg ongelijk, waardoor voortent en opstapje erg scheef stond, een hachelijke situatie voor ouderen, waar de camping speciaal voor bestemd was.Conclusie: Mooie camping maar niet in CORONATIJD en met slecht weer.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Han en Gerda14-06-2021

Verbluffend leuke en mooie camping

Dit is een geweldig leuke camping om Nijmegen en omstreken te verkennen. Camping lijkt net een prachtig Engels park en wordt met veel liefde en aandacht onderhouden. Eigenaar Dorien staat altijd voor iedereen klaar en draagt zorg voor een aangename sfeer. Duidelijk een pareltje in Berg en Dal. Nijmegen, Groesbeek en het rivieren landschap completeren het geheel met prachtige fietsroutes. Informatie over wat er her en der te doen is is ruim op de camping voorhanden. Kortom: een bezoek meer dan waard.

• 10John en anita06-09-2020

fantastische camping!

Ik was eerst van plan om geen review te schrijven. Een super camping houd je immers graag voor jezelf...... Toch ben ik overstag gegaan. Zo'n camping gun je immers ook anderen.

We hebben de afgelopen 20 jaar diverse campings bezocht. Deze camping staat bij ons, vanaf nu, in de top drie. Camping straalt rust uit en is een ideale uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten. De ontvangst is hartelijk. Waren wij van plan een paar dagen te blijven, dan plakken wij er zeker nog een aantal aan vast.

Bedankt Dorien en Johan!!!

• 10Gea van der Schuur04-07-2020

Een prachtige camping

Een prima camping, Johan en Dorien hebben een prachtige camping, alles is goed verzorgd en super schoon. Het licht er keurig bij. Een echte aanrader. Een prachtige omgeving om te wandelen en fietsen.

• 10Theo en Zwanny de Jong04-07-2020

Prachtige camping

Wat een rust straalt deze camping uit. Prachtige ruime plekken met overal een mooi uitzicht op het heuvelachtige landschap. Kamperen zoals het bedoeld is! Wij komen graag nog eens terug.

• 9Peter en Joke30-09-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wij hebben het heerlijk gehad op camping Wylerberg! Gericht op de (wat oudere) rustzoeker. Vriendelijke eigenaresse, erg schoon sanitair, gezellige sfeer, prachtige omgeving, je waant je in het buitenland! Veel te ondernemen: wandelen, fietsen (elektrische ondersteuning gewenst), musea, waarvoor allerlei tips en materiaal aanwezig in de gemeenschappelijke ruimte. Kortom, wij hebben niets te klagen, alles uitstekend verzorgd!

• 10Jan en Tonny Bonants30-09-2019

fantastisch

Al 12 jaar komen wij op deze fantastische camping. Altijd worden wij zeer gastvrij ontvangen, Johan en Dorien zijn zeer behulpzaam niets is te veel voor hen om de gasten te helpen als er vragen, of probleempjes zijn. Door hun enthousiasme komen we ieder jaar terug, samen met meerdere gasten. Het sanitair is altijd super schoon, zelfs met de drukke vierdaagse feesten. Ook de camping op zich ziet er altijd goed verzorgd er uit. Johan en Dorien bedankt dat jullie altijd zo gastvrij zijn voor ons. volgend jaar komen zeker we weer terug. tot dan. Jan en Tonny.

• 10Harmen16-09-2019

Je waant je in het buitenland.

Een heerlijke uitgestelde najaars “zomervakantie” . Puur natuur. Uitzicht en rust. Top voorzieningen. Vekabo Top!

• 10Edwin en Emmy van Tol08-08-2019

Fantastisch.

Een geweldige camping met een zeer gastvrije ontvangst. Prachtige plaatsen op een heel rustige omgeving. Zeer geschikt om te wandelen en te fietsen. Het sanitair is heel mooi en wordt 2x per dag grondig schoongemaakt. Dank je wel, Dorien en Johan.

Camping Minicamping Wylerberg info

Camping-informatie