Géén boekingskosten
NederlandGelderlandBerg en DalVakantiehuizen Berg en DalVakantiehuis Groepsaccommodatie Maikenshof Recreatie

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Maikenshof Recreatie

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

28 Reviews over Groepsaccommodatie Maikenshof Recreatie

• 9Roelof Visscher14-03-2020

Veel comfort voor een aantrekkelijke prijs !

Als zus en broers (met aanhang) zijn we met 12 personen 3 dagen in Eversbosch 1 (Maikenshof Recreatie) geweest. Een jaarlijks uitstapje. We hebben genoten van een comfortabel verblijf met goede voorzieningen. Met de vele mogelijkheden die de accomodatie biedt zijn de 3 dagen voorbij gevlogen. Ook de omgeving biedt heel veel moois maar door het corona-virus moesten we de plannen wat aanpassen. Kortom: een aanrader !

• 9Familie Groenen27-01-2020

Geweldig!

Met de hele familie naar Everbosch I geweest! Top locatie, super mooi huis met prachtige woonkamer, de kelder was helemaal top met tafeltennis, darts, biljart, airhockey, tafelvoetbal & kleine bios. Slaapkamers en keuken wat gedateerd maar wel super netjes. Ons weekend was helemaal geweldig, de kinderen hebben zich ook uitstekend vermaakt door alle speelmogelijkheden.

• 9C.m.e claassen22-08-2019

Zeer leuke acomodatie, met leuke kamers en goede verzorging Zeer mooie ligging ,uitstekend voor mooie fietsroutes,in het kort"geweldig"

• 8Bart04-09-2017

Heerlijke groepsaccommodatie in mooie omgeving

De groepsaccommodatie van Maikenshof (accommodatie Eversbosch) ligt in een mooie omgeving en is goed onderhouden. Het is fijn dat de kamers, met enkel 2 of 3 bedden, zijn voorzien van eigen badkamer met toilet. Tevens zijn alle gewenste voorzieningen in het huis aanwezig en goed onderhouden. De hygiëne was goed. Voor een volgende keer zouden wij deze accommodatie zeker weer in overweging nemen.

• 9Fabian van Dam08-02-2017

Schitterende accommodatie, perfect voor groepen!

Het is als een hotel zonder personeel. Goede bedden, heerlijke bubbelbad en sauna en een riante woonkamer. Perfect voor een groot gezelschap.

Tevens een gastvrij onthaal en het contact met de eigenaren was ook erg prettig.

• 10Michel Dalmolen12-12-2016

Aanrader!

Afgelopen weekend een aantal dagen doorgebracht in deze fantastische accommodatie (Eversbosch 1). Een erg ruim opgezette woonkamer, inclusief een keuken die van alle gemakken voorzien was. De kamers en bedden waren prima, hoewel ik 2 persoonskamers had verwacht en geen stapelbedden. Als kers op de taart een fantastische kelder waar een zwembadje, sauna en een tafeltennis aanwezig waren.

De omgeving van Berg en Dal werd door iedereen van onze groep ook als prettig ervaren. Op de zaterdag zijn wij met de hele groep gaan mountainbiken, iets wat erg goed kan in de bosrijke omgeving van Berg en Dal. Daarnaast ligt Nijmegen om de hoek!

Al met al een aanrader voor een ieder die overweegt een weekendje bij de Maikenshof door te brengen!

• 9Fam. Versteeg01-09-2016

Geweldig

Mooie accommodatie (Eversbosch 2), wij zijn hier van 29 augustus tot 2 september. Erg goed, schoon en aardige mensen.

• 7Vriendengroep22-03-2016

Een aanrader !

Mooie accomedatie van alle gemakken voorzien. Ruim van opzet met mooi uitzicht door de vele ramen. Keuken is zeer praktisch voor groepen, gebruik van de gasoven is gelukt na een paar pogingen.

• 10Fam. Koelman19-01-2016

Geweldig gelegen groepshuis!

Fijn gelegen aan de rand van het bos en dichtbij Nijmegen. Comfortabele schone accommodatie met fijne keuken.. Zeer vriendelijke ontvangst!

• 9Adrian09-01-2015

Heerlijk vakantiehuis!

Wij zijn met een groot aantal vrienden en vriendinnen in het najaar van 2014 in de Eversbosch 2 geweest. We hebben hier heerlijk genoten van vooral een heuse bioscoopzaal en de jacuzzi. Daarnaast was het een heerlijk groot huis waardoor we niet op elkaars lip zaten. Ook de gastvrijheid van de verhuurder is te prijzen. Zo was er een telefoon zoek geraakt van een van de vrienden en nadat deze was gevonden is deze keurig nagezonden.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Maikenshof Recreatie info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)