Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte

KinderhotelWeer vandaag16°10°
Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Parkhotel Val Monte voor je op een rij gezet:

1810 reviews over Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte in het Nederlands

Hele leuke Paasdagen

Mevr. Visser, 5-4-2018

Mooi gelegen hotel, wij hadden een comfort kamer, die was lekker ruim. Kamer was schoon en netjes, wel gedateerd maar dat stoort niet. Lekker gegeten in het restaurant met een fantastische bediening. Die mevrouw die daar werkt is zo vrolijk en gastvrij, daardoor geniet je nog meer van je avond. Alles is met de lift bereikbaar. Gezellige bar.

Heel mooi gelegen!

Bonny, 10-3-2018

Uitgebreid ontbijtbuffet en een smakelijke maaltijd in het arrangement. Prima gelegen om een dagje Kleef te doen. Heb n.a.v. de enquête van het hotel nog een paar tips gegeven. Eentje was waarom ook hier ( en in veel andere hotels) nooit een haak op het raam zit. Altijd een gepier om het raam op een kier stand open te zetten. Papieren bekers mogen dan wel passen in het kader van milieubewust, maar mij doe je er geen plezier mee in de badkamer. Maar dat is mijn mening. Verder heel vriendelijk personeel aan de balie en in het restaurant.

Deze locatie niet meer

van Dijk, 28-2-2018

Badkamer was schoon. Problemen bij inchecken werden uiteindelijk goed opgelost (probleem innemen VVV-card. Zwembad was prima.

Slechte bedden (vooral kussens), koude douche met een kleine straal. Een blonde avondreceptioniste érg onvriendelijk met ongepaste opmerkingen. Ontbijt werd niet goed aangevuld en was geen breed assortiment zoals bij andere Fletchers.

Geen 4 sterren

Jos, 27-2-2018

Bij aankomst een ontvangst bij de receptie van.....het is dat dit mijn baan is maar.....je niet eens aankijken als ze tegen je praat. Het onderhoud is gewoon slecht, de verf blader er af (voorheen dus blauwe balkons) Het ontbijt is heel karig en de broodjes...tja daar kan je bijna met je mes niet door heen komen zooooo hard. Wij moesten kiezen uit twee tijden voor het ontbijt omdat het "druk" was. De yoghurt was op en we hebben hier om gevraagd maar helaas het was helemaal op omdat het druk was.....gelukkig hadden alle gasten gereserveerd en wist het hotel van te voren dat het dus druk zou worden en hebben hun inkoop hierop aangepast ????.

Diner....niet doen. Ga a.u.b bij het Steak house in Berg en Dal eten. Een runderstoofpotje besteld....met een vergrootglas moest het vlees worden gezocht, een schol besteld, deze was heel waterig en totaal geen smaak....zo zonde. Ook niet opgegeten dus. Voor het eten worden wel prijzen gevraagd.

voor fietsen het ligt hoog, het is wel vaak klimmen en dalen

Mooie Locatie, hotel niet meer

Annechien., 10-2-2018

De ligging is prachtig, in het bos, geen auto geluiden in de kamers.

Badkamers netjes.

Het is een vier sterren, maar dat is niet te merken. Vloerbedekking is oud en vies.

Bedden zakken erg door, morgens rug pijn.

De gangen zien er oud uit en ook vies vloerbedekking. beneden bij zwembad valt stucwerk van de muur. Zwembad nodigt niet uit.

Bij de receptie niet erg attent en klantvriendelijk. niet en fijne dag nog, of was u verblijf naar wens.

Jammer mooie locatie, niet goed onderhouden.

fantastisch

koster, 27-1-2018

alles was goed, al je vragen werden beantwoord zonder moeite

lekker rustig

icg, 26-1-2018

ideale plek om na een feestje in de Betuwe op de volgende dag een met loopwedstrijd in Groesbeek mee te doen.

rustige kamer, aardig personeel en prima ontbijt

Prijs kwaliteit klopt.

S_Prins, 15-1-2018

De receptie en aankleding/inrichting rondom de receptie is mooi. Het hotel heeft een goede ligging tov de stad en natuur. Het ontbijtbuffet is helemaal goed, was toen wij er waren wel wat druk. De kamer was oke. Niet heel super de luxe maar van alles wel voorzien. Misschien iets gedateerd. Bedden liggen fantastisch! Personeel bij ontbijtbuffet was zeer vriendelijke, bij de receptie en ook 's avonds aan de bar liet dat wat te wensen over. Ik had niet het gevoel dat er een duidelijke eenheid was. Het aanwezige zwembad hadden we warmer gehoopt. Ook het voorportaal daarvan (toilet, omkleedruimte, deuren) zou een opknapbeurt mogen.

Oude zooi

Bianca, 3-1-2018

Prachtige plek maar wat een oude zooi. Kamer gedateerd, gordijnen die leken op douche gordijnen. Erg gehorig. In restaurant koffie gedronken maar bediening slecht en niet aardig. Lang moeten wachten. Zwembad vervallen (kabels door water en dingen afgebroken) en koud water. Ontbijt helemaal vreselijk. Ongezellige ontbijtzaal, tafels niet gedekt en buffet weinig keuze en broodjes echt keihard. Ik ben in veel hotels geweest maar nog nooit zo slecht gehad. Schaamhaar in bed. Dit alles aangegeven maar er wordt niks mee gedaan, er wordt zelfs door het personeel gezegd dat Fletcher hotels op koopt maar er verder geen geld in wil steken. Erg jammer want er valt zoveel moois van te maken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte scoort een 8.04 uit 10 op basis van 1814 reviews.