Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte

KinderhotelWeer vandaag12°8°
Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Parkhotel Val Monte voor je op een rij gezet:

1822 reviews over Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte in het Nederlands

Hotel op een mooie plek!

Marijke
24-10-2018

Goed hotel op een leuke plek. Mooie omgeving om te wandelen, prima ontbijt.

Wouter
16-10-2018

Prima hotel. Mooie ligging in een mooie natuur. Kamer was prima. Heerlijk groot bed. Diner en ontbijt waren goed verzorgd. Personeel heel vriendelijk. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Prima hotel op prachtige plek.

Henk
14-10-2018

Schitterende ligging in voor Nederland uniek heuvellandschap.

Vanuit het hotel directe wandelmogelijkheden in aangrenzende hellingbossen met mooie uitzichten.

Ontbijt niets op aan te merken.

Kamer voldoende ruim en comfortabel; bedden prima; verduisteringsgordijnen.

Mogelijkheden om spullen in de badkamer op te hangen of neer te zetten, zijn heel beperkt.

HotelSpecials.nl

Een hele goede aanrader!!

Wil
        11-9-2018

Helemaal geweldig, geen minpunten te ontdekken!

Heel fijn vriendelijk personeel, die hard werken om het zo fijn mogelijk te maken

voor de gasten.

Kamers prima, ontbijt en diner heel goed.

Prijzen ook acceptabel voor dit hotel.

Heel goed hotel

Ps boekel
        8-9-2018

Een nacht geweest kamers heel goed personeel super mooi gelegen ontbijt goed en avondeten ook erg lekker geweest

Echt een aanrader

Prachtig gelegen.

Tonny
        6-9-2018

Kamer heerlijk, fijne douchekop. Jammer van de schimmel die in de douchebak zat. Super vriendelijk personeel overal op één na, de dame in het restaurant. Die was super chagrijnig, érg onvriendelijk. Die deed echt afbreuk aan onze leuke minitrip in Berg en Dal. Volgende keer komen we wel terug, maar niet voor het diner. Duurt érg lang (een uur gewacht) voor je iets krijgt.

Voor herhaling vatbaar

Rob Olde Riekerink
        11-8-2018

Het hotel ligt op een onwaarschijnlijk mooie locatie.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Het eten en drinken is van goede qualiteit

De kamer is voldoende maar mooi schoon met een prachtig uitzicht.

We komen zeker terug

Met upgrade voor herhaling vatbaar

Florien Hazemeyer
        22-6-2018

Zoals de meeste fletcher hotels hebben de kamers wat onderhoud nodig.

Wij hebben een upgrade gedaan dan nog was badkamer wat verouderd en de stoelen in de slaapkamer aan de onderkant wat versleten. Alles was verder wel schoon en ons balkon keek uit op de tuin. Ook de ligging van het hotel is erg mooi het ligt gelijk aan een hele mooie wandelroute.

Het eten kunnen we niets van zeggen want we hebben in Nijmegen gegeten is tien minuten met de auto.

Tevreden !

Edith
        15-6-2018

Wat een mooie plek om te vertoeven !! Wij hebben een nachtje doorgebracht in dit hotel. Ontvangst was vriendelijk. Een prachtig uitzicht over het dal vanaf het terras. Zowel kamer als douche/toilet netjes en schoon. Lekkere straal. Bed was prima. Heerlijk geslapen. Uitzicht op de mooie tuin. Het ontbijt was tot 10.00 uur. Wij gingen pas tegen tienen naar de eetzaal. Kaas was op evenals de yoghurt. Toen we erom vroegen is alles direct aangevuld. We vergaten de tijd en kwamen laat terug op onze kamer om onze tassen in te pakken. We boden daarvoor onze excuses aan maar er werd helemaal niet moeilijk over gedaan. We komen vast nog eens terug.

uitstekend hotel met mooi uitzicht en omgeving

simone ter kulve-westerop
        15-6-2018

prima hotel en zeer mooi en hoog gelegen in de bossen. uitstekend ontbijtbuffet gehad. fijne wandelroutes rondom het hotel en in de omgeving. er is een zgn bomenroute uitgezet die je kunt volgen en dan ga je aan de hand van de looproute langs de bijzondere bomen heen. verder is het er inderdaad berg en dal achtig en moet je wel een beetje kunnen klimmen want de weg is steil en kronkelig. direct achter het hotel ligt een mooie uitkijk naar het dal en het dorpje berg en dal met koeien die grazen in de glooiende berg. al met al een schitterende omgeving. je bent zo in nijmegen en in arnhem. wij gingen na een concert van jannes in de muziekhal van arnhem en dan ben je met 15 minuutjes in het hotel naderhand. dat is prima te doen. het avondeten is een keuzemenu van de kaart en is ook heerlijk, zodoende kun je zelf kiezen wat je eet, bij sommige gerechten een kleine bijbetaling maar dat hebben wij niet gedaan want er was keuze genoeg.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.