Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte

Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Parkhotel Val Monte voor je op een rij gezet:

1815 reviews over Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Met upgrade voor herhaling vatbaar

Florien Hazemeyer
22-6-2018

Zoals de meeste fletcher hotels hebben de kamers wat onderhoud nodig.

Wij hebben een upgrade gedaan dan nog was badkamer wat verouderd en de stoelen in de slaapkamer aan de onderkant wat versleten. Alles was verder wel schoon en ons balkon keek uit op de tuin. Ook de ligging van het hotel is erg mooi het ligt gelijk aan een hele mooie wandelroute.

Het eten kunnen we niets van zeggen want we hebben in Nijmegen gegeten is tien minuten met de auto.

Tevreden !

Edith
15-6-2018

Wat een mooie plek om te vertoeven !! Wij hebben een nachtje doorgebracht in dit hotel. Ontvangst was vriendelijk. Een prachtig uitzicht over het dal vanaf het terras. Zowel kamer als douche/toilet netjes en schoon. Lekkere straal. Bed was prima. Heerlijk geslapen. Uitzicht op de mooie tuin. Het ontbijt was tot 10.00 uur. Wij gingen pas tegen tienen naar de eetzaal. Kaas was op evenals de yoghurt. Toen we erom vroegen is alles direct aangevuld. We vergaten de tijd en kwamen laat terug op onze kamer om onze tassen in te pakken. We boden daarvoor onze excuses aan maar er werd helemaal niet moeilijk over gedaan. We komen vast nog eens terug.

uitstekend hotel met mooi uitzicht en omgeving

simone ter kulve-westerop
15-6-2018

prima hotel en zeer mooi en hoog gelegen in de bossen. uitstekend ontbijtbuffet gehad. fijne wandelroutes rondom het hotel en in de omgeving. er is een zgn bomenroute uitgezet die je kunt volgen en dan ga je aan de hand van de looproute langs de bijzondere bomen heen. verder is het er inderdaad berg en dal achtig en moet je wel een beetje kunnen klimmen want de weg is steil en kronkelig. direct achter het hotel ligt een mooie uitkijk naar het dal en het dorpje berg en dal met koeien die grazen in de glooiende berg. al met al een schitterende omgeving. je bent zo in nijmegen en in arnhem. wij gingen na een concert van jannes in de muziekhal van arnhem en dan ben je met 15 minuutjes in het hotel naderhand. dat is prima te doen. het avondeten is een keuzemenu van de kaart en is ook heerlijk, zodoende kun je zelf kiezen wat je eet, bij sommige gerechten een kleine bijbetaling maar dat hebben wij niet gedaan want er was keuze genoeg.

Nooit meer! Behoeft geen toelichting.

Tandemstel
27-5-2018

De ligging vonden wij goed. Over het hotel en Fletcher zijn we echt niet te spreken. Met Fletcher Vouchers moesten we al upgraden om niet in een een kleine kamer in een twijfelaar te hoeven slapen. Na hierover een mail te hebben gestuurd kregen we een "upgrade" naar een comfort kamer. Met rafels aan de gordijnen, gevlekte vloerbedekking, een TV waarvan de batterijen van de afstandsbediening leeg waren. Geen succes. En als klap op de vuurpijl de voorbumper van de auto kapot gereden op de parkeerplaats. Door slecht tuinonderhoud was een betonnen balk onzichtbaar geworden onder het bladerdek. Te hoog voor de auto, een schade van € 400 tot gevolg. Het hotel deed hier niets op uit en gevestigde zelfs niet onze mail met het verzoek de schademelding in ieder geval te bevestigen, los van aansprakelijkheid. Kortom, de prachtige omgeving was verrassend voor ons, het hotel was één ergernis. Voor ons geen vouchers en geen Fletcher meer! Uitgewoond.
Jiska | Guest Relations Manager, Hotelmanager, 6-6-2018

Geachte Tandemstel,

hartelijk dank dat u uw ervaringen heeft willen delen. Wat spijtig om te lezen dat u zo'n vervelende ervaring in ons hotel heeft gehad. Graag zouden wij hierover persoonlijk met u in contact komen. Zou u daarvoor uw contactgegevens willen sturen naar info@parkhotelvalmonte.nl of telefonisch via 024 684 2000?

Met vriendelijke groet,

Jiska

Niet doen. Zoek een b & b in de buurt.

Jo.
25-5-2018

Ligging is mooi. Prachtig uitzicht. Teleurstellend hotel. Oud,smoezelig. Eten minimaal en gedeeltelijk smakelijk. Als je soep bestelt dan krijg je soep.(Zonder aankleding,zonder toast of stokbroodje. Kaal dus) personeel loopt veel meters,derhalve geen tijd Of aandacht voor de gasten. Eten duurde erg lang voor het er was. Er wordt niet gevraagd of het gesmaakt heeft en of alles naar wens is. (Was al aan het bedenken wat ik zou zeggen en hoe ik het zou zeggen)

Hotelkamer redelijk, maar kussensloop was al op geslapen in elk geval erg vies. Naar receptie voor een schone. Ter compensatie en als goedmaker een glaasje wijn mee naar de kamer. Keurig opgelost.

Zeer teleurstellend

Rob
8-4-2018

We zijn als frequente hotelbezoekers, helemaal afgeknapt dit weekend op dit hotel. Waarom?

1) het bestellen van drankjes; graag nemen wij bij aankomst graag enkele drankjes om lekker “in the mood” te komen. Nou, die mood was snel weg toen bleek dat we werkelijk elke bestelling los moesten afrekenen. Belachelijk en ongekend.

2) het eten in uw restaurant. Personeel dat zeer ongeïnteresseerd bediende en na het loslaten van het bord niet wisten hoe snel ze weg moesten. Zelfs als we dan direct nog vroegen om een drankje was het personeel al op meters afstand.

3) de “gezette dame” van het restaurant gaat enkele malen, in het zicht en gehoor van gasten andere personeelsleden staan commanderen, kleineren en afkaffere. Echt te gek en zeer storend voor gasten.

4) Receptie kan. Niet eens de kieste route naar Berg en DaL uitleggen.

Lijkt me voldoende zo.

Hele leuke Paasdagen

Mevr. Visser
5-4-2018

Mooi gelegen hotel, wij hadden een comfort kamer, die was lekker ruim. Kamer was schoon en netjes, wel gedateerd maar dat stoort niet. Lekker gegeten in het restaurant met een fantastische bediening. Die mevrouw die daar werkt is zo vrolijk en gastvrij, daardoor geniet je nog meer van je avond. Alles is met de lift bereikbaar. Gezellige bar.

Heel mooi gelegen!

Bonny
10-3-2018

Uitgebreid ontbijtbuffet en een smakelijke maaltijd in het arrangement. Prima gelegen om een dagje Kleef te doen. Heb n.a.v. de enquête van het hotel nog een paar tips gegeven. Eentje was waarom ook hier ( en in veel andere hotels) nooit een haak op het raam zit. Altijd een gepier om het raam op een kier stand open te zetten. Papieren bekers mogen dan wel passen in het kader van milieubewust, maar mij doe je er geen plezier mee in de badkamer. Maar dat is mijn mening. Verder heel vriendelijk personeel aan de balie en in het restaurant.

Deze locatie niet meer

van Dijk
28-2-2018

Badkamer was schoon. Problemen bij inchecken werden uiteindelijk goed opgelost (probleem innemen VVV-card. Zwembad was prima.

Slechte bedden (vooral kussens), koude douche met een kleine straal. Een blonde avondreceptioniste érg onvriendelijk met ongepaste opmerkingen. Ontbijt werd niet goed aangevuld en was geen breed assortiment zoals bij andere Fletchers.

Geen 4 sterren

Jos
27-2-2018

Bij aankomst een ontvangst bij de receptie van.....het is dat dit mijn baan is maar.....je niet eens aankijken als ze tegen je praat. Het onderhoud is gewoon slecht, de verf blader er af (voorheen dus blauwe balkons) Het ontbijt is heel karig en de broodjes...tja daar kan je bijna met je mes niet door heen komen zooooo hard. Wij moesten kiezen uit twee tijden voor het ontbijt omdat het "druk" was. De yoghurt was op en we hebben hier om gevraagd maar helaas het was helemaal op omdat het druk was.....gelukkig hadden alle gasten gereserveerd en wist het hotel van te voren dat het dus druk zou worden en hebben hun inkoop hierop aangepast ????.

Diner....niet doen. Ga a.u.b bij het Steak house in Berg en Dal eten. Een runderstoofpotje besteld....met een vergrootglas moest het vlees worden gezocht, een schol besteld, deze was heel waterig en totaal geen smaak....zo zonde. Ook niet opgegeten dus. Voor het eten worden wel prijzen gevraagd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte scoort een 8.03 uit 10 op basis van 1819 reviews.