Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte

Nederland, Gelderland, Berg en Dal

8.2Fantastisch

Score uit 2084 reviews

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Parkhotel Val Monte voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

Fletcher Parkhotel Val Monte in Berg en Dal is mooi gelegen tussen het groen. Hier verblijf je in comfortabele kamers en kun je 's avonds heerlijk dineren in het restaurant. Het hotel heeft een mooie tuin en je loopt zo het heuvellandschap in. Naast fietsen en wandelen kun je makkelijk Nijmegen bezoeken of een kijkje nemen in Berg en Dal.

2084 reviews over Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte

• 9Aalt13-01-2020

Voor herhaling vatbaar!

Vanbinnen licht verouderd maar wel schoon en netjes! Heerlijk gegeten in het restaurant en ook het ontbijt was goed!

Team Fletcher Parkhotel Val Monte, Hotelmanager, 15-01-2020

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent Aalt, dat horen we natuurlijk erg graag! Graag tot een volgende keer 'op de berg'!

• 9Regine Jansen12-01-2020

Prima hotel.

Vriendelijk personeel. Lekker ontbijtbuffet, prima bedden. Schone kamers. Mooie ligging. Kamers zijn wel gehorig( bovenburen) en het hotel is gedateerd.

Team Fletcher Parkhotel Val Monte, Hotelmanager, 15-01-2020

Dank je wel dat je jouw positieve ervaring met ons deelt Regine. Graag tot een volgende keer bij Parkhotel Val Monte!

• 7chantal vd voort12-01-2020

goeie service word goed geholpen mooie omgeving

we hebben genoten mooie omgeving receptie goede service avond eten ook goed.maar het ontbijt zoals spek en eieren en omlet waren koud de kamers en halletjes bij de nooddeuren kan de schoonmaak veel beter zwembad was matig

Team Fletcher Parkhotel Val Monte, Hotelmanager, 15-01-2020

Dankjewel dat je ons hierop attendeert, Chantal! Dat gaan we eens goed onder de loep nemen zodat we gepaste actie kunnen ondernemen.

• 8Herman Heijne12-01-2020

Voor herhaling vatbaar!

Vriendelijk personeel. En heel goed 3-gangen diner. Aan te bevelen! De kamers waren op zich wel in orde, maar de indeling van het hotel kan warmer. (Letterlijk en figuurlijk). Entree en receptie komen rommelig over. Eetzaal is ook een beetje gedateerd. Geen gebruik gemaakt van het zwembad. De ligging van het hotel is perfect voor wandelaars die van wandelen door de natuur houden. De route N70 start vóór het hotel. Het was bij ons bezoek geen terrasweer, maar aangrenzend aan de bar is een terras met mooi uitzicht over het dal.

Team Fletcher Parkhotel Val Monte, Hotelmanager, 15-01-2020

Dank je wel dat je jouw ervaring met ons deelt Herman. We hopen je in het voorjaar nog eens te mogen verwelkomen op ons terras. :)

• 8Martha05-01-2020

Goed verzorgd in een top omgeving

Prachtige omgeving, midden in de natuur, volop mogelijkheden om te wandelen. Als je minder mobiel bent, is de directe omgeving erg steil. Het gebouw zelf is wel iets verouderd en nogal gehorig, al zijn de kamers wel mooi en up to date. De bedden zijn comfortabel. Alles is redelijk toegankelijk, behalve het zwembad dat erg verouderd is. Heel goed ontbijt, ook lunch en diner van zeer goede kwaliteit. Service erg vriendelijk. Al met al erg genoten!

Team Fletcher Parkhotel Val Monte, Hotelmanager, 15-01-2020

Wat fijn om te horen dat je genoten hebt, dat horen we natuurlijk erg graag!

• 8Marjan05-01-2020

Gewoon goed.

Prima Hotel op een mooie locatie met vriendelijk personeel.

Team Fletcher Parkhotel Val Monte, Hotelmanager, 15-01-2020

Dank je wel Marjan, van dit soort recensies worden wij heel blij. :) Graag tot ziens!

• 5F Burgers05-01-2020

Tegenvallertje

Met mijn hele gezin Oudjaar gevierd in Val Monte. Prachtomgeving ! Wandelen ! Heerlijk gegeten. Kamers vielen tegen. Oud sanitair. Stinkende afvoer op mijn kamer. GEEN warm welkom aan de balie. Tekort aan personeel daar. Het is dat ik eerlijk ben, anders had ik 400 euro te weinig betaald. Wat achteraf goed zou zijn geweest: Het was de 2000 euro die ik neertelde voor 4 kamers en 2 nachten niet waard. Vooral het gestresste personeel is hier schuld aan. De slechte band op Oudjaarsavond. De drukte bij buffet die ze niet aankonden. Geen warme ontvangst en de slechte kamers. Geen Val Monte meer voor ons. En we zijn nb vaste klant bij Fletcher. Jammer!!!!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 8Jannie04-01-2020

goeie dagen gehad

mooi ouder hotel. mooie kamer. mag wel beter schoongemaakt worden hingen nog al wat spinraggen.

Team Fletcher Parkhotel Val Monte, Hotelmanager, 15-01-2020

Goed dat je het even meldt Jannie, spinraggen in de kamer zijn natuurlijk niet de bedoeling! We hebben jouw opmerking intern doorgesproken en gaan hier natuurlijk beter op letten. We zijn blij te lezen dat je verder tevreden was en zien je dan ook graag nog eens terug in Parkhotel Val Monte!

• 8Marieke Parmentier03-01-2020

Heerlijk en in alle rust oud en nieuw gevierd.

Geweldig en behulpzaam personeel, zelfs op een drukke oudejaarsavond is er plek gemaakt voor ons in de eetzaal. Kinderen en honden zijn heel welkom en er is veel aandacht voor hun wensen. Lekker gegeten. Prachtige omgeving. Zwembad had een goede temperatuur (Ook voor kinderen) maar is wat verouderd. Familiekamer was heel ruim en schoon. Badkamer was niet praktisch, verouderd en niet erg goed schoongemaakt.

Team Fletcher Parkhotel Val Monte, Hotelmanager, 15-01-2020

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent Marieke, dat horen we natuurlijk erg graag! Graag tot een volgende keer bij Fletcher Parkhotel Val Monte!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 8Joke03-01-2020

Prijs/kwaliteit uitstekend.

Prachtige locatie met zéér vriendelijk personeel. Er was 'n misverstand bij aankomst, maar dat werd netjes opgelost. Dank daarvoor.

Team Fletcher Parkhotel Val Monte, Hotelmanager, 15-01-2020

Bedankt voor deze leuke beoordeling Joke. Fijn dat we je direct hebben kunnen helpen bij het misverstand. Graag tot de volgende keer bij Parkhotel Val Monte!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

55 tips over Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte

• Herman Klooster, 27-06-2014

Wandelen, bevrijdingsmuseum

• Berty Oostendorp-Bastiaans, 10-06-2014

De kamers, die prima voorzien zijn, zijn helaas behoorlijk gehorig. Het hotel heeft de beschikking over een restaurant. In Berg en Dal zijn ook diverse goede restaurants. Natuurlijk is Nijmegen beslist een bezoek waard. Vlakbij het hotel is een bushalte. Binnen 20 minuten ben je midden in het centrum van Nijmegen.

• G.J. Hengeveld, 28-04-2014

Schitterende omgeving, prachtige wandelroutes.

7 vragen over Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte

• Margo, 03-01-2018

leuke dingen doen

zijn er op zondag en maandag leuke dingen te doen in de buurt, of zijn dat echt de mindere dagen? Zijn er bijvoorbeeld winkels open in Nijmegen?

• Liesbeth Beltman, 25-01-2017

Honden

Mogen er honden mee in het hotel.

Fabi Kwakkelaar, 27-07-2017

Ja, staat op hun site. Dit moet je wel van tevoren aangeven. Ik ga binnenkort voor de 2e keer keer met de hond!!!

• marian-g, 22-09-2016

parkeren

moet je parkeergeld betalen ??

Hans, 14-10-2016

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats