Camping Boerderij Nederrijkswald

• Goed: 7 - 8

Warm aanbevolen

Zwanny en Roel Douwes
22-6-2018

Prachtige camping met vriendelijke gasrvrije ontvangst

Schitterend en schoon sanitair. Het enigste minpuntjevinden wij dat op deze camping in de natuur dat er veel auto,s op de camping staan terwijl er een grote ongebruikte parkeerplaats is

maar verder Warm aanbevolen.

Zien uit naar de volgende keer

Cornelis Krauwel
20-6-2018

De camping is echt in trek. Lege plaatsen worden meteen opgevuld ook buiten het seizoen. Geen wonder! Geweldig sanitair en altijd opgewekte en hulpvaardige helpers. Prachtige omgeving en ruime plaatsen.

Een echte aanrader

Rene Hagenaars
23-5-2018

Prima camping. Vriendelijke ontvangst. Schoon, ruime plaatsen. Rustig gelegen in de natuur.

Sanitaire voorzieningen: uitstekend met een goed betaalsysteem: betalen voor wat je gebruikt,

Dichtstbijgelegen eetgelegenheden: een heerlijk half uurtje wandelen.

Een prachtige goed verzorgde camping, heel schoon en keurig sanitair. Zeer gastvrij onthaal ! We mochten met een voetbalteam en ouders gebruik maken van onze campingplaats om te BBQ-en. En de jongens hebben gebruik mogen maken van de leuke faciliteiten volleybalveld, trampoline en voetbalveld.

Fantastisch, we zijn hier al 9x geweest.

Mirjam11
10-3-2018

Prima camping met goed en schoon sanitair, ook tijdens de drukke vierdaagseweek. Mooie ligging tussen de heuvels van Berg en Dal. Ruime plaatsen, deels gescheiden door heggen. Trottoir 'in' de voortent.

100% fantastisch

henk bon
10-3-2018

fantastisch terrein mooi gelegen met verharde plaatsen. omgeving geweldig. Sanitair zeer mooi en schoon.

Vriendelijke eigenaren. Zeker een aanrader.

Wij boeken aankomend naseizoen zeker weer.

Antoinette Bon
5-3-2018

Wij komen hier al zo,n 6 jaar behalve vorig jaar omdat we even geen caravan hadden. Maar ik wil toch aangeven dat dit een super camping is. Mooie ruime plaatsen midden in het bos. Sanitair heel schoon en netjes. Terrein wordt goed bijgehouden. Ligging is geweldig. En de gastheer en gastvrouw zeer vriendelijk. Prijs-kwaliteitverhouding goed. Wij vinden deze camping echt al jaren een aanrader.

Mooie camping, uitzicht en sanitair

Floor Jansen
26-10-2017

heerlijke vakantie gehad op deze camping. Veel campings bezocht, deze springt er uit en komen hier zeker terug. Direct aan het bos.

Uit reviews vernomen dat Zevenheuvelenweg heuvelachtig is, klopt maar niet vergelijkbaar met heuvels in Limburg. Goed te fietsen en mooi uitzicht vanaf heuvels. Vlakke route deels over verharde zandpaden naar Groesbeek is prima te doen. Wifi geen problemen, door eigenaar goed geholpen toen het activeren niet ging door fout op m'n telefoon. Zeer hulpvaardig zowel eigenaren als kinderen.

prachtig verzorgde camping

Peter Timmermans
30-9-2017

sanitair met name de aangepaste badkamer, fantastisch! , helaas hing het spiegel te hoog voor iemand in een rolstoel

Een rustige plek ook tijdens de vierdaagse.

Bert Kooijman
30-8-2017

De camping ligt op een schitterende plek. De voorzieningen zijn prima in orde en schoon, ook tijdens de drukke periode van de vierdaagse.

Om Nijmegen en Groesbeek te bereiken moet men wel heuvels af en weer op. Voor ons geen probleem. Dit hoort bij de prachtige omgeving !

Douchen en warm water tappen moet wel apart betaald worden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderij Nederrijkswald in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderij Nederrijkswald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderij Nederrijkswald scoort een 9.33 uit 10 op basis van 87 reviews.