Camping Boerderij Nederrijkswald

Camping Boerderij Nederrijkswald
9,3

101 reviews over Camping Boerderij Nederrijkswald in het Nederlands

Prettig verblijf echt een aanrader

Herma Boomsma
20-9-2018

Geweldige camping op een fantastische plek. Aardige eigenaars heel behulpzaam. Prachtig uitgangspunt om te wandelen en te fietsen. Geweldig sanitair

Enorm fijne camping

MTB-club Almere
9-9-2018

Met de mtb-club uit Almere van het platte land naar de "bergen" . Mooi op een apart veld, geen hinder voor andere campinggasten.

De sanitaire voorzieningen zijn meer dan uitstekend. Schoon, voldoende warm water, verwarmde sanitaire ruimte.

Vlak bij de start van 2 mtb-routes. We hebben een heerlijk weekend gehad en lekker gefietst.

Rustgevend

Mulder
2-9-2018

Fijne kleinschalige camping. Vooral rust....rust.. !!! Als je dat zoekt zit je hier goed. Wij waren hier wel een weekend in het naseizoen, dus weet niet hoe het anders is....Alles ZEER netjes en schoon! De plekje met de afscheiding (hegjes) lagen wel (nagenoeg) allemaal in de schaduw (naseizoen, alleen de avond zon , dus (naar mijn idee) iets minder).

Henk brevet
30-8-2018

Stonden met 8 caravans op voorterrein. Vooraf besproken, verdere invulling was zeer soepel, konden zelf indeling enz. bepalen. Contacten waren zeer vriendelijk. Sanitair was fantastisch en werd zeer goed onderhouden.

Super fijne week geweest.

Franca van de Kerkhof
15-8-2018

Tijdens de vierdaagse hebben we op het vierdaagse veld gestaan. Super gezellige straatjes. Ruime plekken. Sanitair was dichtbij en goed. En niet te vergeten, we hoefden niet zelf te koken. Iedere avond was er een heerlijk aanschuifbuffet.

Helemaal top! niets op aan te merken!

Familie Muselaers
13-8-2018

Prachtig gelegen en goed verzorgde camping in bijzonder mooie omgeving. Uitstekend sanitair. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Geweldig en gastvrij

Familie Dorrepaal
5-8-2018

Zeer fijne camping, schoon sanitair, vriendelijke eigenaren en een prachtige omgeving!

Gewoon geweldig moet je echt een keer bezoeken.

Fam: Rosch
1-8-2018

Op deze camping staat rust,vrijheid,hygiene,en vooral het vakantie gevoel op een voetstuk.

Prachtige camping,op mooie locatie

Fam Uitslag
24-7-2018

Prachtige camping op mooie locatie.

Tijdens vierdaagse een week gestaan.

Ondanks drukte schoon sanitair.

Mooie staanplaatsen op camping.

ze hadden nu ook broodjes service,wat perfect geregeld was.

WiFi was redelijk,had denk ik ook te maken met de extra vierdaagse wandelaars.

Veel fietsmogelijkheden,wel aan te raden met een e bike i.v.m de heuvels.

Fantastische camping met gezellige mensen

Aalt Mulder
24-7-2018

Een prachtige camping en een prachtige omgeving om te fietsen tijdens de vierdaagse voor de elfde keer hier gestaan. De eigenaars zijn geweldige mensen en denken zeker met je mee en een mooie en schone toilet gebouw

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderij Nederrijkswald in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderij Nederrijkswald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.