Kasteel Kasteel Hoekelum

2 reviews over Kasteel Kasteel Hoekelum in het Nederlands

Fraai landgoed

Rinus
24-8-2013

Landgoed Hoekelum ligt in een mooie bosrijke omgeving tussen Ede en Bennekom, het landhuis dateert uit 1735 en ziet er fraai uit, rond het landhuis ligt een fraai landschapspark waarin ook het fraaie koetshuis is gelegen evenals nog enkele andere tuinornamenten.

wat een genot om hier te verblijven

anoniem
      7-1-2010

Met veel plezier hier een geweldig feest gehad en na die tijd met de familie blijven slapen voor een spotprijs! De kamers zijn eenvoudig maar schoon en je verblijft echt in het kasteel!

We gaan het zker nog een keer over doen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Kasteel Hoekelum in Bennekom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Kasteel Hoekelum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.