Camping De Dikkenberg

Camping De Dikkenberg

5.7Voldoende

Nederland, Gelderland, Bennekom

Op vakantie geweest naar De Dikkenberg?

5.7Voldoende

• 5.8Eetgelegenheden
  • 4.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

43 reviews over Camping De Dikkenberg

• 9Marcel26-10-2020

Fantastisch verblijf

Mooie camping met super aardige bewoners. Ook de 2 managers op de camping zijn zeer klantvriendelijk. Gezellig restaurant. Je kan daar heerlijk buiten zitten. Lekker zwembad. Je komt hier helemaal tot rust. Ook de natuur is super mooi en gevarieerd.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 2Pien16-08-2020

Vreselijk

Chagrijnig balie personeel, horeca bediening ging bij gasten aan tafel zitten, niet gast vrij. Te klein zwembad. Waar deze camping zijn 4 sterren aan verdient weet ik niet. Sanitair vreselijk en veel te weinig, geen urinoir voor de heren. 3 toiletten en 3 douches voor 39 toeristen plaatsen, en voor de stacaravans die geen douche en/of geen toilet hebben. Teveel honden, die soms hun behoefte op de camping doen en de honden eigenaar ruimt dit niet op. In de corona tijd zou deze camping onmiddelijk gesloten moeten worden.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 4Anoniem10-08-2020

Permanente bewoners camping

Vreselijke camping. Vreemde figuren die dingen naar je roepen als je even gaat wandelen.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Hannie breider28-07-2020

Zo lang geleden maar zo,n leuke herinnering

In 1971 daar onze verloving gevierd in de kantine was echt super

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 4Wim21-05-2020

Nooit meer

Wat een ongezellige camping met stug personeel (Terreinknegt) en heel Veel vaste bewoners! Geen aanrader!

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 2019
    7Fri Vo26-10-2019

Ogenschijnlijk mooi, maar hoge verblijfskosten.

Op het terrein is een camping die rustig is gelegen tussen allerhande stacaravans die op erfpachtgrond staan. Verder zijn er chalets op eigen grondkavels die veelal gesitueerd zijn om vijvers, die mandelig eigendom zijn van de belendende chaleteigenaren. Waarvan een aantal te huur en te koop is. Om verdere verpaupering van erfpachtkavels, chaletpercelen en mandelige percelen tegen te gaan, regelt de eigenaar/beheerder, die bijzonder autoritair kan overkomen, op kosten van bewoners, volgens zijn eigen regels en maatstaven het tuin-vijver onderhoud via een door hem uitgekozen hoveniersbedrijf als het onderhoud door de chalet eigenaren niet aan zijn eisen voldoet. Hierdoor kunnen oa de chaleteigenaren voor hoge kosten komen te staan doordat deze eigenaar van het park ongevraagd dit onderhoud aan hun eigendomsperceel zonder overleg voor hun rekening laat uitvoeren, ook bij afwezigheid van de chalet eigenaar.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2019

• 2018
    9Leo13-07-2018

Tot in de puntjes verzorgd!

Tot in de puntjes verzorgd recreatiepark met een verwarmd zwembad. We hebben hier genoten van de rust en de natuur. Het restaurant heeft goede en betaalbare gerechten. Wij komen hier zeker terug!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Marije16-04-2018

Genieten!

Wat een heerlijke altijd goed onderhouden plek om te verblijven. Zowel in het hoog- als laagseizoen. Je zit midden in de natuur in een rustige omgeving. Geen andere parken dichtbij. De nieuwe eigenaren, die er sinds enkele maanden zijn, zijn ook weer ontzettend gedreven, vriendelijk en klantgericht. Sinds begin deze maand wordt de horeca (restaurant met heerlijk terras, bar en cafetaria) gerund door een super enthousiast stel. Nu één keer daar gegeten en dat is zeker voor herhaling vatbaar. Kortom, alleen maar genieten op de Dikkenberg!

Gereisd met vrienden in april 2018

• 10Q. Janssen15-04-2018

Geweldig en zeker voor herhaling vatbaar

Heerlijk op vakantie geweest bij de Dikkenberg in Bennekom. Mooie locatie en erg vriendelijk personeel. De toiletten/douches worden dagelijks goed schoon gehouden. de horeca is uitmuntend omdat er nu nieuwe eigenaren zijn die vriendelijk zijn en hebben een kaart met heerlijk eten en hapjes. Ook voor onze kinderen was dit een spektakel. zwembad was wegens de temperatuur nog leeg maar naast de tennisbaan is er een hoop speel gelegenheid voor ze. Het is er heerlijk rustig s'avonds en we hebben hier in het bos ook geen last van lichtvervuiling zodat bij een heldere nacht de sterren goed zichtbaar zijn. S'morgens wakker worden met vogeltjes en eekhoorntjes is een ware gift van het natuurschoon hier. Van de zomer komen we dan ook zeker weer terug met ons gezin. Dank jullie wel!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2018

• 1I01-01-2018

Nooit meer

Mooie locatie midden in de bossen met een heerlijke bistro. De pachter kan super goed koken voor zeer schappelijke prijs.

toiletten en douches vreselijk smerig Meerdere keren geklaagd maar er werd niks aan gedaan. De wc's bij het zwembad is te ranzig voor woorden. Wordt de gehele dag niet schoon gemaakt. En als het wordt gedaan alles met 1 doekje en het sopje wordt in het voetenbakje van het zwembad gegooid.

De camping kent geen hygiëne en zal er dan ook nooit meer terug komen.

• 1Staat v/h sanitair

Samantha Brouwer, directrice De Dikkenberg bv, Eigenaar, 07-01-2018

Beste I,

het spijt ons dat u niet geheel tevreden bent over uw verblijf op ons park. Wij als nieuwe eigenaren bedanken u voor uw openheid. Wij nemen uw ervaring mee naar het aankomende seizoen en zullen hier extra aandacht aan besteden.

Wij zijn verheugd te horen dat u tijdens uw verblijf wel van de horeca genoten heeft.

Graag zouden wij persoonlijk met u in contact komen om uw ervaring te bespreken.

Gereisd met partner in augustus 2017

Camping De Dikkenberg info