Vakantiehuis Vakantieboerderij Olpoda

Met vrienden

Prima

Jacoline
5-2-2018

Super locatie! Kussens moeten wel drastisch vernieuwd worden. Zit amper vulling in en zelfs 2 op elkaar slaapt slecht! Ik mis wel een ruimte voor kleine kids. Bovenverdieping is niet zo geschikt vanwege enge brandtrap.

prima locatie, schoon en groot terrein

Ellis
24-9-2017

voor 28 personen een leuke plek om een weekend door te brengen.

woonkamer en keuken ziet er leuk uit!, slaapgelegenheid via buiten te bereiken, schoon, goed ontvangen en buiten voor kinderen voldoende te beleven.

heerlijk!

Marieke Hoeksema
28-5-2017

met kinderen en jong volwassenen is het een ideale plek. Veel vertier, veel ruimte.

Minpuntje is de kwaliteit van de matrassen. Die kan echt beter.

Vakantieboerderij Olpoda, Eigenaar, 12-6-2017
Bedankt voor de leuke revieuw, ook bedankt voor het doorgeven van het minpunt van de bedden gaan we naar kijken!

fijne locatie volop vertier voor binnen en buiten

fam v doren
16-5-2017

vrijheid allom en zeer fijn eigenaarsduo, ruimte allen piekfijn en schoon verzorgd. tap installatie echt met een juist temperatuur biertje. zeer fijne matrassen, geen doorliggers.

Vakantieboerderij Olpoda, Eigenaar, 18-5-2017
Hartstikke bedankt voor de leuke review, nogmaals leuk om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Wie weet tot een volgende keer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieboerderij Olpoda in Beneden Leeuwen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieboerderij Olpoda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.