Appartement Sprok

6,2

5 reviews over Appartement Sprok in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Onvoldoende: 1 - 5

In het Wijland: geweldig!

Petra, 4-9-2015

Wij waren in juli dit jaar anderhalve week op vakantie "in het Wijland" in Bemmel bij landgoed Doornik.

Typisch in een tipi met twee eenpersoonsbedden voor de kinderen en één tweepersoonsbed voor mij en mijn vriend.

De hond mocht ook mee.

Het was werkelijk waar een feest! Samen met de buren vanuit de andere tipi's, de pipowagen of de caravan die verhuurt werd stonden we 's ochtends op met een ontbijt in de gedeelde keukentipi waar je iedereen tegenkwam. De dag bespreken: wat gaat iedereen doen? Dan, na het ontbijt, om de beurt onder de buitendouche wat een ervaring op zich is.

De kinderen hadden het prima naar hun zin op de camping: genoeg leeftijdsgenoten en spelletjes, een schommel en een trampoline beschikbaar.

De camping op fietsafstand van Nijmegen waar genoeg te beleven is.

En elke avond boven open vuur koken met als toetje marshmallows. Echt genoten en heerlijk tot rust gekomen!

Dit nooit meer!!

M, 8-8-2015

Appartement in slechte staat. Erg koud en tochtig bij Nederlands weer. Daarbij ook grote lekkages in het plafond. Afwerking was zeer summier. Geen deur in de badkamer waardoor je vrijuit inkijk had vanuit de dijk in douche en toilet.

Mooie plek

dick wit, 9-8-2013

Een mooie plek aan het water. Er zijn bossen en interessante steden in de buurt. De eigenaars zijn aardige mensen. Misschien kom ik nog een keertje terug. Groetjes van Dick Wit

Dit nooit meer!

Mark Scholten, 6-9-2012

Hotel "Sprok" in Bemmel maakt zijn ambities totaal niet waar. Met een familiedag daar voor 1,5 uur gereserveerd op zaterdag, 1 september 2012. Aangekomen daar werden 2 mensen op het grote terras (verder niemand aanwezig!) door een knulletje van de bediening heel bars weggestuurd. Het knulletje nam de bestelling op die kort daarna werd uitgeserveerd. Hij kon het blad nauwelijks goed vasthouden en natuurlijk: diverse glazen donderden van het blad af, over twee van de familieleden. Een doek moest uitkomst brengen. Kort daarna werd de drank opnieuw opgediend. Geen vragen over schade of excuses. Bij betaling werd er totaal niet gerept over het gebeurde. Zelfs een drankje van de baas voor de "slachtoffers" voor de schrik zat er kennelijk niet in. Nou droogde de natte boel door het mooie weer redelijk snel en zonder verdere schade op maar enige empathie was wel het allerminste wat men kon doen.

pal aan de Waal gelegen

jjldejong, 19-5-2011

Was een kadootje van onze kinderen. Erg leuk, fantastisch uitzicht, blakbij Nijmegen, op fietsafstand, en midden in de natuur. Voor herhaling vatbaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sprok in Bemmel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sprok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sprok scoort een 6.17 uit 10 op basis van 5 reviews.