9,3

14 reviews over Camping Minicamping Falkenborg in het Nederlands

fantastisch

fam. Schuurman,
13-8-2018

Super camping heerlijke tijd gehad. wc/douches altijd schoon en info over de achterhoek aanwezig op de camping. gezellige mensen op de camping samen met de hele camping bloedmaan kijken was heel gezellig en bijzonder Paul en Thea bedankt voor de super vakantie

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Deze minicamping is fantastisch, mooie ligging

Fam J.G.Reparon,
18-8-2017

Camping falkenborg ligt in een mooie omgeving, geweldige fietsroute,s o.a. vlak bij kasteel ruurlo waar dit jaar expositie was van Karel Willink.Op de camping een mooie visvijver en de mogelijkheid voor kinderen om met bootjes te varen, gehele zomer is er ook een minizwembad. Diverse speeltoestellen en nette uitstekende toillet en douche gelegenheid. De campingplaatsen zijn zeer ruim !

Gereisd met partner in april 2017

prima lokatie

riemer en trienke
16-9-2016

Mooie ruime kampeerplaatsen, prachtige grasmat, goed sanitair, kindvriendelijk terrein. terreinverlichting kan beter.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie en gezellige camping. Schoon sanitair, heerlijke zwem- en visvijver voor de kinderen. Met bootjes. Volleybal veld. Mooie bosrijke omgeving. Ruim voldoende speeltoestellen/ speel mogelijkheden. Gastvrije en behulpzame eigenaar en privacy. Boodschappen en broodjes service, ijsverkoop

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Volop genieten!

Hedwig
16-9-2015

Afgelopen zomer hebben we twee heerlijke weken volop genoten van het campingleven hier. Een grootse camping in al zijn bescheidenheid, zo zou ik het willen typeren. Volop rust, ruimte en plek voor je tent of caravan. Picknicktafels en vuurkorven staan klaar voor gebruik, evenals het hout dat gewoon uit de schuur gepakt mag worden. Een klein zwembad dat prima onderhouden wordt en zorgde voor een fijne afkoeling op warme dagen. Een prima en gemoedelijke sfeer, ook 's avonds als op verschillende plekken op de camping gezellige vuurtjes brandden. Ook het sanitair was prima, voldoende aanwezig en schoon. Binnen in diezelfde ruimte staat een wasmachine waarvan iedereen kosteloos gebruik kan maken (waar kom je dat nog tegen?) en in diezelfde ruimte binnen kan de vaat gedaan worden. Ten slotte: We hebben volop genoten van de brood- en zuivelservice en de overheerlijke ijsjes van Boerderij Dommelholt. We komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Geweldige camping en zeer gastvrij!

Chantal Reuling
27-5-2015

We zijn dit jaar voor de derde keer met onze vrienden groep hier geweest. Wederom was het een groot succes! We hebben genoten van de gastvrijheid en niets was te veel. Er waren ook leuke activiteiten voor de kids. Prijs/kwaliteit helemaal top. Tot volgend jaar.

Gereisd met vrienden in Fri May 22 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ouders in ontspanningsmodus!

fam. te Woerd
27-5-2015

Dit jaar voor de 3-e keer op deze fantastische camping! Wil je als ouders écht een ontspannen vakantie, dan is minicamping Falkenborg een échte aanrader! Onze kinderen (7 en 13 jaar) vermaken zich prima; een (vis)vijfer, een grote zandbult, trampoline, speelhuisje, volleybalveld en jeu de boules baan. Een fijne afsluiter van zo'n dag is, om met z'n allen nog even na te genieten bij het kampvuur. Meer hebben onze kinderen niet nodig om s'avonds moe maar voldaan naar bed te gaan! De (gratis) Wi-Fi is zéér goed en ook de versgebakken broodjes smaken prima! De beheerders, Paul & Thea, staan altijd voor je klaar en geven je een warm welkomst-gevoel! Gastvrijheid ten top!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Rust en ruimte

Beatrice
8-4-2014

Voor het derde jaar zijn we nu op deze camping. Het bevalt ons dus goed. Onze hond heeft de ruimte. Er zijn verschillende plekken waar hij uitgelaten kan worden. In de omgeving is genoeg te zien. Je bent binnen een half uur zelfs in Duitsland. De campingeigenaars staan altijd voor je klaar.

Gereisd met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een gezellige camping!

Fam.van Dijk
20-3-2014

Een mooie ruime camping,voldoende ruimte voor sport en spel. Voor jong en oud is er iets te doen, een beach volleybalveld een jeu de boulesbaan en een geweldige speel- visvijver ook aan de kleinste onder ons is gedacht. De omgeving is zeer landelijk en vooral rustgevend met prachtige fietspaden rondom de camping en veel activiteiten in de plaatsen in de omgeving. De beheerders Paul en Thea zijn top, nemen tijd voor de kampeerders en zorgen voor een prima onderhouden camping. Een betaalbare camping ook voor mensen met een kleine beurs. Wil je een keer een makkelijke dag? Er zijn voldoende eetgelegenheden in de directe omgeving. Een echte aanrader voor mensen met en zonder kinderen!

Gereisd met partner in januari 2014

Hele fijne minicamping!

Marco
13-8-2013

De camping heeft heel gastvrije beheerders die duidelijk plezier hebben in hun bedrijf! Het terrein is mooi vlak, met goede stroom- en water tappunten. Een overzichtelijke speelplek voor kinderen en een grote (vis)vijver met bootjes, vlot materialen en waterstraal. En alsof dat nog niet genoeg vermaak is, werd er ook nog een groot tuinzwembad neergezet en kun je spelen met een mini midgetgolf set, tafeltennistafel of kun je een vuurtje stoken in één van de vuurschalen. Hout genoeg in de berging! Ook konden we gebruik maken van de partytenten, statafels, koelkasten en picknick-banken om met een paar gezinnen een BBQ te houden. In de directe omgeving van de camping is het rustig, op vier minuten rijden ligt Beltrum met een fijne supermarkt en een goed eetcafe voor wie eens niet wil koken. En binnen een straal van 30 autominuten ligt een scala aan mooie plaatsjes, zwembaden, speelparken, kampeerzaken (Obelink, Winterswijk). Het sanitair is uitstekend en WiFi is gratis beschikbaar.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 19 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Falkenborg in Beltrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Falkenborg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.