Uilen- en dierenpark de Paay

Uilen- en dierenpark de Paay

6.2Voldoende

• 1hvdvoorde03-10-2014

Te vies voor woorden!

Het park is heel slecht onderhouden. De dierenverblijven zien er vies uit. De honden van de eigenaar lopen los rond op het park. Eentje is van het formaat 'kalf'. De honden besmeuren de bezoekers met kwijl. Een oma moest haar kleindochter dragen. Niet omdat het kind niet kon lopen, maar omdat ze bang was van de grote honden. De grote hopen hondenpoep (van honden van de eigenaar) liggen gewoon op het looppad. Wij zijn slecht 10 m. het park ingelopen en toen vanwege de viezigheid, de honden en hondenpoep teruggekeerd en ons entreegeld (€ 22 voor 2 volwassenen en 2 kinderen) teruggevraagd hebben. De eigenaar kwam erbij. Hij weigerde de honden vast te leggen en hij weigerde ook om het entreegeld terug te betalen. Wat een afschuwelijk park. De eerste stappen in het park schrokken ons dusdanig af dat we gelijk vertrokken zijn. Te vies voor woorden. € 22 betaald en alleen maar een paar vieze dierenverblijven, kwijlende honden, hondenpoep en een onvriendelijke eigenaar gezien!

oktober 2014

• 8Danielle Schevers12-05-2019

Bijzondere dieren, leuk!

Als je weet dat dit park een soort uit de hand gelopen hobby is, dan vind ik de opzet geweldig! Wat een leuke en uiteenlopende diersoorten en je kunt ze goed zien. Fijne kleinschaligheid. Je kunt dit niet vergelijken met een commerciële dierentuin, daar is de entreeprijs ook naar. Wat mij betreft een aanrader, voor mensen uit de omgeving.

mei 2019

• 8Lianne01-08-2016

Super leuk. Aanrader

Gewoon leuk vriendelijk gezellig en leuke prijs. Leuker dan gewone dierentuin.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 4Sonja Van Vuuren Oldenburg10-08-2013

Rommelig

Gestreste dieren. Het oogt erger dan het waarschijnlijk is. Erg onvriendelijke jongeman aan de kassa. Veel te veel geld voor wat er voor krijgt. Erg rolstoel onvriendelijk.. vies sanitair

augustus 2013

• 8Jos vd Berg10-06-2019

Hier gaan we terugkomen.

Kleinschalig, maar toch veel diersoorten. Vooral een mooie verzameling uilen en kraanvogels. Afwisselend en vooral leuk dat je heel dichtbij kon komen.

juni 2019

• 8Indy18-11-2017

Leuke middag gehad!

Veel verschillende soorten dieren, vooral veel uilen. Je kunt dicht bij de dieren komen. Ze waren allemaal erg actief.

november 2017

• 4arija07-12-2014

niet goed

Het idee is leuk, maar het ziet er echt niet uit. Veel te veel entreegeld ook voor wat je er voor krijgt. Erg rolstoel onvriendelijk. Vies sanitair. Geen aanrader.

Alleen gereisd in december 2014

• 9Evert Temminck25-10-2014

Dit een absolute aanrader

Dierenpark Paay is een absolute aanrader, met een veelvoud aan verschillende dieren. Vooral de loslopende kangaroe's zijn geweldig

oktober 2014

• 4tante otje28-09-2016

verkeerd ingeschat

Het zag er allemaal zo leuk uit. Op internet staat ook een leuk verhaaltje over de 'ongedwongen sfeer' en het 'contact met de dieren' . Maar helaas, dat viel erg tegen. Met 3 bange kinderen de honden van de eigenaar ontlopen, het vreselijk slecht onderhouden park, en de barre omstandigheden waarin de dieren leven. We vonden het vreselijk.
    Een dierenliefhebber kan deze eigenaar niet zijn. Er zitten aapjes in een klein hok, wat helemaal overwoekerd is door klimop. Ook hebben alle (!) dieren vies (drink)water. We hopen dat hier SNEL wat aan gaat gebeuren.
    Het is voor ons dicht in de buurt, en bij echte verbetering willen we het nog eens gaan proberen..

januari 2016

• 1Laura20-02-2019

Waardeloze dump

Waaaaaaardeloos terrein, park kan je het niet noemen. Blubberzooi, lege hekken, slecht onderhouden en ziet er gesloten uit als een dumpplek. Zogenaamd verboden voor honden, maar zelf hebben ze een hond letterlijk zo groot als een pony. TOTAAAL kind onvriendelijke plek

februari 2019

10 van de 26 reviews gezien